HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Ecwid
Δευτέρα, 16 Φεβρουαρίου 2015 22:42

Το σύστημα των 43 Φακέλλων

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Για αυτούς που δεν προτιμούν την τεχνολογία.

 

43 fakeloi1Κινητά με υπενθυμίσεις, προγράμματα σημειώσεων όπως το Evernote, προγράμματα εφαρμογής μεθόδων όπως το IQTell, όλα αυτά είναι πρακτικά εάν είσαι κατατοπισμένος τεχνολογικά. Τι γίνεται όμως όταν θέλεις να έχεις οργανωμένες τις εργασίες σου αλλά δεν είσαι από αυτούς που τα πηγαίνουν καλά με την τεχνολογία; Εδώ έρχεται το σύστημα των 43 φακέλλων.

Πέρα από το ημερολόγιο, χρειάζεται κάποιος έναν χώρο και τις κατάλληλες υπενθυμίσεις για όλα αυτά τα οποία θέλει να έχει υπό έλεγχο και που οργανώνει. Από τις πληρωμές λογαριασμών σε συγκεκριμένες ημερομηνίες κάθε μήνα, έως ενέργειες για project που πρέπει να γίνουν μετά από μερικούς μήνες και θέλεις να έχεις σίγουρα μπροστά σου τότε.

 

Το σύστημα των 43 φακέλλων είναι αρκετά απλό. Αγοράζεις 43 φακέλλους πρώτα από όλα. Ονοματίζεις τους 12 από αυτούς με τα ονόματα των μηνών και τους υπόλοιπους 31 με τους αριθμούς των ημερών από 1 έως 31.

 

Ξεκινώντας από τον μήνα που διατρέχεις, οτιδήποτε θέλεις να θυμηθείς μπαίνει λοιπόν σε ένα από τους φακέλους ημερών. Θέλεις π.χ. να πληρώσεις το ρεύμα στις 20 Φεβρουαρίου; Βάζεις τον λογαριασμό στον φάκελο 20. Κάθε μέρα λοιπόν, το πρώτο πράγμα που θα κάνεις είναι να παίρνεις τον φάκελο της ημέρας, να τον αδειάζεις στο inbox σου και ξέρεις ότι σήμερα έχεις να κάνεις αυτά τα πράγματα. Τον φάκελο που μόλις άδειασες τον μετακινείς στον επόμενο μήνα στην θέση του. Ότι δεν προλάβεις να κάνεις το τοποθετείς στον φάκελο της επόμενης μέρας έτσι ώστε αύριο πάλι με την ίδια διαδικασία να το δεις μπροστά σου και να το κάνεις.

43 fakeloi2

Τι κάνουμε όμως όταν θέλουμε μια υπενθύμιση για 3 μήνες μπροστά. Παράδειγμα: Θέλω σε 3 μήνες (δηλαδή τον Μάϊο με τα σημερινά δεδομένα) να ανανεώσω ή να ψάξω μια νέα ασφάλεια. Τότε λοιπόν θα πάρω το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, θα προσθέσω και ένα φύλλο με ένα σχόλιο δικό μου που μπορεί να θέλω να θυμάμαι τότε, και θα το τοποθετήσω στον φάκελο ΜΑΙΟΣ. Την 1η Μαΐου που θα ανοίξω τον φάκελο του μήνα θα βρω εκεί τις διάφορες εργασίες του μήνα που θέλω να κάνω. Τις παίρνω λοιπόν και τις μοιράζω στις ανάλογες μέρες του που με βολεύουν έτσι ώστε να τις βρω στην καθημερινή μου συνήθεια.

 

Με αυτόν τον τρόπο έχω ένα κυλιόμενο σύστημα φακέλων που μπορεί να μου υπενθυμίζει πράγματα για μέχρι και έναν χρόνο μετά! Μπορείς μάλιστα να χρησιμοποιήσεις και την μεθοδολογία GTD με ξεχωριστούς φακέλους για τα project σου και το υλικό αναφοράς.

 

Δεν υπάρχουν πλέον δικαιολογίες για αυτούς που δεν είναι των υπολογιστών όπως λένε. Όποιος έχει διάθεση να οργανωθεί, μπορεί!

 

Καλή τύχη σε όλους.

Διαβάστηκε 1013 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 20 Αυγούστου 2016 18:23
Yiannis Miliatsis

Founder of Bizman.gr Everything sales and crossfit! Just keep on bringing coffee! Find me at: 

Facebook Instagram Twitter

en2bpartner

80e80942f5bd4af0a8a0e7b473c33b96 HubspotCRMCertification

 Expert Ratinglogo736

https://www.facebook.com/yiannis.miliatsis
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
TOP