HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2015 22:35

Πληροφορία, Σημασία και SEO

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

 

pliroforia kai seoΚάποιος που σήμερα θέλει να βελτιστοποιήσει ένα site θα πρέπει να λάβει υπόψη του μια τάση που βρίσκεται σε εξέλιξη στον παγκόσμιο ιστό (world wide web): το πέρασμα από την πληροφορία στη γνώση, τη μετάβαση στο σημασιολογικό ιστό (semantic web) και τη σημασιολογική αναζήτηση (semantic search). Αν στο προηγούμενο στάδιο, οι μηχανές αναζήτησης μας παρέθεταν 10 συνδέσμους (link) σε κάθε σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, τώρα προσπαθούν να μας δώσουν απαντήσεις, να αντιληφθούν την πρόθεση μας στην ερώτηση που διατυπώνουμε και να μας δώσουν άμεσα και γρήγορα την απάντηση την οποία θέλουμε, εξοικονομώντας πόρους.

 

Η Google (ειδικά μετά την ενημέρωση του αλγόριθμου της τον Αύγουστο του 2013, το Hummingbird Update) εξελίσσει τον τρόπο της ανίχνευσης των ιστοσελίδων και κάθε κομμάτι κώδικα θα πρέπει να αποκτήσει σημασιολογικό περιεχόμενο, να σημαίνει κάτι. Ένα παράδειγμα αυτής της στροφής προς την ανάπτυξη του σημασιολογικού περιεχομένου είναι το εγχείρημα του Knowlegde Graph. Όπως αναφέρεται στο βίντεο “Introducing the Knowledge Graph”, «οι λέξεις που χρησιμοποιούμε στις αναζητήσεις αναφέρονται σε αληθινά πράγματα».

 

Αν για παράδειγμα αναζητήσουμε στο Google τον διάσημο πλέον Έλληνα υπουργό οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη, θα έχουμε τα δέκα γνωστά link σε διάφορα site και στο δεξί τμήμα της οθόνης θα δούμε στο Knowledge Graph κάποιες αρχικές πληροφορίες σχετικά με τα βιογραφικά στοιχεία, με τα βιβλία που έχει εκδώσει και τις σπουδές του, πληροφορίες, οι οποίες θεωρούνται οι πιο χρήσιμες (για τον αλγόριθμο της μηχανής αναζήτησης). Ακριβώς από κάτω, θα δούμε τι αναζήτησαν άλλοι χρήστες με δέκα προφίλ που συνθέτουν το πολιτικό κοινωνικό και οικονομικό τοπίο των τελευταίων ημερών στην Ελλάδα, όπως αποτυπώνεται στον ιστό. To Knowlegde Graph ή το Γράφημα της Γνώσης, όπως έχει μεταφραστεί στα ελληνικά από την Google είναι η εξέλιξη που μας απασχολεί, καθώς οι πληροφορίες και οι αναζητήσεις των χρηστών συσχετίζονται μεταξύ τους με στόχο τη σημασία.

pliroforia simasia kai seo

«Οι λέξεις που χρησιμοποιούμε στις αναζητήσεις αναφέρονται σε αληθινά πράγματα»

 

Και εμείς με τη σειρά μας, πρέπει να αποτυπώσουμε τα αληθινά πράγματα τόσο στον κώδικα ενός website όσο και στο περιεχόμενο.

 

Κώδικας: Οι χρήστες, οι επισκέπτες όταν βλέπουμε σε ένα site το λογότυπο, το αντιλαμβανόμαστε αμέσως, καταλαβαίνουμε πως πρόκειται για το σήμα της επιχείρησης ή του οργανισμού, αυτό λοιπόν το λογότυπο, θα πρέπει να το σηματοδοτήσουμε και για τις μηχανές αναζήτησης, πως δεν πρόκειται για μια οποιαδήποτε εικόνα αλλά για το εταιρικό logo χρησιμοποιώντας πχ τα δομημένα δεδομένα (structured data). Αν ψάξουμε οποιαδήποτε εταιρεία στη μηχανή αναζήτησης της Google που έχει αποδώσει σημασία στον κώδικα π.χ. το Twitter στα δεξιά της οθόνης, αν ψάχνουμε μέσω υπολογιστή ή ανάμεσα στα αποτελέσματα αν πραγματοποιούμε την αναζήτηση με κινητό θα δούμε τα στοιχεία της εταιρείας και το γνωστό Twitter Bird.

 

Περιεχόμενο: Στο περιεχόμενο του site θα πρέπει να αντιληφθούμε και να καλύψουμε την πρόθεση. του χρήστη και το πλαίσιο της αναζήτησής του. Αν θυμηθούμε την περσόνα της Κ και γνωρίζοντας την τάση της σημασιολογικής αναζήτησης θα πρέπει να δούμε πιο προσεκτικά, τι αναζητά, γιατί το αναζητά, πως το αναζητά και πού το αναζητά.

 

Και αν κάποιος αναρωτηθεί πως συνδέονται με το SEO; Ακόμα και για κάποιον που η βελτιστοποίηση σημαίνει μόνο αναζήτηση των κατάλληλων λέξεων - κλειδιών, πχ. ιταλικό εστιατόριο, η εξέλιξη προς τη σημασιολογική αναζήτηση αναπόφευκτα θα τον οδηγήσει στις φράσεις – κλειδιά πχ ιταλική κουζίνα με την καλύτερη καρμπονάρα (long tail keyword), στον φυσικό χώρο που βρίσκεται ο χρήστης, αναζητά κάποιο εστιατόριο στην Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη (localization) ή αν κάποιος περιορίζει τη βελτιστοποίηση στην παλιά πρακτική των backlinks, θα πρέπει να δημιουργήσει backlinks με σχετικό θεματικό περιεχόμενο προκειμένου να κερδίσει θέσεις στις μηχανές αναζήτησης και να αποφύγει το penalty.

 

Με τη γνώση, επομένως, της σημασίας θα επανέρθουμε στα επόμενα άρθρα αναλύοντας διεξοδικά τα θέματα που θέσαμε στο άρθρο. Stay tuned.

 

Από την Eirene Nikolaou.

 

Διαβάστηκε 1003 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2016 20:01
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
TOP