HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Ecwid
Δευτέρα, 02 Μαρτίου 2015 23:02

H Google λατρεύει (επισήμως πια) τα κινητά!

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

h google latreyei ta kinitaΣτο άρθρο Μπορεί κάποιος να κάνει SEO μόνος του; στις 24 Φεβρουαρίου 2015 είχαμε αναφέρει πως «Το responsive web design για τις μηχανές αναζήτησης και το SEO αρχίζει να γίνεται εξίσου σημαντικό όπως το να χρησιμοποιεί κάποιος τις σωστές λέξεις-κλειδιά». Δύο μέρες μετά, στις 26 Φεβρουαρίου 2015 η Google ανακοίνωσε πως πλέον θα χρησιμοποιεί τη συμβατότητα με τα κινητά ενός site, αν ένα site είναι Mobile-Friendly ως παράγοντα για την κατάταξη στα αποτελέσματα της αναζήτησης (ranking factor) με ημερομηνία έναρξης τον Απρίλιο του 2015 για την ακρίβεια στις 21 Απρίλιου 2015.

Και αυτή η ανακοίνωση δε θα πρέπει να προκαλεί έκπληξη σε κανέναν, όχι μόνο γιατί η Google μας προετοίμασε εδώ και μήνες δίνοντας στοιχεία και εργαλεία για τη χρήση των κινητών στην αναζήτηση στο Webmaster Tools, αλλά γιατί όλοι εμείς χρησιμοποιούμε πλέον τις κινητές μας συσκευές για να ψάξουμε μια πληροφορία στο internet ανα πάσα στιγμή. Ποια είναι λοιπόν η πρώτη κίνηση που πρέπει να κάνουμε; H Google μας προσφέρει δύο εργαλεία:

 

  • Έλεγχος συμβατότητας με κινητές συσκευές. Στον έργαλείο του ελέγχου συμβατότητας θα δούμε αν το site μας είναι φιλικό προς τους χρήστες που χρησιμοποιούν κινητές συσκευές.

  • Page Speed Insights, όπου μας παρέχει αναλυτικότερες πληροφορίες για την ταχύτητα του site μας σε κινητές συσκευές (mobile) αλλά και σε σταθερούς υπολογιστές (desktop).

 

Ειδικότερα, στο δεύτερο εργαλείο στο Page Speed Insights μπορούμε να έχουμε αναλυτικές πληροφορίες για τα θέματα που θα πρέπει να βελτιστοποιήσουμε και τα ζητήματα που προκύπτουν σχετικά με την εμπειρία του χρήστη (User Experience). Αυτή τη στιγμή ένα μέσο σκορ στην εμπειρία του χρήστη μας δίνει τη δυνατότητα να περνάμε το τεστ συμβατότητας για τα κινητά αλλά αυτό δε σημαίνει πως θα ισχύει στο επόμενο χρονικό διάστημα. Ας δούμε λοιπόν, ποια είνα τα χαρακτηριστικά, τα οποία διαμορφώνουν το σκορ 100 στην εμπειρία του χρήστη. Όπως, αναφέρεται από την ίδια την Google: Αποφυγή προσθηκών. διαμόρφωση θύρας προβολής, κατάλληλο μέγεθος για στοχευόμενη περιοχή πατήματος, κατάλλληλο μέγεθος περιεχομένου στη θύρα προβολής, ευανάγνωστα μεγέθη γραμματοσειράς. Πιο συγκεκριμένα:

 

Το σχέδιο, το layout κάθε ιστοσελίδας θα πρέπει να προσαρμόζεται στη συσκευή που χρησιμοποιεί ο χρήστης, να μικραίνει ή να μεγαλώνει ανάλογα με την οθόνη της συσκευής. Oι developers της Google προτείνουν το περιεχόμενο να έχει κάθετη φορά, να μη χρειάζεται από τους χρήστες να κινήσούν οριζόντια την οθόνη, να σκρολάρουν οριζόντια, να τη μεγεθύνουν ή να τη σμικρύνουν. Γενικότερα, θα πρέπει να επιλέγουμε τα responsive web designs όπου μια ιστοσελίδα με ένα url πχ. example.com θα προσαρμόζεται στο μέγεθος της οθόνης του χρήστη είτε σε υπολογιστή είτε σε κινητό και όχι τα σχέδια που αναπτύσσονται μόνο σε κινητές συσκευές πχ. m.example.com.

 

Το μέγεθος των στοιχείων κάθες ιστοσελίδας, οι συνδέσμοι και τα κουμπιά της ιστοσελίδας θα πρέπει να έχουν το μέγεθος που θα επιτρέπει σε κάποιον να τα επιλέξει στις οθόνες αφής. Όπως και η γραμματοσειρά και το μέγεθός της θα πρέπει να είναι ευανάγνωστη. Θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας, ειδικά αν δημιουργούμε ένα site για εμπορικούς σκοπούς, πως θα πρέπει συχνά να αποφασίσουμε πρώτα για τη χρηστικότητα του site μας και μετά για την αισθητική.

 

Τα στοιχεία που χρησιμοποιούμε σε ένα site θα πρέπει να υποστηρίζονται από την τεχνολογία π.χ το γνωστό στους περισσότερους από εμάς Flash Player, αν και εντυπωσιακό δε λειτουργεί σε κινητές συσκευές. Γενικότερα, θα πρέπει Θα πρέπει να αποφεύγουμε τα διάφορα πρόσθετα που δεν υποστηρίζονται από την τεχνολογία που αναπτύσσεται στα κινητά.

 

Και όλα τα παραπάνω δεν είναι απλώς θεωρητικά δεδομένα. Σκεφτείτε έναν χρήστη που θέλει να αγοράσει το προϊόν σας: Μπαίνει στο site μέσω του κινητού του, βλέπει το όλο το περιεχόμενο, βρίσκει το σύνδεσμο που θα τον οδηγήσει στο προϊόν που θέλει να αγοράσει, το επιλέγει και το αγοράζει. Σκεφτείτε τώρα έναν χρήστη που μπαίνει στο site μέσω κινητού, προσπαθεί να βρει την πληροφορία που θέλει: σκρολάρει οριζόντια, ζουμάρει για να διαβάσει το περιεχόμενο, πατάει έναν σύνδεσμο αλλά καταλήγει σε άλλο προϊόν, επιστρέφει στην προηγούμενη σελίδα, πατάει το σωστό σύνδεσμο για το προϊόν που θέλει να αγοράσει αλλά δε μπορεί να το δει γιατί η συγκεκριμένη σελίδα χρησιμοποιεί τεχνολογία που δεν είναι συμβατή με το κινητό του; Ποιο site θα έχει τις περισσότερες πωλήσεις;

 

Από την Eirene Nikolaou

Διαβάστηκε 1120 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2016 20:00
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Αναζήτηση και Αλγόριθμοι Πληροφορία, Σημασία και SEO »
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
TOP