HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2015 23:28

7 απλά μυστικά για τις καλύτερες παρουσιάσεις

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Βασικές αλήθειες που μετατρέπουν μια συνηθισμένη παρουσίαση σε... μεγάλη επιτυχία.

7 apla mystika gia parousiaseis

  • Μην κάνετε διάλεξη. Στο σπίτι, διάλεξη γίνεται όταν οι γονείς πιάσουν το παιδί σε αταξία (βαρετό). Στα σχολεία, διάλεξη γίνεται όταν ο καθηγητής είναι ανιαρός (πολύ βαρετό). Στη δουλειά, διάλεξη γίνεται όταν ο «παρουσιαστής» μιλάει με βάση σλάιντς (απίστευτα βαρετό). Μην υποχρεώσετε ποτέ ξανά κανέναν να σας ακούει να διαβάζετε τα σλάιντ σας.

 

  • Απευθυνθείτε στο συναίσθημα. Ο στόχος της παρουσίασης είναι να μεταφέρει το ακροατήριο από μια ουδέτερη συναισθηματική θέση (καχυποψία, αδιαφορία) σε μια συναισθηματική κατάσταση που να ευνοεί τη λήψη θετικής απόφασης. Ο τρόπος να γίνει αυτό είναι η παρουσίαση να πατάει πάνω σε μια σειρά από συναισθήματα.

  • Παράδειγμα α):

    • Φόβος (τραβήξτε την προσοχή σε ένα πρόβλημα)

    • Ανακούφιση (υπάρχει λύσει σε αυτό το πρόβλημα)

    • Εμπιστοσύνη (αισθάνονται ότι εσείς και η εταιρεία σας είστε αξιόπιστοι)

    • Πίστη (έτοιμοι να πάρουν απόφαση)

  • Παράδειγμα β):

    • Έκπληξη (τραβήξτε την προσοχή με κάτι που δεν ήξεραν)

    • Περιέργεια (βλέπουν γιατί η ιδέα σας έχει ενδιαφέρον)

    • Έμπνευση (βλέπουν πως η ιδέα σας μπορεί να τους αλλάξει τη ζωή)

    • Δραστηριοποίηση (θέλουν να την κάνουν δική τους)

  • Διηγηθείτε ιστοριούλες. Οι καλύτερες παρουσιάσεις είναι αυτές που περιέχουν πολλές ιστορίες. Για παράδειγμα, τι συνέβη στην περίπτωση κάποιου άλλου πελάτη που αγόρασε ή δεν αγόρασε το προϊόν. Τι συνέβη σε εσάς ως επαγγελματία στο παρελθόν, κάτι αστείο ή περίεργο. Ακόμη και ένα ανέκδοτο θα «ξυπνήσει» αυτόν που έχετε απέναντί σας. Οτιδήποτε διηγηθείτε, αν είναι σχετικό, σαφές και σύντομο θα δημιουργήσει την συναισθηματική κατάσταση που επιθυμείτε.

  • Χρησιμοποιείστε ταμπέλες. Στο δρόμο, οι ταμπέλες σας κατευθύνουν στο προορισμό σας . (π.χ. «Λάρισα 110 χλμ») ή σας ανακοινώνουν πότε φτάσατε («Καλωσορίσατε στο Πήλιο»). Στις επαγγελματικές παρουσιάσεις, οι ταμπέλες είναι σλάιντ που περιέχουν δεδομένα, γραφικά ή πίνακες που είτε δείχνουν προς τα που θέλετε να φτάσει το ακροατήριό σας ή ακόμη, του ανακοινώνουν που βρίσκεται (συναισθηματικά) όταν έχει ήδη φτάσει.

  • Μιλήστε απλά. Ο κόσμος προσέχει παραδείγματα που είναι σχετικά, οπότε στολίστε τις ιστορίες και τις ταμπέλες σας με κατανοητά αλλά ουσιαστικά δεδομένα που κάνουν εντύπωση και μένουν εύκολα στη μνήμη. Ο κόσμος αντίθετα, κλείνει το μυαλό του όταν αντιμετωπίζει πολύπλοκες περιγραφές. Μην δείξετε ποτέ σλάιντ ή βίντεο που δεν είναι άμεσα και εύκολα κατανοητό.

  • Μιλήστε άμεσα. Αν μιλάτε σε ακροατήριο, επιλέξτε ένα πρόσωπο ανάμεσα στο πλήθος και μιλήστε κατευθείαν σε αυτόν. Προσποιηθείτε ότι όλοι οι άλλοι απλά «κρυφακούν» αυτό που λέτε. Κάθε φορά που αλλάζετε κεφάλαιο στην παρουσίαση, αλλάξτε και πρόσωπο. Αυτό κάνει κάθε έναν στο ακροατήριο να αισθάνεται ότι μιλάτε σε αυτόν προσωπικά.

  • Χρησιμοποιείστε τον κανόνα 20/20. Μειώστε την παρουσίασή σας στα 20 λεπτά (ή και λιγότερο) και προβάρετέ την 20 φορές (ή και περισσότερο).

 

Καλή επιτυχία!

 

ΠΗΓΗ

Διαβάστηκε 1080 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 20 Αυγούστου 2016 18:30
Yiannis Miliatsis

Founder of Bizman.gr Everything sales and crossfit! Just keep on bringing coffee! Find me at: 

Facebook Instagram Twitter

en2bpartner

80e80942f5bd4af0a8a0e7b473c33b96 HubspotCRMCertification

 Expert Ratinglogo736

https://www.facebook.com/yiannis.miliatsis
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Eisenhower Box Όταν η Διαχείριση Χρόνου αποτυγχάνει »
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
TOP