HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

 
Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2016 14:40

Brand names στα καταστήματα εστίασης.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Εκατομμύρια επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, ανεξαρτήτως δραστηριότητας, μεγέθους και νομικής μορφής φέρουν το όνομα του ιδιοκτήτη ή του ιδρυτή τους.
Ελάχιστα μόνο παραδείγματα που πολύ εύκολα μπορεί κάποιος να φέρει στη μνήμη του είναι η Ferrari, Porschce, Ford, Levi’s, Villeroy & Boch, Dolce & Gabana, Heinz, Metaxa, Armani, Gucci, Dior, Prada, Honda, Bell, Jack Daniels, Siemens, Warner Bros, Πετζετάκης, Κλαουδάτος, Μαρινόπουλος, Υφαντής και πολλά πολλά άλλα.


Παραδόξως, τα οικογενειακά ονόματα δεν προτιμώνται για τα καταστήματα εστίασης και διασκέδασης, όπου η ανάγκη για την προσέλκυση του κοινού αλλά και την διαφοροποίηση έναντι του ανταγωνισμού βασίζεται εν πολλοίς σε ένα πρωτότυπο, διαφορετικό και ευκολομνημόνευτο brand name.


Είναι λίγες σχετικά οι περιπτώσεις που οικογενειακά ονόματα καταστημάτων εστίασης και διασκέδασης αποτελούν κρίσιμο παράγοντα για την προσέλκυση και διατήρηση ευρείας πελατείας, διαχρονικά.


Οι περισσότερες από αυτές τις περιπτώσεις αφορούν σε παραδοσιακές ταβέρνες, εστιατόρια και καφενεία που έχουν αντέξει στο χρόνο, προσφέροντας σταθερά υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά το κυριότερο εκφράζουν πιστά την ελληνική παράδοση και τις αξίες της, κτίζοντας έτσι σε βάθος χρόνου, όχι μόνο την ιστορικότητα τους ως επιχειρήσεις αλλά και το ίδιο το brand name τους.


Με άλλα λόγια, ένα οικογενειακό όνομα κάποιου καταστήματος εστίασης και διασκέδασης κρίνεται ως επιτυχημένο και φυσικά λειτουργεί ως πόλος έλξης για την επιχείρηση, όταν αυτό έχει ταυτιστεί στο μυαλό του μέσου πελάτη με αξίες και ιδανικά καθώς επίσης και την σταθερή και υψηλή ποιότητα.


Οποιοδήποτε οικογενειακό όνομα, όσο παράξενο και δύσκολο στην ανάκληση μπορεί να είναι, σίγουρα μπορεί να επιτύχει, αρκεί να πληροί δυο βασικές προϋποθέσεις: πρώτον να είναι ελληνικό γιατί μιλώντας για παραδοσιακά καταστήματα εστίασης και διασκέδασης αναφερόμαστε στην ελληνική παράδοση και δεύτερο να είναι σε θέση να εκφράζει αλλά και να τιμά τη συνεχή και συνεπή προσπάθεια της επιχείρησης να εκπληρώσει την υπόσχεση της να παρέχει στους πελάτες υψηλή ποιότητα στα πλαίσια της ελληνικής γαστριμαργικής και όχι μόνο, παράδοσης.


Το παρόν άρθρο αποτελεί το πρώτο μιας σειράς άρθρων που όχι μόνο θα καταδείξει την σπουδαιότητα του ονόματος των καταστημάτων εστίασης και διασκέδασης αλλά και θα αποτελέσει έναν χρήσιμο και πρακτικό οδηγό για την επιλογή τους.

Διαβάστηκε 444 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2016 15:01
Μιχάλης Ναλμπάντης

Ονομάζομαι Μιχαήλ Ε. Ναλμπάντης και είμαι στρατηγιστής, συγγραφέας και ιδρυτής της Brand4Cosmos.

http://b4c.gr/

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
TOP