HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2016 22:46

Book Review: Secrets of closing the Sale

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Όταν είδα το βιβλίο στην Amazon η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν πολύ σίγουρος ότι ήθελα να το παραγγείλω. Μου φάνηκε λίγο ξεπερασμένο και πολύ αφοσιωμένο σε ένα θέμα που δεν αντιπροσώπευε όλη την διαδικασία της πώλησης, ειδικά στις μεγάλες πωλήσεις. Όμως το όνομα του Zig Ziglar και οι αξιολογήσεις που είχε με ώθησαν να κάνω την παραγγελία.

Ξεκίνησα να το διαβάζω και γρήγορα κατάλαβα γιατί είχε τόσο καλές βαθμολογίες. Ο τρόπος που είναι γραμμένο το κάνει πάρα πολύ εύκολο να θυμάσαι τις μεθόδους που προτείνει. Μια σειρά από πολύ καλογραμμένες ιστορίες, από τις εμπειρίες του Ziglar στον χώρο των πωλήσεων αναδεικνύουν πάμπολους τρόπους 'κλεισίματος' της πώλησης και σωστής επικοινωνίας με στόχο το αποτέλεσμα.

Επίσης ένα μεγάλο κομμάτι του βιβλίου μιλάει για την ψυχολογία του πωλητή και για τους τρόπους που μπορεί να την καλλιεργήσει κάποιος. Αυτό είναι κάτι που δεν βρίσκεις εύκολα στα βιβλία πωλήσεων. Είναι δε από τα λίγα βιβλία που αναφέρονται στην Ηθική πώληση και αυτό με έκανε να το αγαπήσω ακόμα περισσότερο.

Φυσικά με την πρώτη ανάγνωση δεν έμειναν όλα όσα θα ήθελα για αυτό θα γίνουν ακόμα μερικές τους επόμενους μήνες. Όμως η συνολική αίσθηση είναι ότι το βιβλίο είναι από τα βασικά που πρέπει να διαβάσει κάποιος που ασχολείται με τις πωλήσεις.

Δεν πρέπει να περιμένει από αυτό να αναφερθεί σε σύγχρονες μεθόδους όπως social media, internet κλπ, αλλά εστιάζει στην καθαρή επικοινωνία και το κλείσιμο της πώλησης. Παραθέτω μερικά μόνο από τα σημεία που μου άρεσαν και κράτησα στις σημειώσεις μου.

"Στις περισσότερες περιπτώσεις ο ενδιαφερόμενος λέει όχι γιατί δεν ξέρει αρκετά για να πει ναι"

"Εάν είσαι πραγματικά επαγγελματίας θα ψάξεις να βρεις όλους τους ηθικούς τρόπους να πείσεις έναν άνθρωπο να πάρει μια απόφαση για δικό του ώφελος."

"Κάθε κλείσιμο που χρησιμοποιείς θα πρέπει να είναι μια διαδικασία στην οποία εκπαιδεύεις τον πελάτη για την αξία του προϊόντος ή της υπηρεσίας σου."

"Οι άνθρωποι μπορεί να ξεχάσουν την τιμή αλλά δεν θα ξεχάσουν ποτέ την κακή ποιότητα ή την κακή επιλογή."

Διαβάστηκε 591 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 22 Μαΐου 2017 22:39
Yiannis Miliatsis

Founder of Bizman.gr Everything sales and crossfit! Just keep on bringing coffee!

facebook.gifInstagram-Button.png main-qimg-33b994cd5ded3fc9cfc4849743beef68.gif FInd-Me-On-LinkedIn2.png

80e80942f5bd4af0a8a0e7b473c33b96HubspotCRMCertification

 Expert Ratinglogo736

https://www.facebook.com/yiannis.miliatsis
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
TOP