HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2017 19:57

8 Συμβουλές για πετυχημένο Facebook Marketing

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Ως επαγγελματικό εργαλείο, το Facebook κυριαρχεί στη δημοτικότητα ως ένα βασικό συστατικό των περισσότερων στρατηγικών στο μάρκετινγκ, αλλά όπως θα έχετε διαπιστώσει πολλές φορές προβληματίζεστε για το περιεχόμενο, οι νέες ιδέες στερεύουν και η σελίδα της επιχείρησής σας μένει στάσιμη.

Αν και είναι δελεαστικό να γράψετε ένα απλό κείμενο ή να βρείτε μια χαριτωμένη εικόνα , αν προσεγγίσετε το Facebook με κάποια στρατηγική θα βελτιώσει τις πιθανότητές σας για μια πραγματικά πολύτιμη συμμετοχή σε συζητήσεις με τους χρήστες, τους υποψήφιους πελάτες αλλά και τους πελάτες σας. Οι παρακάτω συμβουλές μάρκετινγκ για το Facebook θα σας βοηθήσουν να έχετε μια συνέχεια τέτοια που θα δώσει δυναμική στην παρουσία σας.


1. Ο συγχρονισμός είναι το παν

Ενώ το κοινό σας, το περιεχόμενό και ο γενικό στόχος σας είναι σημαντική, η χρονική στιγμή της δημοσίευσης σας στο Facebook είναι που πρέπει να εξετάσετε σοβαρά. Ρίξτε μια ματιά στο κοινό σας, και σημειώστε τους χρήστες που στοχεύετε. Για παράδειγμα, αν στοχεύετε στις μαμάδες που μένουν στο σπίτι, η καλύτερη στιγμή για να τις βρείτε πιθανότατα θα είναι διαφορετική από εκείνη ενός εργένη.

Ένας πολύ καλός τρόπος για να καταλάβουμε ποια στιγμή είναι σωστή, είναι να βρούμε την λάθος στιγμή! Το κοινό τις κάθε επιχείρησης είναι διαφορετικό και να συμβουλέψεις κάποιον να κάνει post συγκεκριμένη ώρα λάθος. Επίσης η συχνότητα μπορεί να επηρεάσει και την χρονική στιγμή που δημοσιεύουμε.

Γενικά όμως οι καλύτερες μέρες για να δημοσιεύσετε στο Facebook είναι Πέμπτη και Παρασκευή, με τα ποσοστά συμμετοχής να πέφτουν 3,5% κάτω του μέσου όρου, από Δευτέρα έως Τετάρτη. Η ίδια έρευνα δηλώνει ότι η καλύτερη στιγμή για να έχετε shares είναι στις 13:00 και για κλικ στις 15:00.

2. Συμπεριλάβετε εικόνες

Πιθανόν να το έχετε ακούσει πολλές φορές για την ζωτική σημασία των εικόνων. Οι φωτογραφίες λαμβάνουν 53% περισσότερα likes από τις απλές δημοσιεύσεις και 84% περισσότερα κλικ στα Links. Αυτές είναι επτά πολύ χρήσιμες συμβουλές για τις εικόνες σας στο Facebook:

-Μοιραστείτε εικόνες πραγματικών ανθρώπων
-Εστίαση στα πρόσωπα
-Χρησιμοποιήστε εικόνες από την καθημερινότητα της επιχείρησης σας και πραγματικά προϊόντα
-Να είστε σύντομοι
-Ενθαρρύνετε σύντομες απαντήσεις
-Δημιουργήστε γκαλερί εικόνων
-Χρησιμοποιήστε το παρελθόν
-Χρησιμοποιήστε τα μεγέθη που προτείνει το ίδιο το Facebook

3. Διαγωνισμοί στο Facebook

Αν υπάρχει κάτι οι άνθρωποι αγαπούν, είναι δωρεάν πράγματα. Η συγκίνηση του να πάρεις κάτι δωρεάν είναι ένα μεγάλο κίνητρο, και πιθανότατα θα έχει λίγο κόστος για την επιχείρησή σας, σε σύγκριση με Pay Click και την γνωστοποίηση της μάρκας.

Οι κορυφαίοι λόγοι που οι χρήστες κάνουν » Like » μια μάρκα στο Facebook είναι οι προσφορές: εκπτώσεις (34% των ερωτηθέντων) και τα δωρεάν δώρα (21% των ερωτηθέντων), αντίστοιχα.
Ένας σωστός διαγωνισμός μπορεί να δώσει πραγματικά οφέλη για την επιχείρηση σας:

-Αύξηση της fan base
-Ώθηση στην κυκλοφορία (Μια μάρκα κεριού είδε 30.000 νέους οπαδούς σε 6 εβδομάδες, χάρη σε ένα διαγωνισμό)
-Παράγει user-generated περιεχόμενο
-Δημιουργεί απόψεις για στοχευμένες αγορές (ζητώντας απόψεις μέσα από διαγωνισμούς ψήφου)
-Αυξάνει τα shares
-Δημιουργεί συνομιλίες
-Αυξάνει την λίστα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (συλλέγοντας τα e-mail των συμμετέχοντων κατά τη διάρκεια ενός διαγωνισμού)

4. Crowdsource απαντήσεις

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, ένα από τα πλεονεκτήματα ενός διαγωνισμού είναι η εύρεση πελατών και η ανατροφοδότηση του κοινού με επιπλέον πληροφορίες. Το Crowdsourcing λειτουργεί ως ένα είδος κοινωνικής ακρόασης, η οποία γνωρίζουμε ότι είναι ένα σημαντικό στοιχείο κάθε στρατηγικής των social media. Αγαπημένο θέμα όλων των συνομιλιών είναι, βέβαια οι ίδιοι, έτσι στρέφοντας προς τους οπαδούς σας για να πάρετε τις απόψεις ή τις ιδέες τους για κάτι, είναι ένας εξασφαλισμένος τρόπος για να δείτε αυξήσεις σε συμμετοχή.
Δημιουργείστε μια απλή ερώτηση προς τους οπαδούς σας, ή χρησιμοποιήσετε κάλπες για να τους κάνετε να ψηφίσουν σε διάφορα ζητήματα, και έτσι έχετε έναν εύκολο τρόπο για να δείτε ακριβώς τι θέλει το κοινό σας και ο πελάτης σας. Το Post Planner έχει μερικές προτάσεις για να έχετε crowdsourced περιεχόμενο που θα σας βοηθήσει να φτάσετε στο κοινό σας, όπως:

-Συλλέξτε καταθέσεις μέσω ερωτήσεων
-Συλλέξτε τα σχόλιά
-Ζητήστε από τους οπαδούς σας να στείλουν φωτογραφίες με τη χρήση του προϊόντος
-Εκτελέστε ένα διαγωνισμό φωτογραφίας για να συλλέξετε εικόνες
-Εκτελέστε ένα διαγωνισμό

5. Ενισχύστε τις δημοσιεύσεις σας

Ενώ κάποιοι δεν συμφωνούν με αυτή την πρακτική, η ενίσχυση της δημοσίευσης της εταιρίας εξακολουθεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για τη βελτίωση του εύρους και τις δυνατότητες συμμετοχής. Αφού έχετε εντοπίσει το κοινό-στόχο σας, μπορείτε να στοχοποιήσετε ακόμη περισσότερο σε εκείνους που θέλετε να φτάσετε μέσα από ένα Χορηγούμενο post.
Η αμοιβή εξαρτάται από το πόσοι άνθρωποι θέλετε να δουν την δημοσίευση, η πληρωμή εξαρτάται από τον αριθμό των εμφανίσεων που η δημοσίευση παίρνει με το χρόνο.

6. Ζητήστε ιδέες από το κοινό σας

Αυτή η συμβουλή πηγαίνει χέρι -χέρι με crowdsourcing απαντήσεις , και για καλό λόγο. Οι δραστηριότητες, οι αναρτήσεις, τα σχόλια και κάθε άλλο είδος συμμετοχής που θα συναντήσετε στη σελίδα του brand σας, προσφέρουν πολύτιμα στοιχεία. Μπορείτε να δείτε σε τι είδους περιεχόμενο ανταποκρίνεται το κοινό σας, τι είδους περιεχόμενο αγνοούν και ως εκ τούτου το περιεχόμενο που θα πρέπει να επικεντρώνεστε και να θέσετε τις προσπάθειές σας σε αυτό.

Επιπλέον, είστε σε θέση να περιορίσετε ποιο ακριβώς είναι το κοινό σας, και να επικεντρωθείτε σε αυτό. Το Facebook το κάνει αυτό πολύ εύκολο για σας μέσα από το δικό τους «Audience Insights» όπου μπορείτε να δείτε ακριβώς σε τι συμμετέχει το κοινό σας. Με αυτά τα δεδομένα θα ξέρετε αν θα πρέπει να δημοσιεύσετε περισσότερες φωτογραφίες, αν ο διαγωνισμός πραγματικά λειτούργησε και τα σωστά είδη θεμάτων για να δημοσιεύσετε.

7. Δημιουργήστε Μοναδικό Περιεχόμενο, γιατί το περιεχόμενο είναι ο «Βασιλιάς»!

Αυτό μπορεί να φαίνεται σαν δεδομένο, αλλά ο αριθμός των εταιρειών και των εμπορικών σημάτων που στηρίζονται σε προφανώς ανακυκλωμένο ή μπαγιάτικο περιεχόμενο δείχνει σε μεγάλο βαθμό τις χαμένες ευκαιρίες στο Facebook. Μέχρι τώρα ελπίζουμε να αναγνωρίζεται ποιο είναι το κοινό σας και οι πελάτες σας, γι ‘αυτό σκεφτείτε προσεκτικά τι περιεχόμενο θα βρουν πιο πολύτιμο.

Ένα έφηβο κορίτσι θα ενδιαφερθεί  πχ. για “4 τρόποι για να κάνετε σάλτσα ντομάτας”; Χρησιμοποιώντας την κοινή λογική την απάντηση θα την πάρετε εύκολα

Θα πρέπει πάντα να θυμάστε ότι το εμπορικό σήμα σας ή το προϊόν είναι μοναδικό, και ας το πουλάνε και άλλοι δέκα! Είτε υπάρχουν άμεσοι ανταγωνιστές ή όχι, υπάρχουν πράγματα που το προϊόν ή η υπηρεσία σας κάνει που κανείς άλλος δεν μπορεί να τα κάνει, και σε αυτό παίζει ρόλο ο τρόπος που θα επικοινωνήσετε.

Υπάρχουν πράγματα που ο πελάτης σας μπορεί να κάνει ενώ δεν μπορούσε πριν, χάρη στο προϊόν σας ;
Χαρακτηριστικές φωτογραφίες τους που κάνουν ακριβώς αυτό, ή παρέχετε τις δικές σας ενδιαφέρουσες εικόνες δείχνοντας τα παραπάνω.

Είστε εξιδεικευμένος στον τομέα σας; Προσφέρετε συμβουλές και λύσεις στους πελάτες σας και στα μέλη σας στο Facebook μέσω της σελίδας της εταιρίας σας.
Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες, έτσι βρείτε τον χρόνο να καθίσετε και πραγματικά να σκεφτείτε για το πώς το εμπορικό σήμα σας ξεχωρίζει στην αγορά, πως οι χρήστες θα νιώθουν πάνω από όλα ασφάλεια με την branda σας.

8. Ακολουθήστε το κανόνα του 20%

Έχετε σκεφτεί πόσο κουραστικοί μπορεί να γίνετε στους οπαδούς σας; Αυτό δεν θα συμβεί αν ακολουθήσετε τον κανόνα* του 20%, όταν από τα δέκα Post που κάνετε, τα δύο θα αφορούν «σκληρά» την επιχείρηση σας, τα προϊόντα η τις υπηρεσίες σας.

Μην ξεχνάτε ότι οι χρήστες είναι στο Facebook κυρίως για να διασκεδάσουν.
*υπάρχουν εξαιρέσεις όπως στα e-shop όπου οι χρήστες θέλουν χαμηλές τιμές και δεν έχουν πρόβλημα να τις βλέπουν.

Πηγή: Green Apple

Διαβάστηκε 776 φορές
Yiannis Miliatsis

Founder of Bizman.gr Everything sales and crossfit! Just keep on bringing coffee!

facebook.gifInstagram-Button.png main-qimg-33b994cd5ded3fc9cfc4849743beef68.gif FInd-Me-On-LinkedIn2.png

80e80942f5bd4af0a8a0e7b473c33b96HubspotCRMCertification

 Expert Ratinglogo736

https://www.facebook.com/yiannis.miliatsis
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
TOP