HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Κυριακή, 01 Οκτωβρίου 2017 21:20

Γιατί χρειάζεστε ένα ημερολόγιο περιεχομένου (Content Calendar)

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που έκανα φέτος το καλοκαίρι είναι η δημιουργία ενός content calendar, ενός ημερολόγιο περιεχομένου. Πόσο σημαντικό ήταν για μένα και πόσο βοήθησε στην προώθηση της επιχείρησης; Δείτε παρακάτω:

 

Τι είναι ημερολόγιο περιεχομένου;

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Ημερολόγιο περιεχομένου ή content calendar είναι ένα ημερολόγιο στο οποίο τοποθετούμε ξεκάθαρα σε ημερήσια, εβδομαδιαία, μηνιαία και ετήσια βάση το τι θα ανεβάζουμε σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην σελίδα μας και ποιες προωθητικές ενέργειες γενικότερα θα κάνουμε. Είναι ο ‘χάρτης’ μας με βάση τον οποίο σχεδιάζουμε την επιτυχία στην επικοινωνία της επιχείρησης.

Τι μορφή έχει το ημερολόγιο περιεχομένου;

Προσωπικά με βόλεψε περισσότερο ένα καλό excel. Υπάρχουν βέβαια και έτοιμα πρότυπα αλλά μπορείς πολύ καλά να κάνεις την δουλειά σου και με ένα απλό excel. Εκεί στην πρώτη καρτέλα δημιουργείς στήλες με βάση τα μέσα στα οποία ανεβάζεις περιεχόμενο και τα χωρίζεις σε μέρες. Βάζεις επίσης το τι θα μπαίνει σε κάθε μέσο, κάθε μέρα. Π.χ. από το δικό μου περιεχόμενο ένα μικρό παράδειγμα είναι ότι κάθε Δευτέρα ανεβάζω ένα νέο άρθρο μάρκετινγκ και ένα promotional video (κάνω πολλά περισσότερα κάθε μέρα αλλά αυτό είναι ένα μικρό παράδειγμα). Έτσι γνωρίζεις πλέον κάθε μέρα τι πρέπει να ποστάρεις.

Μηνιαία οργάνωση.

Όσες ενέργειες πρέπει να γίνονται κάθε μήνα μπαίνουν σε μια καρτέλα που εξηγούνται οι σταθερές μηνιαίες δράσεις. Ένα παράδειγμα από το δικό μου ημερολόγιο είναι η μηνιαία οργάνωση των σεμιναρίων και δωρεάν webinar. Στο ημερολόγιο περιεχομένου έχω όλες τις κινήσεις που γίνονται κάθε μήνα για να πάρουν μορφή αυτές οι δράσεις.

Ετήσια οργάνωση.

Με ίδιο τρόπο, σε νέα καρτέλα μπορεί κανείς να έχει τις δράσεις όλης της σαιζόν που έχει μπροστά του και να μπορεί να δει τι περιεχόμενο και τι δράσεις θα έχει κάθε μήνα και κάθε εποχή.

Το ημερολόγιο περιεχομένου θέλει πολύ καλή δουλειά στην αρχή της σαιζόν ή την πρώτη φορά που το κάνεις αλλά μετά δεν είναι καθόλου δύσκολο στην διαχείριση και πραγματικά μπορεί να κάνει ολόκληρο το πλάνο μάρκετιγκ μιας επιχείρησης να λειτουργεί αποτελεσματικά και απρόσκοπτα όλη την χρονιά!

Εάν θέλετε βοήθεια για την δημιουργία του δικού σας ημερολογίου περιεχομένου (content calendar) μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

 

Διαβάστηκε 238 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 08 Οκτωβρίου 2017 15:46
Yiannis Miliatsis

Founder of Bizman.gr Everything sales and crossfit! Just keep on bringing coffee!

facebook.gifInstagram-Button.png main-qimg-33b994cd5ded3fc9cfc4849743beef68.gif FInd-Me-On-LinkedIn2.png

80e80942f5bd4af0a8a0e7b473c33b96HubspotCRMCertification

 Expert Ratinglogo736

https://www.facebook.com/yiannis.miliatsis
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
TOP