HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Κυριακή, 12 Νοεμβρίου 2017 21:28

Ένα πραγματικό παράδειγμα επιτυχίας Ημερολόγιου Περιεχομένου (Content Calendar) - Infographic

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Έχοντας γράψει μόλις πριν από λίγο καιρό ένα άρθρο για το τί είναι ημερολόγιο περιεχομένου και γιατί το χρειάζεστε, είδα ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον infographic από το CoSchedule. Αποφάσισα λοιπόν να συνεχίσω λίγο με αυτό το θέμα, μιας και το προηγούμενο άρθρο πήγε ιδιαιτέρως καλά και είχε πολύ θετικά σχόλια.

Ένα από τα πράγματα που γρήγορα κατάλαβα δημουργώντας διαρκώς περιεχόμενο για το Bizman.gr είναι ότι με κάποιον τρόπο θα πρέπει να προωθώ το περιεχόμενο αυτό περισσότερες από μία φορές για να έχει πραγματικά αποτέλεσμα και να φτάσει σε περισσότερο κόσμο. Εκεί είναι που εάν δεν είχα το ημερολόγιο περιεχομένου αυτή η σκέψη θα ήταν δύσκολη στην εφαρμογή. Δείτε όμως πόσο μεγάλη διαφορά κάνει η εκ νέου προώθηση του περιεχομένου (3.150% περισσότερα κλικ σύμφωνα με την μελέτη του CoSchedule.

real-life-example-of-social-media-editorial-calendar-success.png

 

Εάν θέλετε και εσείς βοήθεια στην δημιουργία του δικού σας ημερολόγιου περιεχομένου μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

Διαβάστηκε 149 φορές
Yiannis Miliatsis

Founder of Bizman.gr Everything sales and crossfit! Just keep on bringing coffee!

facebook.gifInstagram-Button.png main-qimg-33b994cd5ded3fc9cfc4849743beef68.gif FInd-Me-On-LinkedIn2.png

80e80942f5bd4af0a8a0e7b473c33b96HubspotCRMCertification

 Expert Ratinglogo736

https://www.facebook.com/yiannis.miliatsis
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Πόσο δύσκολο είναι να πάρεις την υπογραφή (video)
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
TOP