HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Παρασκευή, 17 Νοεμβρίου 2017 07:07

Ο χαμένος χρόνος στις πωλήσεις.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που συναντάει κανείς στις πωλήσεις είναι η δυσκολία να βρεις τον υπεύθυνο. Ειδικά στις πωλήσεις B2B οι οποίες γίνονται πόρτα πόρτα φτάνεις πολλές φορές να είσαι συλλέκτης καρτών και να χάνεις πάρα πολύ χρόνο. Δεν είναι μόνο αυτό όμως ο λόγος που χάνουμε άπειρο χρόνο στις πωλήσεις. Ας δούμε τα προβλήματα με την σειρά.

  1. Δυσκολία να βρεις τον υπεύθυνο. Πολλές φορές χρειάζεται να κάνεις αρκετές συναντήσεις για να βρεις αυτόν ο οποίος είναι πραγματικά ο υπεύθυνος για να πάρει την απόφαση και να αγοράσει. Σήμερα, εκτός από το τηλέφωνο το οποίο μπορείς ακόμα να χρησιμοποιήσεις αποτελεσματικά, είναι απαραίτητη και η χρήση των Social Media. Facebook, Linkedin, Google κλπ είναι πηγές πληροφορίας από τις οποίες μπορείς να κάνεις την έρευνά σου και να φτάσεις πιο γρήγορα, και ίσως πιο αποτελεσματικά, στον υπεύθυνο.

  2. Απρογραμμάτιστες συναντήσεις. Πόσες φορές έχετε κάνει συνάντηση με κάποιον και δεν βγήκε αποτέλεσμα από αυτήν γιατί είτε εσύ είτε αυτός δεν είχε προετοιμαστεί κατάλληλα. Καθορίστε από νωρίς και ξεκάθαρα την ατζέντα της συνάντησης και τι θα χρειαστεί να έχει ο πελάτης για να προχωρήσει μπροστά αυτή.

  3. Κακή συμπεριφορά στην συνάντηση. Με αποτέλεσμα να χάνετε το νόημα και να γίνεται τζάμπα. Αυτό έχει να κάνει με τον πωλητή, ο οποίος δεν έχει τις δεξιότητες που πρέπει (σωστή προσέγγιση και ανάλυση αναγκών) και να μην κάνει καθόλου καλή σύνδεση με τον πελάτη ο οποίος απλά περιμένει να τελιώσει και να φύγει.

  4. Καμία καθορισμένη επόμενη ενέργεια. Μου έρχεται αγανάκτηση όταν βλέπω συναντήσεις ο οποίες τελειώνουν χωρίς να καθοριστεί ξεκάθαρα η επόμενη ενέργεια που πρέπει να γίνει για να προχωρήσει μπροστά η συμφωνία. Αυτό επίσης είναι λάθος του πωλητή ο οποίος δεν έχει κανένα πλάνο στην επικοινωνία με τον πελάτη (sales process) και έτσι χάνει και τον δικό του χρόνο αλλά και του πελάτη.

  5. Συναντήσεις χωρίς λόγο. Αυτό συμβαίνει όταν ο πωλητής δεν έχει κάνει σωστά ή καθόλου έρευνα για τον πελάτη του και κατά την διάρκεια της συνάντησης αντιλαμβάνεται ότι δεν είναι σε θέση να τον εξυπηρετήσει. Πάλι λοιπόν φτάνουμε στις δεξιότητες που πρέπει να έχει ο πωλητής.

 

Βλέπουμε ότι το να μην χάνεις χρόνο σαν πωλητής σε ανούσιες συναντήσεις είναι δική σου ευθύνη (όπως και όλα τα πράγματα κατά την γνώμη μου) και βασίζεται σε δεξιότητες που πρέπει να γνωρίζεις. Μην αφήνεις στην τύχη τον χρόνο σου και το εισόδημά σου!!!

 

Καλή συνέχεια σε όλους!

Διαβάστηκε 162 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 21 Νοεμβρίου 2017 07:53
Yiannis Miliatsis

Founder of Bizman.gr Everything sales and crossfit! Just keep on bringing coffee!

facebook.gifInstagram-Button.png main-qimg-33b994cd5ded3fc9cfc4849743beef68.gif FInd-Me-On-LinkedIn2.png

80e80942f5bd4af0a8a0e7b473c33b96HubspotCRMCertification

 Expert Ratinglogo736

https://www.facebook.com/yiannis.miliatsis
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
TOP