HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Κυριακή, 24 Δεκεμβρίου 2017 21:45

5 συμβουλές για αύξηση λιανικών πωλήσεων

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Είναι οι μέρες που όλη η αγορά περιμένει να δουλέψει λίγο καλύτερα για να κλείσει κάποιες τρύπες και, πιθανών, να ξεκινήσει την νέα χρονιά με αισιοδοξία και καλές προοπτικές. Σε αυτό το πνεύμα και εμείς σας δίνουμε 5 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε τα μέγιστα από τις μέρες αυτές!

  1. Πώληση και από το ταμείο. Μπορεί ο πελάτης να έχει ενημερωθεί όταν μπήκε στο κατάστημα για τις προσφορές του αλλά δεν βλάπτει (για την ακρίβεια τότε είναι που δουλεύει) να του μιλήσετε για αυτές και την ώρα που είναι στο ταμείο. “Το γνωρίζετε ότι σήμερα έχουμε -30% στο τάδε;” Η δεύτερη πώληση έρχεται πάντα πιο εύκολα.

  2. Εξαλείψετε τις καθυστερήσεις. Μην αφήνετε προσωπικό σε πόστο που δεν γνωρίζει τέλεια αυτές τις μέρες. Πριν το άνοιγμα μαζέψτε το προσωπικό και ρωτήστε εάν υπάρχει κάτι που δεν γνωρίζουν να κάνουν στο πόστο τους. Μετά παρουσιάστε τους με τα συνηθέστερα προβλήματα και δείτε εάν γνωρίζουν πως να τα αντιμετωπίσουν. Εάν δεν ξέρουν πρέπει να διδαχθούν. Τίποτα χειρότερο από καθυστερήσεις λόγο άγνοιας, η οποία δημιουργεί εκνευρισμό τόσο στους πελάτες όσο και στους ίδιους τους υπαλλήλους.

  3. Δείξτε ανοχή στις επιστροφές. Είναι η εποχή που θα έχετε πολύ κόσμο και περισσότερες επιστροφές. Μην κρατάτε την αυστηρή πολιτική σας αλλά δείξτε στους πελάτες ότι έχετε την διάθεση να εξυπηρετήσετε. Έτσι θα κερδίσετε περισσότερα από μια πώληση αλλά έναν πιστό και ευχαριστημένο πελάτη που μπορεί να γίνει και διαφημιστής σας.

  4. Διεκπεραιώστε τις επιστροφές γρήγορα. Το εμπόρευμα που επιστρέφει πρέπει να τιμολογείται και να μπαίνει άμεσα στα ράφια, και όχι σε μια στοίβα για να γίνει αργότερα. Μην μειώνετε τα εφόδιά σας τις μέρες αυτές.

  5. Κερδίστε πιστούς πελάτες. Είτε με το να είναι οι υπάλληλοι (και εσείς) στην καλύτερη δυνατή διάθεση, είτε με το να παίρνετε πάντα στοιχεία όπως email και τηλέφωνα από τους πελάτες για επικοινωνία αργότερα, είναι η ευκαιρία να χτίσετε το πελατολόγιό σας. Η πρωινή συνάντηση ή η συνάντηση στην αλλαγή βάρδιας θα πρέπει να περιλαμβάνει αυτές τις συμβουλές και την νοοτροπία που χρειάζεται για να κερδίσετε πιστούς πελάτες!

Καλή συνέχεια και καλή τύχη σε όλους!

Διαβάστηκε 99 φορές
Yiannis Miliatsis

Founder of Bizman.gr Everything sales and crossfit! Just keep on bringing coffee!

iconmonstr-facebook-3-64.png  iconmonstr-instagram-13-64.png  iconmonstr-twitter-3-64.png  iconmonstr-linkedin-3-64.png  

iconmonstr-snapchat-3-64.png  iconmonstr-youtube-3-64.png  iconmonstr-google-plus-3-64.png

80e80942f5bd4af0a8a0e7b473c33b96HubspotCRMCertification

 Expert Ratinglogo736

https://www.facebook.com/yiannis.miliatsis
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
TOP