HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Παρασκευή, 05 Ιανουαρίου 2018 11:38

19 τρόποι να επιβιώσεις στις λιανικές πωλήσεις

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Σαν πρώην ιδιοκτήτης μικρομεσαίας επιχείρησης και πλέον σαν κάποιος που καθημερινά βοηθάει μικρομεσαίες επιχειρήσεις με την εκπαίδευση πωλήσεων κι την εταιρική τους εικόνα καταλαβαίνω απόλυτα την δυσκολία του extreme sport που στην Ελλάδα λέγεται επιχείρηση. Για αυτόν τον λόγο μάζεψα μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στην καθημερινότητα.

  1. Multitasking. Όσο και αν είμαι ενάντιος σε αυτό (διαβάστε το άρθρο μου για τον μύθο του multitasking) καταλαβαίνω ότι χρειάζεται να έχεις 10 μάτια και παράλληλη σκέψη για να τα προλάβεις όλα. Ειδικά εάν έχεις και προσωπικό.
  2. Εμπειρία στις γρήγορες αποφάσεις. Με την κατάσταση να είναι τόσο ρευστή ο επιχειρηματίας πλέον έχει χάσει λίγο την ευχέρεια του χρόνου για τις αποφάσεις του και πρέπει να δείχνει πυγμή και λύσεις στα καθημερινά πλέον  προβλήματα που εμφανίζονται.
  3. Ηγεσία και δημιουργία ομάδας. Εάν έχεις προσωπικό θα πρέπει α γίνεται η σωστή διαχείριση και ηγεσία. Όσο και αν ακούγεται περίεργο μέσα στην κρίση, σχεδόν κάθε μέρα μιλάω με επιχειρήσεις που ψάχνουν και δεν βρίσκουν υπαλλήλους που να είναι καλοί στην δουλειά τους. Όταν λοιπόν έχεις υπαλλήλους σωστή ηγεσία και δημιουργία συνοχής ομάδας που θα έχει θετικά αποτελέσματα.
  4. Μερική κώφωση. Πρέπει να μάθεις να μην ακούς τις ειδήσεις, τους πελάτες όταν γκρινιάζουν και τους προμηθευτές όταν παραπονιούνται. Αυτό θα σε προστατεύσει από κακή ενέργεια και θα κρατήσει την διάθεσή σου ψηλά. Σταματάμε λοιπόν να ακούμε και λαμβάνουμε υπόψιν μας μόνον λίγα επιλεγμένα πράγματα.
  5. Εσωτερική κινητοποίηση. Ο τρόπος με τον οποίο μπορείς να ανταπεξέλθεις στην καθημερινή πραγματικότητα του επιχειρηματία είναι να έχεις και την κατάλληλη εσωτερική κινητοποίηση. Το πόσο σημαντικό είναι αυτό το είδατε και στο webinar 3 πράγματα που πρέπει να δείξεις σε 3’.
  6. Επιχειρηματικότητα. Πρέπει να βρίσκεις νέους τρόπους για να πετύχει η επιχείρησή σου και να αναλύεις τι δουλεύει και τι όχι. Αυτό μπορεί να κάνει την διαφορά από την επιτυχία και την αποτυχία. Έχω δει πολλές επιχειρήσεις να έχουν κάνει κινήσεις που έπιασαν, τους πήγαν σε άλλη κατεύθυνση από αυτήν που στην αρχή ξεκίνησαν και μπόρεσαν όχι μόνο να επιβιώσουν αλλά και να διαπρέψουν.
  7. Λατρεία για την επανάληψη. Εάν έχεις υπαλλήλους πρέπει να μάθεις να αγαπάς να επαναλαμβάνεσαι πολλές μα πολλές φορές. Εάν είσαι υπάλληλος πρέπει να μάθεις να αγαπάς να επαναλαμβάνεσαι πολλές μα πολλές φορές στους πελάτες.
  8. Εύκολη δημιουργία επαφής. Ένας τρόπος για να κάνεις έναν πελάτη να μην αγοράσει είναι να του δώσεις κακή αίσθηση με το που θα μπει μέσα στο κατάστημά σου. 3 δευτερόλεπτα μόνο χρειάζονται για να κρίνει κάποιος έναν άλλο άνθρωπο. Φρόντισε λοιπόν να δίνεις την κατάλληλη αίσθηση στους πελάτες που μπαίνουν μέσα στο κατάστημά σου. Δες το δωρεάν webinar μας για περισσότερες πληροφορίες.
  9. Ανάδειξη στον πελάτη αξίας και όχι κόστους. Μάθε να προσθέτεις αξία στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου έτσι ώστε να μην έχει σημασία το κόστος για τον πελάτη. Η χρήση των σωστών επιχειρημάτων και η ανάδειξη του οφέλους και όχι του χαρακτηριστικού είναι βασική γνώση πωλήσεων.
  10. Δεύτερηπώληση (add-on, up-sell, cross-sell). Ένα από τα μεγάλα μυστικά στις πωλήσεις είναι ότι είναι πολύ πιο εύκολο να δώσει κάποιος χρήματα για μια ακόμα αγορά όταν έχει ήδη κάνει την πρώτη. Η δεύτερη πώληση, η παράλληλη πώληση και η πώληση πρόσθετων πρέπει να είναι μέσα στην προκαθορισμένη παρουσίαση που κάνουμε στον πελάτη και μετά την απόφαση να αγοράσει.
  11. Ικανότητες διακόσμησης. Γράφω αυτό το άρθρο τις γιορτές των Χριστουγέννων και με μια βόλτα στην αγορά γρήγορα βλέπει κανείς ποιοι είναι αυτοί οι επαγγελματίες που τα καταστήματά τους είναι σε καλό δρόμο. Είναι πάντα καλά φωτισμένα, έχουν εορταστικά αυτοκόλλητα που τα κάνουν να ξεχωρίζουν (είδα στην Θεσσαλονίκη ένα κατάστημα μπουγάτσας που ήταν τόσο υπέροχο με αυτοκόλλητα από έξω που έπρεπε να σταματήσω) και είναι πάντα καθαρά και περιποιημένα. Εάν δεν έχεις τις γνώσεις για κάτι τέτοιο επένδυσε σε κάποιον να σε βοηθήσει και θα είσαι σίγουρα κερδισμένος.
  12. Εκπαίδευση στις πωλήσεις. Αυτό είναι αυτονόητο και περιλαμβάνει όλα τα παραπάνω. Η εκπαίδευση πωλήσεων είναι απαραίτητη τόσο για εσάς όσο και για το προσωπικό σας. Εάν θέλετε βοήθεια σε αυτό επικοινωνήστε μαζί μου στο [email protected]
  13. Social Media. Ακόμα και η μικρότερη επιχείρηση πρέπει να έχει πλέον socialmedia. Είναι τελείως δωρεάν διαφήμιση και μπορεί να κάνει θαύματα. Δημιούργησε ένα ημερολόγιο περιεχομένου και ξεκίνα να προωθείς την επιχείρησή σου δωρεάν!
  14. Πρέπει να μάθεις να βγαίνεις έξω και να μην μένεις μέσα στο μαγαζί αλλά να βλέπεις τι κάνει ο ανταγωνισμός και να κάθεσαι μέσα περιμένοντας. Κανένας δεν είναι τέλειος και η έμπνευση από τους ανταγωνιστές σου είναι κάτι που όλες οι εταιρίες το κάνουν. Αφιέρωσε μερικές ώρες την εβδομάδα για να βγεις, να δεις τι κάνουν σωστά, πως μπορείς να το βελτιώσεις, τι κάνουν λάθος και πως μπορείς να το αποφύγεις.
  15. Προσοχή στην λεπτομέρεια. Μια καλή σακούλα, μια προσεγμένη κάρτα για σελιδοδείκτη, κάτι που ο πελάτης δεν το περιμένει και του το προσφέρεις είναι μικρές εξυπηρετήσεις, προσφορές, δώρα που κάνουν την διαφορά.
  16. Κρατήστε επαφή. Φροντίστε να κάνετε τους πελάτες σας σταθερούς. Κρατήστε το τηλέφωνο και το email τους και επικοινωνείτε μαζί τους τακτικά με νέα σας, προσφορές και εκπτώσεις. Θα είναι σίγουρο ότι πολλοί από αυτούς θα αρχίσουν να σας προτιμούν γιατί δεν τους ξεχνάτε. Η πωλήσεις λιανικής βασίζονται στην επανάληψη της διαφήμισης.
  17. Πολλές υπηρεσίες, πολλά προϊόντα για καλύτερο foot traffic. Μπορείς να βάλεις μια υπηρεσία ακόμα ή μερικά προϊόντα που να είναι κοντά στα κύριά σου έτσι ώστε να κερδίσεις πελάτες για αυτά και να βοηθήσεις την επιχείρησή σου να έχει περισσότερο κόσμο που μπαίνει καθημερινά σε αυτήν!
  18. Πρόγραμμα πιστότητας πελατών. Δεν είναι μόνο οι μεγάλες επιχειρήσεις που μπορούν να το κάνουν. Και οι μικρομεσαίες μπορούν, και το κάνουν, με μεγάλη επιτυχία! Κάρτες προνομίων και τα λοιπά, είναι πράγματα που αποδεδειγμένα τα θέλει ο πελάτης. Δες μόνο στο πορτοφόλι σου πόσες έχεις ήδη εσύ! Εάν θέλεις βοήθεια σε κάτι τέτοιο επικοινώνησε μαζί μου στο [email protected]
  19. Διάβαζε το Είναι εδώ για να σε βοηθάει!

Καλή συνέχεια και καλή τύχη σε όλους!

Διαβάστηκε 76 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 05 Ιανουαρίου 2018 11:43
Yiannis Miliatsis

Founder of Bizman.gr Everything sales and crossfit! Just keep on bringing coffee!

iconmonstr-facebook-3-64.png  iconmonstr-instagram-13-64.png  iconmonstr-twitter-3-64.png  iconmonstr-linkedin-3-64.png  

iconmonstr-snapchat-3-64.png  iconmonstr-youtube-3-64.png  iconmonstr-google-plus-3-64.png

80e80942f5bd4af0a8a0e7b473c33b96HubspotCRMCertification

 Expert Ratinglogo736

https://www.facebook.com/yiannis.miliatsis
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
TOP