HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Management

Management (182)

Δευτέρα, 11 Δεκεμβρίου 2017 20:26

Η Παραγωγικότητα έρχεται 2η.

Γράφτηκε από τον

Μετά από πολλά βιβλία που έχω διαβάσει και σεμινάρια που έχω παρακολουθήσει όσο αναφορά την παραγωγικότητα, κατάλαβα ότι οι τεχνικές παραγωγικότητας έρχονται σε δεύτερη μοίρα για όταν ξεκινάς ένα project.

Εδώ και καιρό έψαχνα να βρω τι είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να κάνουν γύρω γύρω από την απόφαση που είναι να πάρουν και να την κάνουν πράξη.

Δευτέρα, 11 Δεκεμβρίου 2017 20:22

Πως αντιμετωπίζεις το "Θα το σκεφτώ" στις πωλήσεις.

Γράφτηκε από τον

Έχεις κάνει όλα τα βήματα σωστά. Προσέγγιση, ανάλυση αναγκών, δημιουργία εμπιστοσύνης, παρουσίαση, ζήτησες την πώληση, διαχειρίστηκες τις πρώτες αντιδράσεις και έφτασες στην πηγή μόνο και μόνο για να ακούσεις το τρομερό "Άσε με λίγο να το σκεφτώ και θα ξαναμιλήσουμε". Καταστροφή! Νομίζεις ότι όλα τελείωσαν και έχασες και την πώληση και τον χρόνο σου... Ή μήπως όχι; Μήπως εάν ξέρεις τι να πεις και με ποιον τρόπο μπορείς να ολοκληρώσεις την πώληση στις περισσότερες περιπτώσεις; Δείτε παρακάτω.

Σάββατο, 09 Δεκεμβρίου 2017 20:24

Πως χρησιμοποιώ το ημερολόγιο

Γράφτηκε από τον

Εδώ και περίπου 3 χρόνια δεν χρησιμοποιώ ατζέντα. Εφαρμόζοντας την μεθοδολογία GTD αισθανόμουν ότι δεν το χρειάζομαι. Όμως τελικά έκανα λάθος! Πίσω στην ατζέντα λοιπόν!

Τετάρτη, 22 Νοεμβρίου 2017 08:21

8 tips για σωστή μη-λεκτική επικοινωνία

Γράφτηκε από τον

Πόσες φορές σας έχει τύχει να σας μιλάει κάποιος και ότι και αν λέει εσείς να έχετε άσχημη αίσθηση για αυτόν; Αυτή είναι η αντίληψή σας για την μη-λεκτική επικοινωνία. Για τον τρόπο δηλαδή που κάποιος σας “μιλάει” μέσα από τις κινήσεις του σώματός του. Τώρα η δύσκολη ερώτηση. Πόσες φορές το κάνετε εσείς αυτό; Δηλαδή να απομακρύνετε ανθρώπους με την μη-λεκτική επικοινωνία σας; Ας δούμε μερικές συμβουλές για να βελτιώσουμε το μήνυμά μας!

Παρασκευή, 17 Νοεμβρίου 2017 07:07

Ο χαμένος χρόνος στις πωλήσεις.

Γράφτηκε από τον

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που συναντάει κανείς στις πωλήσεις είναι η δυσκολία να βρεις τον υπεύθυνο. Ειδικά στις πωλήσεις B2B οι οποίες γίνονται πόρτα πόρτα φτάνεις πολλές φορές να είσαι συλλέκτης καρτών και να χάνεις πάρα πολύ χρόνο. Δεν είναι μόνο αυτό όμως ο λόγος που χάνουμε άπειρο χρόνο στις πωλήσεις. Ας δούμε τα προβλήματα με την σειρά.

Τρίτη, 14 Νοεμβρίου 2017 10:31

Ο μύθος των "ρεαλιστικών" στόχων.

Γράφτηκε από τον

Έχω αρχίσει να μισώ την λέξη “ρεαλιστικός” γιατί βασίζεται τις περισσότερες φορές σε αυτό που οι άλλοι θεωρούν ότι είναι ρεαλιστικό για αυτούς. Αν τους άκουγα δεν θα ήμουν εδώ σήμερα…

Πέμπτη, 09 Νοεμβρίου 2017 07:04

Tips για παραγωγικούς ανθρώπους.

Γράφτηκε από τον

Αυτό είναι ένα άρθρο για όλους αυτούς που όλη μέρα κάνουν διαρκώς πράγματα και ακόμα και η παραμικρή εξοικονόμηση χρόνου μπορεί να τους βοηθήσει. Οι παραγωγικοί άνθρωποι είναι κατά κύριο λόγο και αυτοί οι οποίοι αναζητούν τεχνικές εξοικονόμησης χρόνου και αυτοβελτίωσης. Με αυτές τις μικρές συμβουλές μπορούμε να τους βοηθήσουμε.

Τετάρτη, 08 Νοεμβρίου 2017 21:15

Book Review. Οι 12 στύλοι της επιτυχίας

Γράφτηκε από τον

Ένα από τα πράγματα που μου αρέσουν πολύ στα βιβλία αυτοβελτίωσης είναι όταν αυτά είναι γραμμένα σε μορφή ιστορίας και όχι σαν οδηγοί. Ειδικά όταν η ιστορία αυτή είναι γραμμένη από έναν πραγματικό Δάσκαλο στην προσωπική βελτίωση όπως ο Jim Rohn τότε ξέρεις ότι δεν μπορεί να μην είναι καλό ένα βιβλίο.

Τετάρτη, 08 Νοεμβρίου 2017 21:12

Πόσο καλοί πολίτες είμαστε;

Γράφτηκε από τον

Από τον Αλέξιο Βανδώρο για το περιοδικό Productive Habits

Ο Μαξ Ράφερτυ, επικεφαλής της εκπαιδευτικής επιθεώρησης της Καλιφορνίας, μερικές δεκαετίες πριν, έτσι όρισε τον «καλό πολίτη»:
«Του καλού πολίτη η σχέση με την πατρίδα του είναι η ίδια με εκείνη του καλού γιου με τη μητέρα του. Υπακούει σ’ αυτήν γιατί είναι μεγαλύτερή του, γιατί μέσα της συνενώνεται με το όραμα των πολλών και γιατί χρωστάει τη γέννησή του και την ανατροφή του.
Την τιμά πάνω απ’ όλες τις άλλες και την τοποθετεί σε μία εξαιρετική θέση βαθιά μέσα στην καρδιά του, κρατώντας μπροστά της τις λαμπάδες του σεβασμού και του θαυμασμού παντοτινά αναμμένες.
Την υποστηρίζει εναντίον όλων των εχθρών της και θεωρεί την απώλεια της ζωής του άξια για χάρη της.
Πάνω από καθετί άλλο, την αγαπά βαθιά και χωρίς επίδειξη, γνωρίζοντας ότι, αν και μοιράζεται αυτό το προνόμιο με άλλους, η φύση της αγάπης του είναι μοναδική και προσωπική, που αναβλύζει από τις βαθύτερες πηγές της ύπαρξής του και ξαναγυρίζει σε αυτόν με παρόμοιο τρόπο.
Αυτός είναι ο καλός πολίτης. Και όσο το είδος του θα επικρατεί, τόσο θα ανθεί η Μεγάλη Δημοκρατία.»

Από τον Ανδρέα Τσουκίδη για το περιοδικό Productive Habits

Στην αρχαία Αίγυπτο που ήταν ο πολιτισμός που άντεξε περισσότερα χρόνια σε συνεχόμενη ακμή από οποιονδήποτε πολιτισμό, είχαν μια βασική φιλοσοφία!

“Να προετοιμάζεσαι για το χειρότερο και να ελπίζεις για το καλύτερο”

Μια πολύ σοφή φράση και πολύ χρήσιμη αν την κάνουμε πράξη!

Σελίδα 1 από 13
TOP