HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Ecwid
Management

Management (163)

Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013 10:34

Μανατζάρετε την ενέργειά σας, όχι τις εργασίες σας.

Γράφτηκε από τον

 

Μόνο αν βρείτε τις ισορροπίες σας θα έχετε ενέργεια για όλη την ημέρα.

BusinessmanΚάποιες φορές και για κάποιους ανθρώπους είναι πολύ καλύτερα να σχεδιάζουν την ημέρα τους με βάση την ενέργεια που βγάζουν τις ώρες που ξέρουν. Π.χ. εδώ και 22 χρόνια που ασχολούμαι με την αυτοάμυνα, τα τελευταία 15 διδάσκοντας, προγραμμάτισα τον οργανισμό μου να έχει τα υψηλότερα επίπεδα ενέργειας μετά τις 6 το απόγευμα γιατί πάντα οι προπονήσεις ήταν μετά από τότε. Όποτε προσπάθησα να βάλω την πρωινή γυμναστική στο πρόγραμμα απέτυχα και ήταν απολύτως φυσιολογικό.

Παρασκευή, 08 Νοεμβρίου 2013 10:31

Θέστε Υψηλούς Στόχους

Γράφτηκε από τον

 

Και αλλάξτε προσπαθώντας να τους πετύχετε.

bigstockphoto Blur Happy Business Woman Wit 5048455-600x400Ξέρετε γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι δεν είναι αρκετά επιτυχημένοι; Όχι γιατί βάζουν υψηλούς στόχους και δεν τους πετυχαίνουν, αλλά γιατί βάζουν χαμηλούς στόχους και τους πετυχαίνουν!

Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι απλά ευχαριστημένοι με το μέτριο. Απολαμβάνουν το status quo και πολλές φορές πολεμούν για να διατηρηθεί!

Τετάρτη, 06 Νοεμβρίου 2013 10:17

Αναβολή στην εργασία.

Γράφτηκε από τον

 

Γιατί το κάνουμε και πως θα το ξεπεράσουμε.

 

procrastination6Αναβολή στην εργασία. Θα το κάνω αύριο..’ Νομίζω ότι θα μπορούσα άνετα να το διδάξω σαν θέμα! Ήμουν κάτι σαν ειδικός επί του θέματος. Θα μπορούσα να διδάξω πώς να αναβάλεις δουλειά που πρέπει να γίνει και να μην το δείχνεις! Όλοι ξέρουμε ότι όταν αφήνουμε δουλειά πίσω σίγουρα κάποια στιγμή θα έρθει και θα σταθεί εμπόδιο μπροστά μας. Τότε γιατί το κάνουμε; Αυτό που κατάλαβα μετά από καιρό αναβολών και κακής διαχείρισης είναι ότι είναι ΕΥΚΟΛΟ. Είναι εύκολο να ΜΗΝ κάνεις αυτό που πρέπει. Δείτε και μερικές από τις δικαιολογίες για να μην είναι κανεί παραγωγικός εδώ .

Παρασκευή, 06 Σεπτεμβρίου 2013 10:19

Μερικές ακόμα συμβουλές για τις τηλεφωνικές πωλήσεις

Γράφτηκε από τον

 

Συνεχής εκπαίδευση και προσοχή κάνουν την διαφορά.

 

coldcallΣε συνέχεια του άρθρου μας για 10 Συμβουλές για τις τηλεφωνικές πωλήσεις, δίνουμε ακόμα μερικές που μπορεί να σας φανούν χρήσιμες. Οι τηλεφωνικές πωλήσεις είναι ένα αρκετά δύσκολο κομμάτι των πωλήσεων και πρέπει να έχει κάποιος τουλάχιστον την απαραίτητη εκπαίδευση για να ανταπεξέλθει καθώς επίσης και τις σωστές επικοινωνιακές συνήθειες.

Μην σκέφτεστε να ‘κάνετε μια πώληση’, αλλά προσπαθήστε να δείτε αν ταιριάζει αυτό που προωθείτε σε αυτόν με τον οποίο μιλάτε. Στην συνομιλία σας προσπαθείτε να καταλάβετε τι σκέφτεται αυτός και εάν πραγματικά μπορείτε να του καλύψετε κάποιο κενό που μπορεί να μην γνωρίζει και ο ίδιος ότι έχει.

Σάββατο, 24 Αυγούστου 2013 11:50

Αυτοπειθαρχία. Ο χειρότερος εχθρός ενός τεμπέλη

Γράφτηκε από τον

Ο χειρότερος εχθρός ενός τεμπέλη…

self-disciplineΠόσες φορές έχετε δει ανθρώπους αποφασισμένους να αλλάξουν; Κάθονται και γράφουν τους στόχους τους, εμψυχώνουν τον εαυτό τους και πέφτουν για ύπνο αποφασισμένοι την επόμενη μέρα να σηκωθούν από νωρίς και να αλλάξουν για πάντα τον εαυτό τους. Το πρωί που ξυπνάν κάνουν πάλι τα ίδια ακριβώς πράγματα και τίποτα δεν αλλάζει!

Κάποιος μπορεί να μιλάει για τις αλλαγές που θέλει να κάνει στην ζωή του με τις ώρες αλλά το μόνο που μετράει στην ζωή είναι οι πράξεις, και αν δεν έχεις αυτοπειθαρχία τα λόγια δεν θα γίνουν ποτέ πράξεις.

Τρίτη, 16 Ιουλίου 2013 10:12

Η αξιολόγηση των 360 μοιρών μέρος 2ο.

Γράφτηκε από τον

 

Μερικές συμβουλές για την καλύτερη εφαρμογή της.

360Σε συνέχεια παλαιότερου άρθρου μας για την αξιολόγηση των 360 μοιρών θα ασχοληθούμε σήμερα με μερικές συμβουλές για να την κάνετε ακόμα πιο αποτελεσματική. Προτείνουμε να διαβάσετε και το προηγούμενο άρθρο για να δείτε λίγα εισαγωγικά πράγματα για τον τρόπο αξιολόγησης αυτόν, έτσι ώστε να είστε πιο ενημερωμένοι για αυτό το άρθρο.

Ας ξεκινήσουμε εξετάζοντας μερικές δυσκολίες που παρουσιάζονται στην προσπάθεια εφαρμογής μιας τέτοιας αξιολόγησης.

Τρίτη, 09 Ιουλίου 2013 09:41

3 Από τα βασικά για την εμπιστοσύνη πελατών

Γράφτηκε από τον

 

Επενδύστε στους πιστούς σας πελάτες.

Customer-LoyaltyΌσο και αν προσπαθεί μια επιχείρηση να χτίσει την εμπιστοσύνη των πελατών της με δωρεάν πράγματα ή υπηρεσίες, με προσφορές και εκπτώσεις, δεν θα τα καταφέρει αν δεν καταλάβει ότι η εμπιστοσύνη αυτή χτίζεται με άψογη εξυπηρέτηση πελατών, με ποιότητα προϊόντος, άνω το μετρίου ικανοποίηση πελατών, ειδικές μεταχειρίσεις, θετική εμπειρία αγοράς, και συναισθηματική ικανοποίηση.

 

Απλά δεν μπορούν να το πουν μπροστά σας.

team dislikeΗ ομάδα σας είναι σίγουρο ότι σας αντιπαθεί! Όσο και αν δεν θέλετε να το παραδεχθείτε, η ομάδα αντιπαθεί το αφεντικό της. Απλά δεν σας το λένε γιατί τους αρέσει να πληρώνονται περισσότερο από όσο σας αντιπαθούν. Σίγουρα όμως το βράδυ μετά την δουλειά συζητάνε για το πόσο κοντά είστε στο να τους τρελάνετε τελείως. Ακριβώς του ίδιο που πιθανών να κάνατε και εσείς παλαιότερα ή ίσως και τώρα ακόμα.

Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2013 10:30

Μήπως επιλέγετε να είστε μια μετριότητα;

Γράφτηκε από τον

 

Αυτοί που είναι μετριότητες δεν είναι ότι βάζουν πολύ υψηλούς στόχους και δεν τους πετυχαίνουν αλλά είναι ότι στοχεύουν πολύ χαμηλά και πετυχαίνουν.

Mediocrity-is-the-enemyΌλοι έχουμε εκείνο το κομμάτι της προσωπικότητάς μας που μας λέει ότι είμαστε ξεχωριστοί, καλύτεροι από τους υπόλοιπους, κάνουμε καλύτερη δουλειά. Η αλήθεια όμως είναι ότι οι περισσότεροι από εμάς είναι μετριότητες. Μήπως και εσείς επιλέγετε να είστε μετριότητες;

Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2013 10:33

Οι ομορφότεροι άντρες κερδίζουν περισσότερα χρήματα!

Γράφτηκε από τον

 

Μετά από μελέτες που έχουν γίνει και το αποδεικνύουν.

261428Σύμφωνα με μια μελέτη του Πανεπιστημίου της Μελβούρνης οι άντρες η εμφάνιση των οποίων είναι καλύτερη από τον μέσο όρο κερδίζουν αρκετά περισσότερα χρήματα από τους λιγότερο εμφανίσιμους συναδέλφους τους.

TOP