HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Management

Management (178)

Παρασκευή, 07 Ιουνίου 2013 10:52

Μην εστιάζετε τόσο πολύ στην Παραγωγικότητα.

Γράφτηκε από τον

Η σωστή διαχείριση χρόνου πρέπει να είναι μια διαδικασία απλή και εύκολη να γίνει καθημερινότητα.

productivityΗ σωστή διαχείριση χρόνου πρέπει να είναι μια διαδικασία απλή και εύκολη να γίνει καθημερινότητα. Πολύ άνθρωποι κάνουν το λάθος να προγραμματίζουν πάρα πολύ χωρίς να διεκπεραιώνουν. Παραθέτουμε λοιπόν για να μπορείτε να τα αποφύγετε, μερικά λάθη που γίνονται όταν παρασχεδιάζεται η παραγωγικότητα.

Δευτέρα, 03 Ιουνίου 2013 11:10

Εξυπηρέτηση Πελατών Μέρος 2ο

Γράφτηκε από τον

 

Μερικές Συμβουλές

woman-with-2-thumbs-upΣτο προηγούμενό μας άρθρο για την Εξυπηρέτηση Πελατών είχαμε κάνει μια γενική προσέγγιση για το τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών και πως πρέπει να αντιμετωπίζεται. Συνεχίζω να πιστεύω ότι υπάρχουν πάρα πολλά περιθώρια βελτίωσης σε αυτόν τον τομέα στην χώρα μας και ότι πολλές πωλήσεις χάνονται λόγο της κακής εξυπηρέτησης τόσο κατά την ίδια την πώληση όσο και μετά από αυτήν. Παρακάτω λοιπόν μερικές συμβουλές για το πολύ σημαντικό αυτό θέμα που μπορεί και να βοηθήσουν την επιχείρησή σας.

Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013 11:00

Συμβουλές συμπεριφοράς στον εργασιακό χώρο.

Γράφτηκε από τον

 

Επενδύστε στα αυτονόητα.

ergasiakos xorosΕίμαστε πλέον πάρα πολλές ώρες στο εργασιακό μας χώρο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχει γίνει ιδιαιτέρως απαραίτητο να ξέρουμε τόσο εμείς όσο και οι συνάδελφοι μας να συμπεριφερόμαστε με τρόπο που να διατηρεί το κλίμα όσο το δυνατόν πιο θετικό και παραγωγικό. Βασική συμβουλή που θεωρείται αυτονόητη είναι η σωστή επικοινωνία. Επικοινωνία με τους συναδέλφους, με τους προμηθευτές, με τους υπαλλήλους με όλους.

Δευτέρα, 20 Μαΐου 2013 12:54

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Γράφτηκε από τον

Τι είναι και πως χρησιμοποιείται στην επιχείρηση.

tqmΗ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι μια φιλοσοφία διοίκησης αφιερωμένη στην συνεχή βελτίωση και ανταπόκριση στις ανάγκες και προσδοκίες των καταναλωτών. Ο όρος καταναλωτής αναφέρεται τόσο σε αυτούς που έρχονται σε επαφή με την επιχείρηση από έξω όσο και σε αυτούς που έρχονται σε επαφή από μέσα, όπως υπάλληλοι και συνεργάτες που μπορεί να είναι και καταναλωτές. Η συνεχής βελτίωση δεν είναι δυνατόν να γίνει αν δεν υπάρχει ακριβής μέτρηση η οποία απαιτεί στατιστική τεχνική που να μετρά όλες τις παραμέτρους στην διαδικασία παραγωγής.

Παρασκευή, 17 Μαΐου 2013 12:14

Κερδίστε περισσότερα από το ημερολόγιό σας.

Γράφτηκε από τον

Μικρές συμβουλές που μπορεί να σας βοηθήσουν.

calendarΓια να συνεχίσετε να είστε παραγωγικοί μπορείτε να οργανώσετε το ημερολόγιο σας σε κομμάτια δουλειάς.

Να θυμάστε να κρατάτε πάντα χρόνο στο ημερολόγιο σας για υποχρεώσεις εκτός δουλειάς. Κανείς δεν θέλει να η δουλειά του να καταπιεί την προσωπική του ζωή. Όσο εύκολα μπορεί να γίνει αυτό στην σημερινή κατάσταση στην Ελλάδα. Καλή οργάνωση σημαίνει και περισσότερος προσωπικός χρόνος.

Δεν μπορούμε να κρίνουμε αντικειμενικά πως μας βλέπουν οι άλλοι.

Self imageΌλοι νομίζουμε ότι στον χώρο εργασίας μας ξέρουμε πως μας βλέπουν οι άλλοι, είτε σαν εργατικό και πρόθυμο, είτε σαν ευχάριστο και τυπικό είτε οτιδήποτε. Μπορεί όμως να πέφτατε από τα σύννεφα εάν ακούγατε τις σκέψεις των συναδέλφων σας. Μπορεί κανένας να μην σας το έχει πει αλλά μια συνήθειά σας (όπως το να διακόπτετε κάποιον πριν τελειώσει την φράση του π.χ.) μπορεί να δίνει τελείως διαφορετική εικόνα προς τα έξω από αυτήν που

Δευτέρα, 13 Μαΐου 2013 16:02

Εξυπηρέτηση Πελατών.

Γράφτηκε από τον

Μια συνολική προσέγγιση

 

crmwomanΗ εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι μια διαδικασία που αφορά μόνο τις πωλήσεις ή μόνο την γραμματεία ή μόνο το τεχνικό τμήμα. Είναι μια διαδικασία που πρέπει να απλώνεται σε όλες τις πτυχές μιας επιχείρησης για να είναι πραγματικά χρήσιμη και να φέρνει αποτέλεσμα.

Οι 14 αρχές μάνατζμεντ οι οποίες είναι και η ραχοκοκαλιά της διοίκησης επιχειρήσεων.

220px-Fonds henri fayolΟ Χένρυ Φαγιόλ (Κωνσταντινούπολη, 29 Ιουλίου 1841 – Παρίσι, 19 Νοεμβρίου 1925) ήταν ένας Γάλλος μηχανικός και διοικητής ορυχείων ο οποίος ανέπτυξε τις Γενικές Αρχές Διοίκησης στις Επιχειρήσεις. Αυτός και οι συνεργάτες του ανέπτυξαν την θεωρία τους παράλληλα με το επιστημονικό μάνατζμεντ αλλά χωρίς να επηρεάζονται από αυτό. Η συνδρομή του στο μάνατζμεντ επιχειρήσεων θεωρείται από τις πιο σημαντικές.

Η θεωρία των γενικών αρχών στην διοίκηση επιχειρήσεων που ανέπτυξε ο Φαγιόλ εστιάζει περισσότερο στο τι κάνουν οι μάνατζερ και τι σημαίνει καλή εφαρμογή του μάνατζμεντ. Ήταν από τους πρώτους που καθόρισε τις αρμοδιότητες των μάνατζερ σε πέντε ενέργειες: σχεδιασμός, οργάνωση, διοίκηση, συντονισμός και έλεγχος. Στήριξε την θεωρία του στις προσωπικές του εμπειρίες ως ο διοικητικός υπεύθυνος μιας

Δευτέρα, 29 Απριλίου 2013 10:35

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ μέρος 1ο

Γράφτηκε από τον

Ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της επιχείρησης.

corporate-cultureΘα ξεκινήσουμε μια σειρά άρθρων για την εταιρική κουλτούρα. Τι είναι, πια είναι η επιρροή της διοίκησης σε αυτήν, χαρακτηριστικά, και άλλα. Σήμερα θα δούμε κάποια από τα χαρακτηριστικά μιας επιτυχημένης εταιρικής κουλτούρας.

Παρασκευή, 26 Απριλίου 2013 12:44

4 Ποιότητες που πρέπει να έχετε το 2013

Γράφτηκε από τον

4 Ποιότητες που πρέπει να έχετε το 2013.

Για να αυξήσετε τις πιθανότητες σας για την δουλειά των ονείρων σας.

woman-leader01Στην σημερινή εποχή η πρόσληψη ή η προαγωγή μας σε μια επιχείρηση δεν εξαρτάται μόνο από τις σπουδές, την εμπειρία και τις συστάσεις. Σύμφωνα με άρθρο της Wall Street αυτό που επίσης πρέπει να έχετε σαν υποψήφιοι είναι οι παρακάτω 4 ποιότητες.

1. Ικανότητες επικοινωνίας

Μπορείτε να επικοινωνήσετε ξεκάθαρα το μήνυμά σας; Μπορείτε να κάνετε παρουσιάσεις; Η ικανότητα επικοινωνίας είναι ποιότητα που είναι απαραίτητη σε όλους τους επαγγελματίες. Είναι επίσης απαραίτητη ποιότητα ηγεσίας. Δεν μπορεί κανένας να ελπίζει για επαγγελματική ανάπτυξη αν δεν μπορεί να επικοινωνήσει σωστά με πελάτες και συνεργάτες.

TOP