HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

 
Marketing

Marketing

Από την αρχή της ανθρώπινης ιστορίας χρησιμοποιούμε ιστορίες για να μεταδώσουμε μηνύματα. Είναι στην φύση μας να κατανοούμε καλύτερα μέσα από τις ιστορίες. Δημιουργούμε ιστορίες για να μεταδώσουμε το μήνυμα για την επιχείρησή μας, ακόμα και για να εμπνεύσουμε τον ίδιο μας τον εαυτό. Πόσες φορές την ημέρα είστε ο ήρωας στην ιστορία που πλάθετε στο μυαλό σας; Και όσο  μεγαλύτερο είναι το πάθος με το οποίο περιβάλλουμε την ιστορία τόσο ευκολότερο είναι για τους άλλους και τον εαυτό μας να την πιστέψει και να την 'αγοράσει'.

Monday, 09 January 2017 15:32

I am a business warrior

Written by

Από το περιοδικό PRODUCTIVE HABITS

 

Το επάγγελμα του πωλητή είναι μια παλαίστρα που μπορείς να αποκτήσεις πάρα πολλά χρήσιμα εσωτερικά χαρακτηριστικά, όμως εδώ θα δούμε ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας που μόλις έχει μπει στο χώρο των πωλήσεων ή ένας που μόλις έχει μπει στο δρόμο της αυτοβελτίωσης και το αναφέρω αυτό γιατί υπάρχουν πολλοί που είναι χρόνια στο επάγγελμα του πωλητή όμως δεν ψάχνουν πώς να γίνουν καλύτεροι και έτσι κάποια στιγμή απογοητεύονται κι ο λόγος είναι γιατί « ότι δεν εξελίσσεται αρχίζει να φθείρει»

Από το περιοδικό PRODUCTIVE HABITS

Στην δύση του 2016 η Ελληνική επιχειρηματικότητα βρίσκεται αντιμέτωπη με νέες προκλήσεις. Η εσωτερική κατανάλωση συνεχίζει να υποχωρεί σημαντικά και σε συνδυασμό με την υπερφορολόγηση νοικοκυριών και επιχειρήσεων δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα.

ο Εφέσιος (αρχ. Ἡράκλειτος ὁ Ἐφέσιος) ήταν Έλληνας προσωκρατικός φιλόσοφος που έζησε τον 6ο με 5ο π.Χ. αιώνα στην Έφεσο, στην Ιωνία της Μικράς Ασίας.

 

Ήταν απόγονος του ιδρυτή της πόλης, Ανδρόκλου. Λίγα μας είναι γνωστά για τα πρώτα χρόνια και τη μόρφωσή του αλλά θεωρείται μάλλον αυτοδίδακτος και εμπνευσμένος, παρά εργατικός μελετητής του φυσικού κόσμου.

Εκατομμύρια επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, ανεξαρτήτως δραστηριότητας, μεγέθους και νομικής μορφής φέρουν το όνομα του ιδιοκτήτη ή του ιδρυτή τους.
Ελάχιστα μόνο παραδείγματα που πολύ εύκολα μπορεί κάποιος να φέρει στη μνήμη του είναι η Ferrari, Porschce, Ford, Levi’s, Villeroy & Boch, Dolce & Gabana, Heinz, Metaxa, Armani, Gucci, Dior, Prada, Honda, Bell, Jack Daniels, Siemens, Warner Bros, Πετζετάκης, Κλαουδάτος, Μαρινόπουλος, Υφαντής και πολλά πολλά άλλα.

Σε κάθε επιχείρηση που έχει social media ένα από τα πολύ βασικά πράγματα που πρέπει να βάλει στο πρόγραμμα της να κάνει είναι να βρει τον καλύτερο και ευκολότερο τρόπο να διαμοιράζει το περιεχόμενό της. Πέρα από το ότι πρέπει να έχει συχνά ποιοτικό περιεχόμενο να ενημερώνει πελάτες και υποψήφιους πελάτες, η παρουσία σε όσο περισσότερα social media είναι πολλές φορές και αρκετά μεγάλο πρόβλημα στην διαχείριση. Σας παρουσιάζουμε λοιπόν μερικές προτάσεις για υπηρεσίες που είναι σίγουρο ότι θα σας λύσουν τα χέρια στην προώθηση και τον διαμοιρασμό περιεχομένου.

Μήπως δεν γνωρίζετε καλά τους πελάτες σας;

Ξεκινάω με ένα παράδειγμα. Μένετε σε ένα ξενοδοχείο ένα ΣΚ και στο τέλος της διαμονής σας ο υπεύθυνος σας παρακαλεί να συμπληρώσετε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο σχετικά με την εμπειρία σας. Το ερωτηματολόγιο έχει καθορισμένες ερωτήσεις σχετικά με την ποιότητα του φαγητού, την εξυπηρέτηση των υπαλλήλων, και μπορεί να απαντηθεί με βαθμολογίες από το 1 έως το 10. Το δωμάτιό σας όμως ήταν δίπλα στο ασανσέρ και δεν κλείσατε μάτι αλλά αυτό δεν ήταν μέσα στις προκαθορισμένες ερωτήσεις.

Όλο και περισσότερες μικρομεσαίες επιχειρήσεις προωθούν την εικόνα τους μέσα από τα social media. Είναι πλέον κοινή λογική ότι αυτά αποτελούν ένα πολύ καλό εργαλείο ανάπτυξης πωλήσεων. Πόσες από αυτές όμως το κάνουν με την χρήση βίντεο; Και αν δεν το κάνουν είναι γιατί δεν υπάρχουν τα εργαλεία; Ή μήπως είναι η έλλειψη στρατηγικής που δεν τους το επιτρέπει. Διαβάστε λοιπόν 9 στρατηγικές για την χρήση του βίντεο στην επιχείρησή σας.

με την χρήση Customer Reviews

 

7 tropoi proothisis tou brand1Ένας από τους αποδοτικότερους τρόπους προώθησης του προϊόντος η της υπηρεσίας μας είναι η χρήση μαρτυριών επιτυχίας από τους πελάτες μας. Πλέον με την δύναμη του καταναλωτή να είναι πολύ μεγαλύτερη περίπου το 70% από εμάς πριν κάνουμε μια αγορά ψάχνουμε και διαβάζουμε την γνώμη άλλων πελατών που αγόρασαν το ίδιο προϊόν ή υπηρεσία. Από αυτούς που διαβάζουν την γνώμη των πελατών περίπου το 88% λέει ότι τους επηρεάζουν στην δική τους τελική απόφαση αγοράς. Ας δούμε λοιπόν πως μπορούμε να κάνουμε αυτές τις μαρτυρίες εργαλείο προώθηση της δουλειάς μας με 7 τρόπους:

5 Λόγοι για τους οποίους οι μικρές επιχειρήσεις στρέφονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

 

5 logoi gia elektroniko emporio1Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των μικρών επιχειρήσεων σήμερα είναι το γεγονός του γεωγραφικού περιορισμού τους. Πολλοί ιδιοκτήτες έχουν σκεφτεί να εισχωρήσουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο και γρήγορα καταλαβαίνουν ότι πρόκειται για μια εντελώς διαφορετική φιλοσοφία από ότι η μέχρι τώρα δραστηριότητά τους. Οι λόγοι για τους οποίους κάποιος δεν τολμάει το βήμα είναι αρκετοί. Σήμερα όμως θα δούμε 5 λόγους για τους οποίος ΠΡΕΠΕΙ κάποιος να πάρει την απόφαση και να δει την επιχείρησή του διαφορετικά.

Page 1 of 6
TOP