HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Ecwid
Marketing

Marketing

ο Εφέσιος (αρχ. Ἡράκλειτος ὁ Ἐφέσιος) ήταν Έλληνας προσωκρατικός φιλόσοφος που έζησε τον 6ο με 5ο π.Χ. αιώνα στην Έφεσο, στην Ιωνία της Μικράς Ασίας.

 

Ήταν απόγονος του ιδρυτή της πόλης, Ανδρόκλου. Λίγα μας είναι γνωστά για τα πρώτα χρόνια και τη μόρφωσή του αλλά θεωρείται μάλλον αυτοδίδακτος και εμπνευσμένος, παρά εργατικός μελετητής του φυσικού κόσμου.

Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2016 16:40

Brand names στα καταστήματα εστίασης.

Γράφτηκε από τον

Εκατομμύρια επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, ανεξαρτήτως δραστηριότητας, μεγέθους και νομικής μορφής φέρουν το όνομα του ιδιοκτήτη ή του ιδρυτή τους.
Ελάχιστα μόνο παραδείγματα που πολύ εύκολα μπορεί κάποιος να φέρει στη μνήμη του είναι η Ferrari, Porschce, Ford, Levi’s, Villeroy & Boch, Dolce & Gabana, Heinz, Metaxa, Armani, Gucci, Dior, Prada, Honda, Bell, Jack Daniels, Siemens, Warner Bros, Πετζετάκης, Κλαουδάτος, Μαρινόπουλος, Υφαντής και πολλά πολλά άλλα.

Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 20:56

Οι 6 καλύτερες υπηρεσίες διαμοιρασμού περιεχομένου Social Media

Γράφτηκε από τον

Σε κάθε επιχείρηση που έχει social media ένα από τα πολύ βασικά πράγματα που πρέπει να βάλει στο πρόγραμμα της να κάνει είναι να βρει τον καλύτερο και ευκολότερο τρόπο να διαμοιράζει το περιεχόμενό της. Πέρα από το ότι πρέπει να έχει συχνά ποιοτικό περιεχόμενο να ενημερώνει πελάτες και υποψήφιους πελάτες, η παρουσία σε όσο περισσότερα social media είναι πολλές φορές και αρκετά μεγάλο πρόβλημα στην διαχείριση. Σας παρουσιάζουμε λοιπόν μερικές προτάσεις για υπηρεσίες που είναι σίγουρο ότι θα σας λύσουν τα χέρια στην προώθηση και τον διαμοιρασμό περιεχομένου.

Κυριακή, 05 Ιουνίου 2016 21:41

Μήπως δεν γνωρίζετε καλά τους πελάτες σας;

Γράφτηκε από τον

Μήπως δεν γνωρίζετε καλά τους πελάτες σας;

Ξεκινάω με ένα παράδειγμα. Μένετε σε ένα ξενοδοχείο ένα ΣΚ και στο τέλος της διαμονής σας ο υπεύθυνος σας παρακαλεί να συμπληρώσετε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο σχετικά με την εμπειρία σας. Το ερωτηματολόγιο έχει καθορισμένες ερωτήσεις σχετικά με την ποιότητα του φαγητού, την εξυπηρέτηση των υπαλλήλων, και μπορεί να απαντηθεί με βαθμολογίες από το 1 έως το 10. Το δωμάτιό σας όμως ήταν δίπλα στο ασανσέρ και δεν κλείσατε μάτι αλλά αυτό δεν ήταν μέσα στις προκαθορισμένες ερωτήσεις.

Όλο και περισσότερες μικρομεσαίες επιχειρήσεις προωθούν την εικόνα τους μέσα από τα social media. Είναι πλέον κοινή λογική ότι αυτά αποτελούν ένα πολύ καλό εργαλείο ανάπτυξης πωλήσεων. Πόσες από αυτές όμως το κάνουν με την χρήση βίντεο; Και αν δεν το κάνουν είναι γιατί δεν υπάρχουν τα εργαλεία; Ή μήπως είναι η έλλειψη στρατηγικής που δεν τους το επιτρέπει. Διαβάστε λοιπόν 9 στρατηγικές για την χρήση του βίντεο στην επιχείρησή σας.

Πέμπτη, 05 Μαΐου 2016 22:52

7 Τρόποι να προωθήσετε το Brand σας

Γράφτηκε από τον

με την χρήση Customer Reviews

 

7 tropoi proothisis tou brand1Ένας από τους αποδοτικότερους τρόπους προώθησης του προϊόντος η της υπηρεσίας μας είναι η χρήση μαρτυριών επιτυχίας από τους πελάτες μας. Πλέον με την δύναμη του καταναλωτή να είναι πολύ μεγαλύτερη περίπου το 70% από εμάς πριν κάνουμε μια αγορά ψάχνουμε και διαβάζουμε την γνώμη άλλων πελατών που αγόρασαν το ίδιο προϊόν ή υπηρεσία. Από αυτούς που διαβάζουν την γνώμη των πελατών περίπου το 88% λέει ότι τους επηρεάζουν στην δική τους τελική απόφαση αγοράς. Ας δούμε λοιπόν πως μπορούμε να κάνουμε αυτές τις μαρτυρίες εργαλείο προώθηση της δουλειάς μας με 7 τρόπους:

Δευτέρα, 02 Μαΐου 2016 22:57

5 Λόγοι για ηλεκτρονικό εμπόριο

Γράφτηκε από τον

5 Λόγοι για τους οποίους οι μικρές επιχειρήσεις στρέφονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

 

5 logoi gia elektroniko emporio1Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των μικρών επιχειρήσεων σήμερα είναι το γεγονός του γεωγραφικού περιορισμού τους. Πολλοί ιδιοκτήτες έχουν σκεφτεί να εισχωρήσουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο και γρήγορα καταλαβαίνουν ότι πρόκειται για μια εντελώς διαφορετική φιλοσοφία από ότι η μέχρι τώρα δραστηριότητά τους. Οι λόγοι για τους οποίους κάποιος δεν τολμάει το βήμα είναι αρκετοί. Σήμερα όμως θα δούμε 5 λόγους για τους οποίος ΠΡΕΠΕΙ κάποιος να πάρει την απόφαση και να δει την επιχείρησή του διαφορετικά.

Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2016 08:08

6 τρόποι να κλείνεις γρηγορότερα πωλήσεις

Γράφτηκε από τον

6 αποτελεσματικές στρατηγικές για να κλείνεις γρηγορότερα πωλήσεις

6tropoi na kaneis perissoteres poliseisΔιανύουμε μια εποχή που ο τρόπος που ο καταναλωτής αγοράζει έχει αλλάξει πάρα πολύ, είναι λοιπόν εξίσου σημαντικό να αλλάξει και ο τρόπος πώλησης. Πολύ εύκολα πλέον ένας τρόπος προώθησης μπορεί να θεωρηθεί ενοχλητικός και ξεπερασμένος και οι επιχειρήσεις πρέπει να εκπαιδεύουν το ανθρώπινο δυναμικό τους προσεκτικά και διαρκώς. Οι ανάγκες του καταναλωτή και η πληροφόρησή του είναι ότι πιο σημαντικό για να αυξηθούν τα νούμερα των πωλήσεων που κλείνουν. Δείτε λοιπόν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν σε αυτό.

Σάββατο, 26 Δεκεμβρίου 2015 11:15

Μπορεί να κάνει η εταιρία σας αυτά που λέει το μάρκετινγκ

Γράφτηκε από τον

Ή μήπως υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας;

 

Marketing and Sales StrategyΌσο το μάρκετινγκ βελτιώνεται μέσα από εργαλεία και διαδικασίες φτάνουμε σε μια εποχή που είναι όλο και πιο δύσκολο για την εταιρία να πράξει αυτά που υπόσχεται. Έτσι βλέπουμε πολλά παραδείγματα πελατών που νοιώθουν ότι ‘ξεγελάστηκαν’ από την εταιρία και φυσικά αυτό δεν είναι καλό για τις πωλήσεις του μέλλοντος.

 

Τετάρτη, 11 Νοεμβρίου 2015 08:28

Πως να βελτιωθείς στις τηλεφωνικές πωλήσεις

Γράφτηκε από τον

Η πιο απλή λύση και μερικές συμβουλές.

 

pos na veltiotheis stis tilephonikes poliseis1Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να γίνει κάποιος καλύτερος στις τηλεφωνικές πωλήσεις. Πρέπει να κάνει τηλεφωνικές πωλήσεις.

TOP