HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Marketing

Marketing

Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου 2014 10:56

Ποιοι είναι οι Πελάτες σας;

Γράφτηκε από τον

Γνωριμία με την χρήση των Buyer Personas.

 

buyer peronas1Η μικρομεσαία επιχείρηση έχει πάντα τις περισσότερες δυσκολίες στην ανάπτυξη. Μέσα σε όλα τα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει ο επαγγελματίας είναι και αυτό της σωστής διαχείρισης των χρημάτων της διαφήμισης. Με ποιον τρόπο θα τα κάνει να αποδώσουν τα μέγιστα για την επιχείρησή του; Ακόμα και μερικές χιλιάδες διαφημιστικά φυλλάδια να κάνει κάποιος θα πρέπει να απευθύνονται στους σωστούς ανθρώπους με τον κατάλληλο τρόπο. Κάτι το οποίο μπορεί να βοηθήσει πραγματικά πάρα πολύ είναι η χρήση Buyer Personas.

Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου 2014 10:24

Επανερχόμενοι Πελατες

Γράφτηκε από τον

Γιατί έχουν την ίδια δυναμική με αυτούς.

 

epanerhomenoipelatesΟι πελάτες οι οποίοι έρχονται πάλι μετά από καιρό σε μια επιχείρηση λειτουργούν και ξοδεύουν με παρόμοιο τρόπο με τους νέους πελάτες. Πρέπει λοιπόν να τους συμπεριφερόμαστε με τον ίδιο τρόπο, με τις ίδιες προσφορές και τα ίδια προνόμια με τους νέους πελάτες.

Δευτέρα, 08 Σεπτεμβρίου 2014 19:43

Μερικές συμβουλές για την έκθεση

Γράφτηκε από τον

Που θα σας βοηθήσουν να εισπράξετε τα μέγιστα από την παρουσία σας εκεί.

 

ekthesi1Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης. Μπορεί κάποιοι να με θεωρήσετε υπερβολικό αλλά έχω την αίσθηση ότι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει κάποια βήματα για την αναβίωσή της. Καλά event, καλύτερη οργάνωση, κάτι σαν να άλλαξε και να εκτροχίασε την έκθεση από την γραμμή της απαξίωσης και της φτώχειας στην οποία ήταν τα τελευταία πολλά χρόνια.

Ευτυχισμένοι υπάλληλοι!

happy employerΠοιος είναι ο ποιο αποτελεσματικός τρόπος να κερδίσεις νέους πιστούς πελάτες; Να έχεις στην επιχείρησή σου υπαλλήλους που ενδιαφέρονται για την επιχείρηση και είναι χαρούμενοι που δουλεύουν σε αυτήν.

Γιατί όμως αυτό έχει σημασία για την στρατηγική μάρκετινγκ που θέλουμε να ακολουθήσει η επιχείρησή μας; Ο ρόλος του μάρκετινγκ είναι να προσελκύσει και να κρατήσει πελάτες. Αυτό δεν σημαίνει μόνο διαφήμιση αλλά και η πρόσληψη ικανών υπαλλήλων. Θέλετε αποδείξεις; Σύμφωνα με την μελέτη της GallupState of The Global Workplace οι επιχειρήσεις που επενδύουν στην καλύτερη εκπαίδευση των υπαλλήλων με σκοπό την μεγαλύτερη δέσμευση με την επιχείρηση έχουν 3 φορές περισσότερα λειτουργικά περιθώρια από αυτές που δεν το κάνουν.

Πέμπτη, 17 Ιουλίου 2014 11:47

Η δύναμη του Όχι στην επιχείρηση.

Γράφτηκε από τον

Και τρεις λόγοι για να το επιλέγετε.

saying-noΣε παλαιότερο άρθρο μας είδαμε πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το Όχι για να αυξήσουμε την παραγωγικότητά μας. Ας δούμε πως μπορούμε να το κάνουμε και στην επιχείρησή μας. Σαν επιχείρηση η πρώτη σκέψη που μας έρχεται στο μυαλό είναι να βγάλουμε όσο περισσότερα χρήματα μπορούμε. Αυτό είναι σωστό. Το λάθος είναι όταν θεωρούμε ότι πρέπει να εξυπηρετούμε κάθε πελάτη για να το κάνουμε αυτό.

Δευτέρα, 14 Απριλίου 2014 12:30

Μερικές ακόμα συμβουλές για το Πάσχα

Γράφτηκε από τον

Δείτε μερικές ακόμα συμβουλές για διαφήμιση της επιχείρησής σας.

Easter marketingΚάθε χρόνο τέτοια εποχή πολλές επιχειρήσεις κάνουν το κάτι παραπάνω στην προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών τους. Είναι δύσκολο στην σημερινή κατάσταση να είναι κανείς σίγουρος για τις κινήσεις αυτές και πολλές φορές γίνονται χωρίς να προσφέρουν ουσιαστικό αποτέλεσμα, κέρδος δηλαδή. Δείτε μερικές συμβουλές ακόμα, και στο άρθρο μας από το 2013 μπορείτε επίσης να βρείτε κάποιες, που μπορεί να σας βοηθήσουν να πετύχετε πιο εύκολα τους στόχους σας.

Τρίτη, 08 Απριλίου 2014 11:28

Ο Δεκάλογος του καλού πωλητή.

Γράφτηκε από τον

Μερικές συμβουλές για καλύτερες πωλήσεις.

saleswoman clipped rev 1Είναι πλέον γνωστό ότι σε όλους τις δουλειές λειτουργούμε ως πωλητές. Πρέπει λοιπόν να ξέρουμε μερικά πράγματα που σιγά σιγά θα γίνουν συνήθειες. Αυτές οι μικρές καλές συνήθειες είναι που θα κάνουν το τελικό σύνολο να διαφέρει και εσάς να είστε επιτυχημένοι πωλητές βοηθώντας την επιχείρηση στην οποία εργάζεστε ή ακόμα καλύτερα την δική σας. Σίγουρα υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που πρέπει να έχει ένας καλός πωλητής και αυτό το άρθρο από μόνο του δεν  μπορεί να τα καλύψει, μπορεί όμως να βοηθήσει να έχετε στο μυαλό σας μερικά.

Τρίτη, 18 Μαρτίου 2014 10:16

Το Boston Matrix

Γράφτηκε από τον

Dogs, Cash Cows Stars και άλλα

BCG MatrixΤο Boston Matrix είναι μια μέθοδος κατηγοριοποίησης προϊόντων με βάση την τρέχουσα αξία τους και την μελλοντική αξία τους, για αυτό επίσης πολλές φορές ονομάζεται και matrix ανάπτυξης. Δημιουργήθηκε το 1970 για λογαριασμό της Boston Consulting Group από τον Bruce Henderson.

Τετάρτη, 12 Μαρτίου 2014 11:52

Μερικοί τρόποι για θετική ανάπτυξη του Brand

Γράφτηκε από τον

Γιατί η γενική σας εικόνα μετράει στους πελάτες σας.

thetiko brandΣτην σημερινή εποχή δεν φτάνει μόνο να έχετε τις αρετές εκείνες που θα κάνουν την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει και να παρέχει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες ή προϊόντα, πρέπει και να έχετε την εικόνα που ταιριάζει με όλο αυτό. Ποια είναι λοιπόν η εικόνα που προβάλλετε προς τα έξω; Προς τα social media; Και πώς μπορείτε να την καλλιεργήσετε ακόμα περισσότερο;

Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2014 12:04

Πως να χάσετε αμέσως πελάτες.

Γράφτηκε από τον

Παράδειγμα προς αποφυγήν.

posnadoixetepelatesΌλοι είμαστε πελάτες κάπου και πολλοί από εμάς είναι και ιδιοκτήτες. Ξέρουμε λοιπόν, ακόμα και αν δεν έχουμε συνειδητά εξηγήσει, τι είναι αυτό που μας διώχνει από μια επιχείρηση. Σήμερα θα δούμε μερικά παραδείγματα και μερικούς αποδοτικότατους τρόπους που οι επιχειρήσεις (κάποιες φορές και οι δικές μας) διώχνουν τους πελάτες τους. Αν κάποιο από τα παραδείγματα μοιάζει πολύ με τον τρόπο λειτουργίας σας, επανεξετάστε τον (τον τρόπο, όχι το παράδειγμα)

TOP