HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Ecwid
Marketing

Marketing

Μερικές συμβουλές γιατί σε κανέναν δεν αρέσει να τον πιέζουν να αγοράσει.

pushysalesmanΣε ποιον από εμάς αρέσει να τον πιέζουν να αγοράσει; Φυσικά σε κανέναν, ειδικά την εποχή αυτή και ειδικά στην χώρα αυτή που είμαστε και λίγο αντιδραστικοί. Πως λοιπόν μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρησή σας χωρίς να γίνετε πιεστικοί;

Τρίτη, 14 Μαΐου 2013 12:33

8 Βασικές συμβουλές μάρκετινγκ για όλους.

Γράφτηκε από τον

Μην ξεχνάτε τα ουσιώδη όταν σχεδιάζετε την στρατηγική του μάρκετινγκ που θα ακολουθήσετε.

marketing advice1. ΚΑΤΑΝΟΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ

Το πιο σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας μάρκετινγκ που θα ακολουθήσετε είναι να γνωρίσετε τους ανθρώπους που θέλετε να κάνετε πελάτες ή τους ανθρώπους που είναι ήδη πελάτες σας. Όσο καλύτερα γνωρίζετε τους πελάτες σας τόσο περισσότερο αποτελεσματικοί θα είστε στην πώληση. Με βάση την γνώση αυτή μπορείτε να οργανώσετε καλύτερα την εξυπηρέτηση πελατών σας και να χαράξετε την στρατηγική του μάρκετινγκ ακόμα πιο αποτελεσματικά.

Πέμπτη, 02 Μαΐου 2013 11:33

Το Μαρκετινγκ Περιεχομένου σε μια εικόνα.

Γράφτηκε από τον

Η καρδιά της επιτυχίας του μάρκετινγκ.

content-marketingΤο μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας τρόπος να δημιουργείτε και να διαμοιράζετε περιεχόμενο για να προωθήσετε ιδέες, να απευθυνθείτε σε στοχευμένο κοινό και να τους ενεργοποιήσετε να αναλάβουν δράση. Είναι μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο μάρκετινγκ με το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο να είναι η βάση του, η καρδιά του. Και όπως η καρδιά κρατάει ζωντανό το σώμα, έτσι και το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι απαραίτητο για την διαδικτυακή επιτυχία του μάρκετινγκ. Υψηλής ποιότητας περιεχόμενο από μπλογκς, αναρτήσεις σε social media,

Τρίτη, 30 Απριλίου 2013 11:11

Η κατάλληλη στιγμή για το newsletter της επιχείρησης

Γράφτηκε από τον

Ποια είναι η κατάλληλη μέρα και ώρα για να περάσετε το μήνυμά σας;


Μετά από πολύ κόπο και προσπάθεια δημιουργήσατε επιτέλους την λίστα με τα
email αρκετών επαφών, πελατών, συνεργατών της επιχείρησής σας. Τώρα ήρθε η ώρα να την εκμεταλλευτείτε μέσω σωστού μάρκετινγκ. Ετοιμάσατε το μήνυμα που θέλετε να στείλετε και αναρωτιέστε πλέον, ποια είναι  η καλύτερη στιγμή για μια καμπάνια μηνυμάτων mail;

Η απάντηση σε αυτήν την ερώτηση εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες:

Δευτέρα, 29 Απριλίου 2013 13:41

Ιδέες για μάρκετινγκ την εποχή του Πάσχα

Γράφτηκε από τον

Κάντε την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει τις Άγιες μέρες του Πάσχα.

 

Easter marketingΠασχαλιάτικα αυγά με δώρα.

Προσκαλέστε τους πελάτες σας με sms, mail, ή από την σελίδα σας στο Facebook, να περάσουν από την επιχείρησή σας και να πάρουν ένα αυγό το οποίο θα περιέχει δωράκι έκπτωσης, ή δωρεάν προϊόν ή οτιδήποτε! Θα γεμίσει η επιχείρηση κόσμο μέρος του οποίου μπορεί να τον είχατε χάσει στο παρελθόν.

Πέμπτη, 25 Απριλίου 2013 11:39

Διαλέγοντας επαγγελματική κάρτα

Γράφτηκε από τον

Τι να προσέξετε και μερικές συμβουλές.

wood cardΈνα πολύ σημαντικό κομμάτι της διαφημιστικής καμπάνιας της επιχείρησής σας είναι η επαγγελματική σας κάρτα. Σε σχέση με το κόστος της και το μέγεθός της είναι από τα πιο σημαντικά μάλιστα. Δεν είναι δυνατόν βέβαια η κάρτα σας να δώσει την πλήρη εικόνα της επιχείρησής σας αλλά μπορεί να δώσει μια δυνατή επαγγελματική εικόνα που ο πελάτης να θυμάται. Είναι η πρώτη εντύπωση που έχει ο πελάτη για την επιχείρησή σας, έχοντας ήδη μια πρώτη εικόνα από εσάς.

Και να βοηθήσετε την επιχείρησή σας δημιουργώντας ευκαιρίες.

business-opportunities-in-IndiaΣτην εποχή που ζούμε, στην Ελλάδα της κρίσης είναι πολύ σημαντικό να εκμεταλλευόμαστε όλα μας τα όπλα προς όφελος της επιχείρησης μας. Ένας τρόπος με τον οποίο οι μικρές επιχειρήσεις λειτουργούν είναι η ανάπτυξη επαφών στον επαγγελματικό τους χώρο. Αυτό είναι μια ικανότητα που πολλοί άνθρωποι δεν την έχουν. Σε αυτό το άρθρο θα δείτε μερικούς τρόπους να βελτιώσετε τις επαγγελματικές σας επαφές με σκοπό την καλύτερη προώθηση της επιχείρησής σας.

marketing-2Στην Ελλάδα που όλοι γνωρίζουν από όλα, είναι πολύ συνηθισμένο να ξοδεύονται άσκοπα χρήματα για διαφημιστικές προσπάθειες που είναι εκτός πραγματικότητας.

 

1.) Προσπαθούν να το κάνουν μόνες τους

Σίγουρα στις σημερινές μέρες είναι δύσκολο να διαθέσει μια μικρή επιχείρηση χρήματα για μάρκετινγκ, και είναι δεδομένο ότι πολλές εταιρίες μάρκετιγνκ είναι ακριβές για να τις πληρώσει κάποιος.

Πέμπτη, 18 Απριλίου 2013 10:05

Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ

Γράφτηκε από τον

Πως επιδρά στην συμπεριφορά του καταναλωτή.

abstract-colors-spray-730x700Ίσως ένα από τα πιο σημαντικά μυστικά για την επιτυχία του μάρκετινγκ της επιχείρησης σας είναι τα χρώματα που έχετε επιλέξει. Είτε πρόκειται για το χρώμα των προϊόντων είτε πρόκειται για μια καμπάνια μάρκετινγκ δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το χρώμα παίζει κυρίαρχο ρόλο καθώς υποσυνείδητα συνδέουμε το χρώμα με διάφορα πράγματα.

Η παρακάτω εικόνα που δημιουργήθηκε από του ανθρώπους στο WebpageFX δείχνει τι σημαίνει για την ψυχολογία του ανθρώπου το κάθε χρώμα, τα χαρακτηριστικά του και τις επιπτώσεις που έχουν στην επιχείρησή μας!

Τρίτη, 16 Απριλίου 2013 11:15

6 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ.

Γράφτηκε από τον

Και να διαφημίσετε την εταιρία σας!

packagingΔεν υπάρχει εταιρία που να πουλάει προϊόν και να μην πρέπει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα των επιστροφών. Θα δούμε λοιπόν σε αυτό το άρθρο 6 τρόπους για να μειωθούν οι επιστροφές όσο γίνεται περισσότερο.

TOP