HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Ecwid
Marketing

Marketing

Πέμπτη, 04 Απριλίου 2013 09:59

Διαφήμιση για αναγνωρισιμότητα ή πωλήσεις;

Γράφτηκε από τον

Η σωστή επιλογή σημαίνει καλύτερο αποτέλεσμα με μικρότερο κόστος.

sales-training1Σχεδιάζοντας το πλάνο διαφήμισης θα πρέπει να ορίσετε εάν το πλάνο αυτό στοχεύει στο να χτίσει αναγνωρισιμότητα ή αν θέλετε μια άμεση ανταπόδοση πωλήσεων.

Δευτέρα, 01 Απριλίου 2013 14:13

Ο Άσωτος Πελάτης

Γράφτηκε από τον

Το χαμένο 20%

 

customer-serviceΣε συνέχεια του άρθρου για τους υφιστάμενους πελάτες και την αξία τους, που ασχολείται με το 20% των πελατών που χάνει μια επιχείρηση και τι μπορεί να κάνει για να τους κερδίσει πίσω.

 

Δευτέρα, 01 Απριλίου 2013 10:51

Social Media και εκθέσεις

Γράφτηκε από τον

Μικρές συμβουλές για την προετοιμασία συμμετοχής σε μια έκθεση.

connectingΤο σκηνικό είναι γνωστό, η προετοιμασία της εταιρίας για την έκθεση προχωράει σε φουλ ρυθμούς. Έχετε ξοδέψει αρκετά χρήματα για να κλείσετε τον χώρο και για όλες τις προετοιμασίες και θέλετε να πάρετε τα μέγιστα από την παρουσία σας εκεί. Ένας παράγοντας που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψιν είναι η επικοινωνιακή προετοιμασία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την παρουσία σας εκεί. Δείτε μερικές συμβουλές για αυτό:

Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2013 10:20

Τηλεφωνική επικοινωνία μέρος 1ο

Γράφτηκε από τον

Telemarketer1Πληρώνετε πολλά λεφτά για να χτυπάει το τηλέφωνό σας!

Ένα τηλέφωνο που χτυπάει είναι αποτέλεσμα των κόπων σας και των χρημάτων που διαθέτετε για μάρκετινγκ. Το να χαραμίζονται αυτά τα τηλέφωνα επειδή δεν αντιμετωπίζονται σωστά είναι πραγματικά πολύ κρίμα, δεν συμφωνείτε; Ας δούμε λοιπόν μερικούς τρόπους να πάρετε τα μέγιστα από κάθε τηλέφωνο που χτυπάει.

 

Image-2 1Μιλώντας με φίλο της προάλλες μου εξομολογήθηκε ότι οι πωλήσεις του έχουν πέσει πάρα πολύ, φυσικά το μοτίβο είναι το ίδιο, κρίση – δεν υπάρχουν χρήματα – η αγορά δεν κινείται κτλ. Μου είπε ότι συνεχίζει να προωθεί το προϊόν του με διαφήμιση και ακολουθεί όλες τις πρακτικές που πρέπει αλλά οι πωλήσεις έχουν αρχίσει να στερεύουν.

 

Μιλώντας τον ρώτησα πόσο μεγάλο ποσοστό της προσπάθειας διαφήμισης που κάνει στοχεύει σε νέους πελάτες και πόσο στους υφιστάμενους. Με κοίταξε λίγο περίεργα και με ρώτησε τι εννοούσα; Όταν οι πελάτες του αγόραζαν το προϊόν, δεν είχε λόγο να το διαφημίσει. Όλες του οι προσπάθειες ήταν στο να προσελκύσει νέους πελάτες.

Σελίδα 7 από 7
TOP