HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Marketing

Marketing

marketing-2Στην Ελλάδα που όλοι γνωρίζουν από όλα, είναι πολύ συνηθισμένο να ξοδεύονται άσκοπα χρήματα για διαφημιστικές προσπάθειες που είναι εκτός πραγματικότητας.

 

1.) Προσπαθούν να το κάνουν μόνες τους

Σίγουρα στις σημερινές μέρες είναι δύσκολο να διαθέσει μια μικρή επιχείρηση χρήματα για μάρκετινγκ, και είναι δεδομένο ότι πολλές εταιρίες μάρκετιγνκ είναι ακριβές για να τις πληρώσει κάποιος.

Πέμπτη, 18 Απριλίου 2013 10:05

Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ

Γράφτηκε από τον

Πως επιδρά στην συμπεριφορά του καταναλωτή.

abstract-colors-spray-730x700Ίσως ένα από τα πιο σημαντικά μυστικά για την επιτυχία του μάρκετινγκ της επιχείρησης σας είναι τα χρώματα που έχετε επιλέξει. Είτε πρόκειται για το χρώμα των προϊόντων είτε πρόκειται για μια καμπάνια μάρκετινγκ δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το χρώμα παίζει κυρίαρχο ρόλο καθώς υποσυνείδητα συνδέουμε το χρώμα με διάφορα πράγματα.

Η παρακάτω εικόνα που δημιουργήθηκε από του ανθρώπους στο WebpageFX δείχνει τι σημαίνει για την ψυχολογία του ανθρώπου το κάθε χρώμα, τα χαρακτηριστικά του και τις επιπτώσεις που έχουν στην επιχείρησή μας!

Τρίτη, 16 Απριλίου 2013 11:15

6 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ.

Γράφτηκε από τον

Και να διαφημίσετε την εταιρία σας!

packagingΔεν υπάρχει εταιρία που να πουλάει προϊόν και να μην πρέπει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα των επιστροφών. Θα δούμε λοιπόν σε αυτό το άρθρο 6 τρόπους για να μειωθούν οι επιστροφές όσο γίνεται περισσότερο.

Δευτέρα, 15 Απριλίου 2013 13:48

Μαρκετινγκ Συνδρομών

Γράφτηκε από τον

Μεταμορφώνοντας περιστασιακούς πελάτες σε πιστούς συνδρομητές.

MembershipΗ αίσθηση ‘να ανήκεις κάπου΄ είναι πάρα πολύ δυνατή. Μπορεί να ακούγεται αστείο αλλά είχα μια ανεξήγητη χαρά όταν στο πλυντήριο αυτοκινήτων μου έδωσαν μια κάρτα μέλους και μετά από λίγα πλυσίματα πήρα δωρεάν πατάκια (που δεν χρησιμοποίησα ποτέ βέβαια). Αυτό το συναίσθημα είναι κάτι που μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή μας να αποκτήσει πιστούς πελάτες και να αυξήσει τα έσοδά της. Χρειάζεται όμως η επιχείρησή σας συνδρομητές;

Πέμπτη, 11 Απριλίου 2013 12:19

ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΡΤΕΡ

Γράφτηκε από τον

Αναλύστε σωστά την αγορά στην οποία θέλετε να μπείτε.

porters-five-forces-modelΤο 1970 ο οικονομολόγος του Χάρβαρντ Μάικλ Πόρτερ δημιούργησε το στάνταρτ για τον τρόπο με τον οποίο η στρατηγική αναπτύσσεται και αναλύεται σήμερα. Αυτή η μέθοδος, που πήρε την ονομασία Οι Πέντε Δυνάμεις του Πόρτερ, αναλύει την βιομηχανία και το περιβάλλον μέσα στο οποίο δρα μια εταιρία. Εάν αναπτυχθεί σωστά, η μέθοδος δείχνει το τοπίο μέσα στο οποίο η εταιρία αγωνίζεται να επιβιώσει και να επιβληθεί, επιτρέποντας στην ίδια την εταιρία να δει τα πράγματα σφαιρικά και να αναπτύξει την στρατηγική της για το μέλλον της και τις αποφάσεις της.

Τετάρτη, 10 Απριλίου 2013 11:29

6 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΣΑΣ

Γράφτηκε από τον

6 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΑΣ

blonde-businesswoman2Έχετε επιχείρηση που έχει πρόσβαση στον δρόμο και θέλετε να βάλετε μια πινακίδα; Δείτε μερικές συμβουλές που μπορεί να σας χρησιμεύσουν.

 

Τηλέφωνο

Εντάξει, ξέρω ότι αυτό είναι τουλάχιστον αυτονόητο αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που έχει ξεχαστεί και δεν θα ένοιωθα καλά αν δεν το ανέφερα! Το ιδανικό θα ήταν να είναι μια συγκεκριμένη γραμμή μόνο για αυτόν τον σκοπό για να μπορείτε να καταγράψετε

Μην ξοδεύετε τζάμπα χρήματα σε άστοχες διαφημιστικές καμπάνιες

Professional-CoupleΜια καλή διαφημιστική εταιρία θα πρέπει κανονικά να είναι αυτή που θα αναλάβει αυτό το κομμάτι της καμπάνιας σας αλλά στους καιρούς που διανύουμε είναι πολύ πιθανόν την διαφημιστική σας καμπάνια να την κάνετε εσείς οι ίδιοι, και πρέπει λοιπόν να έχετε υπόψιν σας την παραπάνω συμβουλή.

Σε όλο το διαφημιστικό υλικό προσπαθήστε να βλέπετε τα πράγματα από την πλευρά των πελατών σας. Είναι πάρα πολύ εύκολο να πέσετε στην παγίδα και να μιλάτε με τρόπο που θα μιλούσατε σε κάποιον συνάδελφό σας, δηλαδή πιο τεχνικά. Να έχετε λοιπόν στο μυαλό σας ότι οι πελάτες σας είναι συνήθως άνθρωποι που δεν έχουν τις ίδιες τεχνικές γνώσεις για να καταλάβουν καλά έναν τέτοιο τρόπο επικοινωνίας.

Πέμπτη, 04 Απριλίου 2013 09:59

Διαφήμιση για αναγνωρισιμότητα ή πωλήσεις;

Γράφτηκε από τον

Η σωστή επιλογή σημαίνει καλύτερο αποτέλεσμα με μικρότερο κόστος.

sales-training1Σχεδιάζοντας το πλάνο διαφήμισης θα πρέπει να ορίσετε εάν το πλάνο αυτό στοχεύει στο να χτίσει αναγνωρισιμότητα ή αν θέλετε μια άμεση ανταπόδοση πωλήσεων.

Δευτέρα, 01 Απριλίου 2013 14:13

Ο Άσωτος Πελάτης

Γράφτηκε από τον

Το χαμένο 20%

 

customer-serviceΣε συνέχεια του άρθρου για τους υφιστάμενους πελάτες και την αξία τους, που ασχολείται με το 20% των πελατών που χάνει μια επιχείρηση και τι μπορεί να κάνει για να τους κερδίσει πίσω.

 

Δευτέρα, 01 Απριλίου 2013 10:51

Social Media και εκθέσεις

Γράφτηκε από τον

Μικρές συμβουλές για την προετοιμασία συμμετοχής σε μια έκθεση.

connectingΤο σκηνικό είναι γνωστό, η προετοιμασία της εταιρίας για την έκθεση προχωράει σε φουλ ρυθμούς. Έχετε ξοδέψει αρκετά χρήματα για να κλείσετε τον χώρο και για όλες τις προετοιμασίες και θέλετε να πάρετε τα μέγιστα από την παρουσία σας εκεί. Ένας παράγοντας που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψιν είναι η επικοινωνιακή προετοιμασία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την παρουσία σας εκεί. Δείτε μερικές συμβουλές για αυτό:

Σελίδα 7 από 7
TOP