HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

 
SEO

SEO (15)

Από τον Αλέξανδρο Ανδρούτσο στο περιοδικό PRODUCTIVE HABITS

Η Βελτιστοποίηση της μηχανής αναζήτησης (SEO) είναι μια σημαντική παράμετρος κατά την δημιουργία μιας ιστοσελίδας, αλλά μπορεί να γίνει και λίγο πολύπλοκη και αγχωτική όταν είστε ακόμα στην αρχή. Όταν πρόκειται για το SEO, ο περισσότερος κόσμος γνωρίζει ότι χρησιμοποιώντας κατάλληλες λέξεις-κλειδιά στην ιστοσελίδα οι μηχανές αναζήτησης μπορούν εύκολα να εντοπίσουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, αλλά το SEO είναι περισσότερο από απλές λέξεις-κλειδιά.
Παρακάτω σας δίνουμε μερικά απλά τρικ που θα βοηθήσουν έναν αρχάριο να επωφεληθεί πλήρως το SEO για να αυξήσει την κίνηση στην σελίδα του και να την ανεβάσει στα αποτελέσματα των μεγαλύτερων μηχανών αναζήτησης.

Tuesday, 20 September 2016 16:43

7 Conversion Rate Optimization Τips

Written by

Ένα από τα βασικά κριτήρια της απόδοσης του digital marketing είναι το conversion rate.

Όπου ως conversions μπορεί να μετράμε τις πωλήσεις σε ένα eshop, τη συμπλήρωση μιας φόρμας, την επίσκεψη μιας συγκεκριμένης σελίδας σε ένα site, τα views ενός video ή ό,τι άλλο θέλετε.

O αλγόριθμος της Google Panda

& το ποιοτικό περιεχόμενο

google pandaΌλοι όσοι εμπλέκονται με το marketing, την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών, έχουν ακούσει, διαβάσει τη φράση «Content is King».Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς, μια φράση που τη χρησιμοποίησαν δύο από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο: o Summer Redstone και ο πιο γνωστός Bill Gates. Όμως καθώς σήμερα, όλοι μας λίγο πολύ έχουμε γίνει publisher – δημοσιεύουμε υλικό είτε σε blogs, sites ή στα social media, οι μηχανές αναζήτησης με τα φίλτρα και τους αλγόριθμους ξεχωρίζουν κάποια από τα άρθρα και τα κατατάσσουν υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης. Όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο, ένα από τα φίλτρα «αξιολόγησης» που χρησιμοποιεί η Google είναι το φίλτρο Panda.

 

food blogΗ Τόνια είναι project manager σε μια εταιρεία λογισμικού, παντρεμένη με τρία παιδιά. Όταν βρίσκεται στο σπίτι της, τον περισσότερο χρόνο τον περνάει στην κουζίνα.  Η αλήθεια είναι πως αν μπορούσε να διαλέξει ξανά καριέρα, θα γινόταν σεφ. Δεν της αρέσει απλώς να μαγειρεύει, είναι food lover. Της αρέσει να ανακαλύπτει συνταγές από διαφορετικά μέρη του κόσμου. Να πειραματίζεται με νέους συνδυασμούς γεύσεων. Μαγειρεύει για την οικογένεια της, τους φίλους της, τους συναδέλφους της.

Τεχνάσματα που Αποφεύγουμε στις Λέξεις και στις Φράσεις - Κλειδιά

Keyword Stuffing

«Ο παπάς ο παχύς έφαγε παχιά φακή γιατί παπά παχύ έφαγες παχιά φακή;» Όταν χρειάζεται να περιγράψω την πρακτική του Keyword Stuffing, το να παραγεμίζουμε τις ιστοσελίδες μας με λέξεις και φράσεις – κλειδιά, χρησιμοποιώ το γνωστό σε όλους μας γλωσσοδέτη.Οι λέξεις επαναλαμβάνονται τόσο συχνά χωρίς να υπάρχει νόημα, χωρίς να προσφέρουν στον χρήστη μια πληροφορία, σημαντική ή ασήμαντη  Αυτό που θα πρέπει να θυμόμαστε είναι πως με τις λέξεις και τις φράσεις – κλειδιά βοηθούμε τα bots, τα ρομποτάκια των μηχανών αναζήτηση, να ταξινομήσουν την ιστοσελίδα μας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Aπό το Link Building στο Link Earning

 

seo linksΣτο προηγούμενο άρθρο πρότεινα να σκεφτούμε το site μιας εταιρείας που προσφέρει υπηρεσίες αποχέτευσης κι έχει ένα συνδέσμο σε ένα site που αφορά τη μόδα. Πόσο πιθανόν είναι κάποιος επισκέπτης του πρώτου site να επιλέξει το συγκεκριμένο σύνδεσμο; Οι πιθανότητες είναι ελάχιστες. Kαι αυτός είναι ο πρώτος κανόνας για τη δημιουργία συνδέσμων: Σκεφτείτε την εμπειρία του χρήστη (user experience). Ποιον χρήστη θέλετε να επισκεφτεί το site σας όταν δημιουργείτε συνδέσμους σε άλλα site; Ας υποθέσουμε πως κάποιος δικηγόρος εξειδικεύεται στο ιατρικό δίκαιο και στη βιοηθική. Το να έχει το site του ή το blog του συνδέσμους σε site γιατρών θα είναι χρήσιμο. Το να έχει συνδέσμους σε site που πωλούν φθηνά παπούτσια, θα είναι αν όχι spam, άχρηστο για τους επισκέπτες του.

Λέξεις και Φράσεις - Κλειδιά στον Ανταγωνισμό.

 

 

 


Στα μέχρι τώρα άρθρά μας για το 
SEO δεν έχουμε αναφερθεί στον ανταγωνισμό. Σκοπίμως. Γιατί ο ανταγωνισμός και γενικότερα το ψηφιακό οικοσύστημα στο οποίο θέλουμε να ενταχθεί το site μας, αποτελεί ένα ξεχωριστό
κεφάλαιο στη SEO στρατηγική μας. Στο σημερινό άρθρο, θα σχολιάσουμε μια από τις όψεις του ανταγωνισμού σε σχέση με τις λέξεις και τις φράσεις – κλειδιά.

 

 

Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές μας;

 

Ας αρχίσουμε αναγνωρίζοντας ποιοι είναι οι ανταγωνιστές μας. Όταν έχουμε μια επιχείρηση off-line, γνωρίζουμε ποιους ανταγωνιζόμαστε. Μπορούμε, λοιπόν, να φτιάξουμε μια λίστα με τους φυσικούς ανταγωνιστές μας και στη συνέχεια να επισκεφτούμε τα site τους.

Αν θέλουμε να βρούμε ποιες λέξεις και φράσεις – κλειδιά χρησιμοποιούν, ρίχνουμε μια ματιά στο HTML της ιστοσελίδας, αλλιώς γνωστό κι ως sourcecode

Tα SOS του SEO:

Λέξεις - Κλειδιά / Φράσεις - Κλειδιά (μέρος 2ο)



Στο προηγούμενο άρθρο αναφερθήκαμε σε δύο μεθόδους για τη δημιουργία της λίστας με τις λέξεις και τις φράσεις – κλειδιά : μέσω της μπάρας αναζήτησης και των συναφών αναζητήσεων.Σε αυτό το άρθρο θα ασχοληθούμε με τα εργαλεία της Google όπως το Google Adwords Keyword Planner, το Google Trends, το Google Webmaster Tools και τα Social Media. 

Λέξεις - Κλειδιά / Φράσεις - Κλειδιά

keywordsΣυχνά, όταν μιλάμε για βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων ή για πρώτη θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης -και συνήθως ως μηχανή αναζήτησης έχουμε στο μυαλό μας τη Google, εννοούμε τη διαδικασία εύρεσης των σωστών λέξεων – κλειδιών. Η εύρεση της σωστής λέξης κυριαρχούσε για χρόνια στο SEO. Πλέον, όμως, θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ένα σημαντικό θεμέλιο της στρατηγικής μας για την on-line παρουσία ενός οργανισμού, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να περιορίζουμε τη βελτιστοποίηση μόνο στις λέξεις – κλειδιά. Έχοντας αυτό υπόψη μας, θα αναφερθούμε σε μερικές βασικές τεχνικές για την εύρεση των πιο χρήσιμων λέξεων.

 

Πως λειτουργεί η αναζήτηση;

anazitisi kai algorithmoiΣτα προηγούμενα άρθρα τονίσαμε τη σημασία που έχει ο ρόλος του επισκέπτη - χρήστη, όταν αναπτύσσουμε τη στρατηγική ενός site. Όμως, η βελτιστοποίηση ενός site αφορά και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Και συχνά, όταν αναφερόμαστε στο SEO ή στη βελτιστοποίηση, εννοούμε σε ποια θέση βρίσκεται στα αποτελέσματα της Google, θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας πως λειτουργεί η αναζήτηση στη συγκεκριμένη μηχανή.

Page 1 of 2
TOP