HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

5 Συμβουλές για SMS Marketing

 

5symvoules gia sms marketingΠλέον τα κινητά είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Σαν ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης είναι φυσικό να θέλετε να αξιοποιήσετε την τεχνολογία αυτήν και να μεγιστοποιήσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ σας μέσα από την χρήση SMS Marketing. Πολλές επιχειρήσεις φοβούνται ότι θα ‘ενοχλήσουν’ τους πελάτες τους εάν κάνουν χρήση αυτής της τεχνολογίας. Πολλές όμως επιχειρήσεις έχουν τεράστια επιτυχία από την χρήση της. Δείτε λοιπόν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στον δρόμο αυτόν:

 

Κατηγορία Marketing

Που θα σας βοηθήσουν στην επικοινωνία του μηνύματός σας.

 

Merikes mikres symvoules marketingΗ μικρομεσαία επιχείρηση πλέον είναι στα όριά της. Η κρίση και η κατάσταση που επικρατεί την έχει φέρει στο σημείο να προσπαθεί πάντα να περιορίσει τα έξοδά της και να μεγιστοποιήσει τα έσοδα. Στην προσπάθεια αυτή ένα από τα πρώτα θύματα είναι τα χρήματα που δεσμεύει για διαφήμιση. Εάν αυτά υπάρχουν είναι πολύ μειωμένα και η κατανομή τους φαίνεται γρίφος για καλούς λύτες. Δείτε λοιπόν μερικές σύντομες συμβουλές που μπορεί να σας βοηθήσουν να αποφασίσετε τι ταιριάζει καλύτερα σε εσάς και την επιχείρησή σας.

Κατηγορία Marketing

Πώς να προβάλετε το Brand σας χωρίς κομπασμούς!

 

11080920 10153169762555699 7098132322291928242 nΗ δημιουργία μιας προσωπικής μάρκας - ενός προσωπικού Brand, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μοιραστείτε τα ταλέντα και την εμπειρία σας με τους συναδέλφους και τους πελάτες σας. Αλλά μερικοί άνθρωποι νιώθουν άβολα με την αυτοπροβολή και ανησυχούν μήπως και είναι ενοχλητικοί προς τους άλλους. Ποιος είναι λοιπόν ο καλύτερος τρόπος να «Πουλήσετε» τον εαυτό σας χωρίς να αποξενώσετε τους ανθρώπους γύρω σας;

Κατηγορία Marketing

Και πως να το χρησιμοποιήσετε

 

to video to 2015Όπως έχουμε αναφέρει και παλαιότερα διανύουμε χρονιές στις οποίες το βίντεο είναι πλέον εδώ και αναπτύσσεται συνεχώς. Όποια επιχείρηση δεν έχει ακόμα ξεκινήσει να το εισάγει σαν μέθοδο επικοινωνίας ήδη είναι πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όμως είναι πολύ αυτοί οι επαγγελματίες που ενώ έχουν σκεφτεί να το κάνουν, έχουν πρόβλημα στο τι είδους βίντεο να δημιουργήσουν για την επιχείρησή τους. Δεν αισθάνονται όλοι οι ιδιοκτήτες επιχείρησης άνετα μπροστά σε κάμερα και αυτό είναι επίσης ένας λόγος που δεν έχουν συμπεριλάβει αυτό το πολύτιμο εργαλείο στην στρατηγική μάρκετινγκ τους. Σήμερα θα σας δώσουμε λοιπόν μερικές ιδέες για βίντεο που μπορεί να σας ταιριάξουν και να σας βοηθήσουν να κάνετε το πρώτο βήμα.

Κατηγορία Marketing

Γιατί κάποιες φορές πρέπει να επιστρέφεις στα βασικά.

 

merikes symvoules marketing diahronikesΤο Μάρκετινγκ έχει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, όχι μόνο γιατί η κρίση επιτάσσει πλέον πολύ μεγαλύτερη απόδοση σε σχέση με τα χρήματα που επενδύονται σε διαφήμιση αλλά και λόγο της παράλληλης εξέλιξης των social media σε κυρίαρχους παίχτες στην αρένα της διαφήμισης. Μερικές φορές όμως κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Το κοινό μας δεν έχει αλλάξει τόσο πολύ όσο τα μέσα με τα οποία το προσεγγίζουμε και οι βασικές αρχές δεν πρέπει να παραμελούνται στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ. Δείτε λοιπόν μερικές από αυτές τις συμβουλές που είναι διαχρονικές και δεν έχουν να κάνουν με το μέσο αλλά με τον αποδέκτη.

 

Κατηγορία Marketing

Ερωτήματα που πρέπει να απαντήσετε για την επιχείρησή σας.

 

merikoi akoma tropoi anaptixis brandΔιανύουμε την εποχή της επιχειρηματικότητας. Μια εποχή στην οποία πολλοί νέοι, και όχι μόνο, επιλέγουν να κυνηγήσουν το όνειρό τους μέσα από δικά τους project και να δημιουργήσουν την δουλειά που δεν βρίσκουν τόσο για αυτούς, όσο και για τους διπλανούς τους. Μέσα από την ιστοσελίδα αυτή, αλλά και το CoffeeSpots.gr που δημιουργήσαμε γνωρίζουμε καλά τόσο τον ενθουσιασμό για το όνειρο που γίνεται πραγματικότητα, όσο και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει κανείς στην προσπάθεια αυτή.

Κατηγορία Marketing

Γνωριμία με την χρήση των Buyer Personas.

 

buyer peronas1Η μικρομεσαία επιχείρηση έχει πάντα τις περισσότερες δυσκολίες στην ανάπτυξη. Μέσα σε όλα τα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει ο επαγγελματίας είναι και αυτό της σωστής διαχείρισης των χρημάτων της διαφήμισης. Με ποιον τρόπο θα τα κάνει να αποδώσουν τα μέγιστα για την επιχείρησή του; Ακόμα και μερικές χιλιάδες διαφημιστικά φυλλάδια να κάνει κάποιος θα πρέπει να απευθύνονται στους σωστούς ανθρώπους με τον κατάλληλο τρόπο. Κάτι το οποίο μπορεί να βοηθήσει πραγματικά πάρα πολύ είναι η χρήση Buyer Personas.

Κατηγορία Marketing

Γιατί έχουν την ίδια δυναμική με αυτούς.

 

epanerhomenoipelatesΟι πελάτες οι οποίοι έρχονται πάλι μετά από καιρό σε μια επιχείρηση λειτουργούν και ξοδεύουν με παρόμοιο τρόπο με τους νέους πελάτες. Πρέπει λοιπόν να τους συμπεριφερόμαστε με τον ίδιο τρόπο, με τις ίδιες προσφορές και τα ίδια προνόμια με τους νέους πελάτες.

Κατηγορία Marketing

Που θα σας βοηθήσουν να εισπράξετε τα μέγιστα από την παρουσία σας εκεί.

 

ekthesi1Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης. Μπορεί κάποιοι να με θεωρήσετε υπερβολικό αλλά έχω την αίσθηση ότι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει κάποια βήματα για την αναβίωσή της. Καλά event, καλύτερη οργάνωση, κάτι σαν να άλλαξε και να εκτροχίασε την έκθεση από την γραμμή της απαξίωσης και της φτώχειας στην οποία ήταν τα τελευταία πολλά χρόνια.

Κατηγορία Marketing

Ευτυχισμένοι υπάλληλοι!

happy employerΠοιος είναι ο ποιο αποτελεσματικός τρόπος να κερδίσεις νέους πιστούς πελάτες; Να έχεις στην επιχείρησή σου υπαλλήλους που ενδιαφέρονται για την επιχείρηση και είναι χαρούμενοι που δουλεύουν σε αυτήν.

Γιατί όμως αυτό έχει σημασία για την στρατηγική μάρκετινγκ που θέλουμε να ακολουθήσει η επιχείρησή μας; Ο ρόλος του μάρκετινγκ είναι να προσελκύσει και να κρατήσει πελάτες. Αυτό δεν σημαίνει μόνο διαφήμιση αλλά και η πρόσληψη ικανών υπαλλήλων. Θέλετε αποδείξεις; Σύμφωνα με την μελέτη της GallupState of The Global Workplace οι επιχειρήσεις που επενδύουν στην καλύτερη εκπαίδευση των υπαλλήλων με σκοπό την μεγαλύτερη δέσμευση με την επιχείρηση έχουν 3 φορές περισσότερα λειτουργικά περιθώρια από αυτές που δεν το κάνουν.

Κατηγορία Marketing
TOP