HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Ecwid

Ευτυχισμένοι υπάλληλοι!

happy employerΠοιος είναι ο ποιο αποτελεσματικός τρόπος να κερδίσεις νέους πιστούς πελάτες; Να έχεις στην επιχείρησή σου υπαλλήλους που ενδιαφέρονται για την επιχείρηση και είναι χαρούμενοι που δουλεύουν σε αυτήν.

Γιατί όμως αυτό έχει σημασία για την στρατηγική μάρκετινγκ που θέλουμε να ακολουθήσει η επιχείρησή μας; Ο ρόλος του μάρκετινγκ είναι να προσελκύσει και να κρατήσει πελάτες. Αυτό δεν σημαίνει μόνο διαφήμιση αλλά και η πρόσληψη ικανών υπαλλήλων. Θέλετε αποδείξεις; Σύμφωνα με την μελέτη της GallupState of The Global Workplace οι επιχειρήσεις που επενδύουν στην καλύτερη εκπαίδευση των υπαλλήλων με σκοπό την μεγαλύτερη δέσμευση με την επιχείρηση έχουν 3 φορές περισσότερα λειτουργικά περιθώρια από αυτές που δεν το κάνουν.

Κατηγορία Marketing

Και τρεις λόγοι για να το επιλέγετε.

saying-noΣε παλαιότερο άρθρο μας είδαμε πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το Όχι για να αυξήσουμε την παραγωγικότητά μας. Ας δούμε πως μπορούμε να το κάνουμε και στην επιχείρησή μας. Σαν επιχείρηση η πρώτη σκέψη που μας έρχεται στο μυαλό είναι να βγάλουμε όσο περισσότερα χρήματα μπορούμε. Αυτό είναι σωστό. Το λάθος είναι όταν θεωρούμε ότι πρέπει να εξυπηρετούμε κάθε πελάτη για να το κάνουμε αυτό.

Κατηγορία Marketing

Δείτε μερικές ακόμα συμβουλές για διαφήμιση της επιχείρησής σας.

Easter marketingΚάθε χρόνο τέτοια εποχή πολλές επιχειρήσεις κάνουν το κάτι παραπάνω στην προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών τους. Είναι δύσκολο στην σημερινή κατάσταση να είναι κανείς σίγουρος για τις κινήσεις αυτές και πολλές φορές γίνονται χωρίς να προσφέρουν ουσιαστικό αποτέλεσμα, κέρδος δηλαδή. Δείτε μερικές συμβουλές ακόμα, και στο άρθρο μας από το 2013 μπορείτε επίσης να βρείτε κάποιες, που μπορεί να σας βοηθήσουν να πετύχετε πιο εύκολα τους στόχους σας.

Κατηγορία Marketing

Dogs, Cash Cows Stars και άλλα

BCG MatrixΤο Boston Matrix είναι μια μέθοδος κατηγοριοποίησης προϊόντων με βάση την τρέχουσα αξία τους και την μελλοντική αξία τους, για αυτό επίσης πολλές φορές ονομάζεται και matrix ανάπτυξης. Δημιουργήθηκε το 1970 για λογαριασμό της Boston Consulting Group από τον Bruce Henderson.

Κατηγορία Marketing

Γιατί η γενική σας εικόνα μετράει στους πελάτες σας.

thetiko brandΣτην σημερινή εποχή δεν φτάνει μόνο να έχετε τις αρετές εκείνες που θα κάνουν την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει και να παρέχει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες ή προϊόντα, πρέπει και να έχετε την εικόνα που ταιριάζει με όλο αυτό. Ποια είναι λοιπόν η εικόνα που προβάλλετε προς τα έξω; Προς τα social media; Και πώς μπορείτε να την καλλιεργήσετε ακόμα περισσότερο;

Κατηγορία Marketing

Παράδειγμα προς αποφυγήν.

posnadoixetepelatesΌλοι είμαστε πελάτες κάπου και πολλοί από εμάς είναι και ιδιοκτήτες. Ξέρουμε λοιπόν, ακόμα και αν δεν έχουμε συνειδητά εξηγήσει, τι είναι αυτό που μας διώχνει από μια επιχείρηση. Σήμερα θα δούμε μερικά παραδείγματα και μερικούς αποδοτικότατους τρόπους που οι επιχειρήσεις (κάποιες φορές και οι δικές μας) διώχνουν τους πελάτες τους. Αν κάποιο από τα παραδείγματα μοιάζει πολύ με τον τρόπο λειτουργίας σας, επανεξετάστε τον (τον τρόπο, όχι το παράδειγμα)

Κατηγορία Marketing

Για έλεγχο και προώθηση περιεχομένου.

Ways-to-Promote-Your-Blog-Using-Social-Media-MainPhotoΔεν είναι εύκολο για κάποιον να διατηρεί ένα μπλογκ και να προωθεί τα άρθρα του σε όλο το πλέγμα των social media και όχι μόνο ταυτόχρονα αναλύοντας τα αποτελέσματα του περιεχομένου που δημιουργεί. Μερικά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την καλύτερη διαχείριση και ανάπτυξη της σελίδας σας είναι τα παρακάτω και μπορεί να γίνουν οι καλύτεροί σας φίλοι από εδώ και πέρα.

Κατηγορία Marketing

Τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνετε

 

newsletterΗ καμπάνια email μιας επιχείρησης είναι ένα βασικό κομμάτι της στρατηγικής προώθησης των προϊόντων ή υπηρεσιών της. Όταν ζητάμε από έναν πελάτη ή δυνητικό πελάτη να μας εμπιστευτεί την διεύθυνση email του, επί της ουσίας υποσχόμαστε την σωστή χρήση της με ποιοτικό περιεχόμενο και πραγματικό κέρδος για αυτόν. Μόνο έτσι θα μεγαλώσει η εμπιστοσύνη του απέναντί μας και θα είμαστε εμείς πρώτοι στο μυαλό του όταν παρουσιαστεί μια ανάγκη του.

Κατηγορία Marketing

Αν ναι τώρα είναι η ώρα για να τα διορθώσετε!

mistakesΔημιουργεί η εταιρία σας το σωστό περιεχόμενο στην καμπάνια της; Έχετε καμπάνια μάρκετινγκ περιεχομένου; Ας δούμε λίγο πρώτα τι περίπου είναι αυτό. Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα ανθοπωλείο. Θα μπορούσατε να έχετε ένα μπλογκ για στολισμό λουλουδιών ή κήπων ή κάτι παρεμφερές. Έτσι δεν θα ‘σπρώχνετε’ στα μούτρα των δυνητικών σας πελατών συνεχώς το προϊόν σας αλλά με τις σωστές συμβουλές και ένα πλούσιο σε περιεχόμενο μπλογκ θα σας βρίσκουν η ίδιοι για τις ανάγκες τους.

Κατηγορία Marketing

Για να έχετε το καλύτερο αποτέλεσμα για την επιχείρησή σας.

 

newsletterΌταν μια επιχείρηση ετοιμάζει ένα newsletter για να το στείλει στους πελάτες της πρέπει να έχει σκοπό όχι μόνο να το ανοίξουν αυτοί αλλά και να γίνει κάποια συναλλαγή για την επιχείρηση τους. Εκτός και αν πρόκειται για ευχές για την νέα χρονιά π.χ.

Έχετε λοιπόν στο μυαλό σας αυτές τις 5 συμβουλές για την αποστολή ηλεκτρονικών φυλλαδίων και δεν θα χάσετε.

Κατηγορία Marketing
TOP