HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Η καρδιά της επιτυχίας του μάρκετινγκ.

content-marketingΤο μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας τρόπος να δημιουργείτε και να διαμοιράζετε περιεχόμενο για να προωθήσετε ιδέες, να απευθυνθείτε σε στοχευμένο κοινό και να τους ενεργοποιήσετε να αναλάβουν δράση. Είναι μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο μάρκετινγκ με το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο να είναι η βάση του, η καρδιά του. Και όπως η καρδιά κρατάει ζωντανό το σώμα, έτσι και το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι απαραίτητο για την διαδικτυακή επιτυχία του μάρκετινγκ. Υψηλής ποιότητας περιεχόμενο από μπλογκς, αναρτήσεις σε social media,

Κατηγορία Marketing

Ποια είναι η κατάλληλη μέρα και ώρα για να περάσετε το μήνυμά σας;


Μετά από πολύ κόπο και προσπάθεια δημιουργήσατε επιτέλους την λίστα με τα
email αρκετών επαφών, πελατών, συνεργατών της επιχείρησής σας. Τώρα ήρθε η ώρα να την εκμεταλλευτείτε μέσω σωστού μάρκετινγκ. Ετοιμάσατε το μήνυμα που θέλετε να στείλετε και αναρωτιέστε πλέον, ποια είναι  η καλύτερη στιγμή για μια καμπάνια μηνυμάτων mail;

Η απάντηση σε αυτήν την ερώτηση εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες:

Κατηγορία Marketing

Κάντε την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει τις Άγιες μέρες του Πάσχα.

 

Easter marketingΠασχαλιάτικα αυγά με δώρα.

Προσκαλέστε τους πελάτες σας με sms, mail, ή από την σελίδα σας στο Facebook, να περάσουν από την επιχείρησή σας και να πάρουν ένα αυγό το οποίο θα περιέχει δωράκι έκπτωσης, ή δωρεάν προϊόν ή οτιδήποτε! Θα γεμίσει η επιχείρηση κόσμο μέρος του οποίου μπορεί να τον είχατε χάσει στο παρελθόν.

Κατηγορία Marketing

Τι να προσέξετε και μερικές συμβουλές.

wood cardΈνα πολύ σημαντικό κομμάτι της διαφημιστικής καμπάνιας της επιχείρησής σας είναι η επαγγελματική σας κάρτα. Σε σχέση με το κόστος της και το μέγεθός της είναι από τα πιο σημαντικά μάλιστα. Δεν είναι δυνατόν βέβαια η κάρτα σας να δώσει την πλήρη εικόνα της επιχείρησής σας αλλά μπορεί να δώσει μια δυνατή επαγγελματική εικόνα που ο πελάτης να θυμάται. Είναι η πρώτη εντύπωση που έχει ο πελάτη για την επιχείρησή σας, έχοντας ήδη μια πρώτη εικόνα από εσάς.

Κατηγορία Marketing

Και να βοηθήσετε την επιχείρησή σας δημιουργώντας ευκαιρίες.

business-opportunities-in-IndiaΣτην εποχή που ζούμε, στην Ελλάδα της κρίσης είναι πολύ σημαντικό να εκμεταλλευόμαστε όλα μας τα όπλα προς όφελος της επιχείρησης μας. Ένας τρόπος με τον οποίο οι μικρές επιχειρήσεις λειτουργούν είναι η ανάπτυξη επαφών στον επαγγελματικό τους χώρο. Αυτό είναι μια ικανότητα που πολλοί άνθρωποι δεν την έχουν. Σε αυτό το άρθρο θα δείτε μερικούς τρόπους να βελτιώσετε τις επαγγελματικές σας επαφές με σκοπό την καλύτερη προώθηση της επιχείρησής σας.

Κατηγορία Marketing

marketing-2Στην Ελλάδα που όλοι γνωρίζουν από όλα, είναι πολύ συνηθισμένο να ξοδεύονται άσκοπα χρήματα για διαφημιστικές προσπάθειες που είναι εκτός πραγματικότητας.

 

1.) Προσπαθούν να το κάνουν μόνες τους

Σίγουρα στις σημερινές μέρες είναι δύσκολο να διαθέσει μια μικρή επιχείρηση χρήματα για μάρκετινγκ, και είναι δεδομένο ότι πολλές εταιρίες μάρκετιγνκ είναι ακριβές για να τις πληρώσει κάποιος.

Κατηγορία Marketing

Πως επιδρά στην συμπεριφορά του καταναλωτή.

abstract-colors-spray-730x700Ίσως ένα από τα πιο σημαντικά μυστικά για την επιτυχία του μάρκετινγκ της επιχείρησης σας είναι τα χρώματα που έχετε επιλέξει. Είτε πρόκειται για το χρώμα των προϊόντων είτε πρόκειται για μια καμπάνια μάρκετινγκ δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το χρώμα παίζει κυρίαρχο ρόλο καθώς υποσυνείδητα συνδέουμε το χρώμα με διάφορα πράγματα.

Η παρακάτω εικόνα που δημιουργήθηκε από του ανθρώπους στο WebpageFX δείχνει τι σημαίνει για την ψυχολογία του ανθρώπου το κάθε χρώμα, τα χαρακτηριστικά του και τις επιπτώσεις που έχουν στην επιχείρησή μας!

Κατηγορία Marketing

Και να διαφημίσετε την εταιρία σας!

packagingΔεν υπάρχει εταιρία που να πουλάει προϊόν και να μην πρέπει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα των επιστροφών. Θα δούμε λοιπόν σε αυτό το άρθρο 6 τρόπους για να μειωθούν οι επιστροφές όσο γίνεται περισσότερο.

Κατηγορία Marketing

Μεταμορφώνοντας περιστασιακούς πελάτες σε πιστούς συνδρομητές.

MembershipΗ αίσθηση ‘να ανήκεις κάπου΄ είναι πάρα πολύ δυνατή. Μπορεί να ακούγεται αστείο αλλά είχα μια ανεξήγητη χαρά όταν στο πλυντήριο αυτοκινήτων μου έδωσαν μια κάρτα μέλους και μετά από λίγα πλυσίματα πήρα δωρεάν πατάκια (που δεν χρησιμοποίησα ποτέ βέβαια). Αυτό το συναίσθημα είναι κάτι που μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή μας να αποκτήσει πιστούς πελάτες και να αυξήσει τα έσοδά της. Χρειάζεται όμως η επιχείρησή σας συνδρομητές;

Κατηγορία Marketing

Αναλύστε σωστά την αγορά στην οποία θέλετε να μπείτε.

porters-five-forces-modelΤο 1970 ο οικονομολόγος του Χάρβαρντ Μάικλ Πόρτερ δημιούργησε το στάνταρτ για τον τρόπο με τον οποίο η στρατηγική αναπτύσσεται και αναλύεται σήμερα. Αυτή η μέθοδος, που πήρε την ονομασία Οι Πέντε Δυνάμεις του Πόρτερ, αναλύει την βιομηχανία και το περιβάλλον μέσα στο οποίο δρα μια εταιρία. Εάν αναπτυχθεί σωστά, η μέθοδος δείχνει το τοπίο μέσα στο οποίο η εταιρία αγωνίζεται να επιβιώσει και να επιβληθεί, επιτρέποντας στην ίδια την εταιρία να δει τα πράγματα σφαιρικά και να αναπτύξει την στρατηγική της για το μέλλον της και τις αποφάσεις της.

Κατηγορία Marketing
TOP