HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Είναι πλέον δεδομένο ότι πολλά πράγματα στις πωλήσεις έχουν αλλάξει. Και σίγουρα ο μοντέρνος πωλητής πρέπει να αντεπεξέλθει στις αλλαγές αυτές. Όμως, ίσως το βασικότερο κομμάτι των πωλήσεων έχει παραμείνει το ίδιο. Οι διαπροσωπικές σχέσεις. 

Κατηγορία Management

Από τον Κωνσταντίνο Βαλαβάνη για το περιοδικό Productive Habits

Σας έχει τύχει ποτέ να δείτε κάποιον άνθρωπο για πρώτη φορά σε μια επαγγελματική συναναστροφή και να τον απορρίψετε εξαιτίας της οπτικής του εικόνας ή της συμπεριφοράς του ; Έχετε ποτέ σκεφτεί ότι το ίδιο ακριβώς μπορεί να έχει συμβεί και με εμάς σε μια στιγμή της ζωή μας όταν μας πρωτογνώρισε κάποιος άλλος σε ένα μαγαζί, σε ένα γραφείο, σε μια επαγγελματική ομήγυρη ;

 

Κατηγορία Management

Από την αρχή της ανθρώπινης ιστορίας χρησιμοποιούμε ιστορίες για να μεταδώσουμε μηνύματα. Είναι στην φύση μας να κατανοούμε καλύτερα μέσα από τις ιστορίες. Δημιουργούμε ιστορίες για να μεταδώσουμε το μήνυμα για την επιχείρησή μας, ακόμα και για να εμπνεύσουμε τον ίδιο μας τον εαυτό. Πόσες φορές την ημέρα είστε ο ήρωας στην ιστορία που πλάθετε στο μυαλό σας; Και όσο  μεγαλύτερο είναι το πάθος με το οποίο περιβάλλουμε την ιστορία τόσο ευκολότερο είναι για τους άλλους και τον εαυτό μας να την πιστέψει και να την 'αγοράσει'.

Κατηγορία Marketing

Από το περιοδικό PRODUCTIVE HABITS

 

Το επάγγελμα του πωλητή είναι μια παλαίστρα που μπορείς να αποκτήσεις πάρα πολλά χρήσιμα εσωτερικά χαρακτηριστικά, όμως εδώ θα δούμε ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας που μόλις έχει μπει στο χώρο των πωλήσεων ή ένας που μόλις έχει μπει στο δρόμο της αυτοβελτίωσης και το αναφέρω αυτό γιατί υπάρχουν πολλοί που είναι χρόνια στο επάγγελμα του πωλητή όμως δεν ψάχνουν πώς να γίνουν καλύτεροι και έτσι κάποια στιγμή απογοητεύονται κι ο λόγος είναι γιατί « ότι δεν εξελίσσεται αρχίζει να φθείρει»

Κατηγορία Marketing

Όταν είδα το βιβλίο στην Amazon η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν πολύ σίγουρος ότι ήθελα να το παραγγείλω. Μου φάνηκε λίγο ξεπερασμένο και πολύ αφοσιωμένο σε ένα θέμα που δεν αντιπροσώπευε όλη την διαδικασία της πώλησης, ειδικά στις μεγάλες πωλήσεις. Όμως το όνομα του Zig Ziglar και οι αξιολογήσεις που είχε με ώθησαν να κάνω την παραγγελία.

Κατηγορία Management

Κάθε πωλητής που σέβεται τον εαυτό του θέλει να τα πάει καλύτερα, όσο και είναι επιτυχημένος στην παραγωγή του. Άλλωστε κάποιος που θεωρεί τον εαυτό του επαγγελματία πωλητή θα πρέπει να είναι υπέρμαχος της διαρκούς εκπαίδευσης πάνω στις πωλήσεις και την παραγωγικότητα. Έχοντας τα παραπάνω στο μυαλό μας κάναμε μια μικρή λίστα με κάποια 'μυστικά' των πωλήσεων που θα πρέπει να ξέρει όποιος ασχολείται και θέλει να τα πάει καλύτερα και κάποια λάθη που καλό θα ήταν να αποφεύγονται. Δείτε λοιπόν παρακάτω:

Κατηγορία Management

Ποιος είναι; Και γιατί έχει τέτοιο μένος απέναντί σας; Κάθε φορά που πιστεύετε ότι είστε κοντά στο κλείσιμο μιας καλής συμφωνίας και ο πελάτης είναι σχεδόν έτοιμος να αγοράσει έρχεται αυτός ο άγνωστος και μετά από λίγο ο πελάτης λέει Αφήστε με να το σκεφτώ λίγο και θα σας πάρω εγώ πίσω… Ακούγεται γνωστό; Διαβάστε και το παρακάτω παράδειγμα.

Κατηγορία Management

 

pos na diorthoseis 4 lathi ton sales managersΤο μεγαλύτερο ποσοστό εταιριών που έχουν δίκτυο πωλήσεων και άρα διευθυντές πωλήσεων κάνουν διαρκώς τα ίδια λάθη. Δεν είναι τυχαίο. Ο φόβος από την εταιρία να μην χάσει έναν καλό πωλητή από συνεργάτη ωθεί την εταιρία να τον προωθήσει ως διευθυντή πωλήσεων. Αυτό όμως εάν δεν γίνει με τον σωστό τρόπο κρύβει πολλούς κινδύνους για την εταιρία. Δείτε μερικά από τα συνηθισμένα λάθη που γίνονται και πως να τα διορθώσετε.

Κατηγορία Management

 

10 Qualities You Really Need in Top Sales RepsΒλέπουμε (όχι τόσο συχνά είναι η πικρή αλήθεια) κάποιους πωλητές οι οποίοι κάθε μήνα είναι στον στόχο τους άνετα, έχουν πάντα νέες επαφές για να προσεγγίσουν, δεν μένουν ποτέ πίσω στην “γραφειοκρατική” δουλειά που έχουν να κάνουν και επιδεικνύουν μια απαράμιλλη σταθερότητα στις επιδόσεις τους για πολύ καιρό. Πως το κάνουν;;; Βασίζονται σε 10 ποιότητες και τις βελτιώνουν συνειδητά κάθε μήνα!

Κατηγορία Management

5 Λόγοι για τους οποίους οι μικρές επιχειρήσεις στρέφονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

 

5 logoi gia elektroniko emporio1Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των μικρών επιχειρήσεων σήμερα είναι το γεγονός του γεωγραφικού περιορισμού τους. Πολλοί ιδιοκτήτες έχουν σκεφτεί να εισχωρήσουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο και γρήγορα καταλαβαίνουν ότι πρόκειται για μια εντελώς διαφορετική φιλοσοφία από ότι η μέχρι τώρα δραστηριότητά τους. Οι λόγοι για τους οποίους κάποιος δεν τολμάει το βήμα είναι αρκετοί. Σήμερα όμως θα δούμε 5 λόγους για τους οποίος ΠΡΕΠΕΙ κάποιος να πάρει την απόφαση και να δει την επιχείρησή του διαφορετικά.

Κατηγορία Marketing
TOP