HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Ecwid
Κυριακή, 09 Ιουλίου 2017 22:12

Zip cullote - η πιο Hot τάση!

Γράφτηκε από την

Η zip kylot αναμφισβήτητα φέτος είναι το πιο αγαπημένο και  μοδάτο ρούχο! Ξεκίνησε την εμφάνισή της από το 2015, φορέθηκε λίγο περισσότερο πέρσι, φέτος όμως έχει την τιμητική της! Το θέμα είναι να τη φορέσουμε σωστά, χωρίς να φοβόμαστε τους συνδυασμούς. Ας δούμε τους τρόπους που μπορούμε να επιλέξουμε από το πρωί μέχρι και το βράδυ.

Πέμπτη, 22 Ιουνίου 2017 10:38

Ο Αλέξιος Βανδώρος στο Productive Habits!

Γράφτηκε από τον

Με το επερχόμενο διπλό τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου του Productive Habits, του περιοδικού για τις Παραγωγικές Συνήθειες, να είναι στα σκαριά καλωσορίζουμε έναν ακόμα υπέροχο αρθρογράφο!

#Fashion Retail Από την δημιουργία έως την κερδοφορία. Σύγχρονες μέθοδοι αποτελεσματικής λειτουργίας ενός καταστήματος μόδας. Τετάρτη 28 Ιουνίου ένα σεμινάριο που δεν πρέπει να χάσετε. Εγγραφή στο 6946970072 ή στο [email protected]

Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017 22:23

Τι είναι το Marketing Automation;;;;

Γράφτηκε από τον

Το internet είναι πολλά περισσότερα από μια ψηφιακή παιδική χαρά ή ένα super market. Είναι επίσης ένα μέρος στο οποίο αφήνουμε το ψηφιακό μας αποτύπωμα. Ένας έμπειρος marketer - με την βοήθεια του κατάλλλου software- μπορεί να χτίσει την ψηφιακή αναπαράσταση του δυνητικού πελάτη. Αναλύοντας αυτήν την εικόνα μπορεί να προβλέψει του πραγματικού πελάτη με αρκετά μεγάλη ακρίβεια! Έτσι μπορεί να επικοινωνήσει μαζί του όταν και όπως πρέπει για να τον βοηθήσει να αγοράσει! Αυτό είναι το marketing automation Δείτε το παρακάτω γράφημα:

Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017 10:43

Πως να ταιριάξετε το κρασί με το φαγητό σας

Γράφτηκε από τον

Η επιλογή του κρασιού για να συνοδέψετε το φαγητό σας θα πρέπει να είναι εκτός των άλλων μια διασκεδαστική και όχι μια αγχωτική διαδικασία. Πολλές φορές μαγειρεύουμε το αγαπημένο μας φαγητό και η διαδικασία επιλογής του κατάλληλου κρασιού μοιάζει ως επιστήμη. Το κλειδί στην όλη διαδικασία είναι να αποφασίσετε που θέλετε να εστιάσετε την προσοχή στο κρασί ή στο φαγητό; Επίσης και στις δυο περιπτώσεις θα πρέπει να φροντίσετε το κρασί να μην είναι ζεστό. Τα ποιοτικά κόκκινα κρασιά τα προτιμάμε σε θερμοκρασία δωματίου ενώ τα λευκά πιο δροσερά. Μπορεί αυτό που μόλις διαβάσατε να το έχετε ξανά διαβάσει αλλά αποτελεί ένα από τα βασικότερα λάθη που κάνουμε όταν σερβίρουμε ένα κρασί.

Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017 10:35

Οι 4 ερωτήσεις που πρέπει να σκεφτείτε.

Γράφτηκε από τον

Το παρακάτω κείμενο είναι εμπνευσμένο από ένα κομμάτι ομιλίας του Jim Rohn το οποίο όσες φορές και αν το ακούσω στο αυτοκίνητο, όπου ως συνήθως ακούω τέτοιες ομιλίες, πάλι θα νοιώσω εντυπωσιασμένος από την απλότητα και αμεσότητά του. Σας το παραθέτω λοιπόν, σε ελεύθερη μετάφραση και εύχομαι να σας βοηθήσει.

Τρίτη, 13 Ιουνίου 2017 13:14

SalesManago Partner το Bizman.gr

Γράφτηκε από τον

Μετά από πολλές συνεργασίες με πελάτες που ήθελαν μπουν στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (eshop) παρατηρήσαμε ότι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα ήταν ότι τα περισσότερα eshop ΔΕΝ απέδιδαν όπως περίμεναν οι κάτοχοί τους. Έτσι αποφασίσαμε να γίνουμε Partners με την SALESmanago μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες marketing automation. Πλέον και επίσημα λοιπόν είμαστε Partners για την Ελλάδα!

Δευτέρα, 05 Ιουνίου 2017 17:03

Είσαι ήρεμη δύναμη;

Γράφτηκε από την

Μήπως αυτό που σε χαρακτηρίζει είναι η ηρεμία; Μήπως νιώθεις μέσα σου μία δύναμη που όταν βάζεις στόχους τους καταφέρνεις κιόλας; Μήπως νευριάζεις δύσκολα ή σπάνια βγαίνεις εκτός εαυτού; Μήπως είσαι εσωστρεφείς; Τότε είσαι μια ήρεμη δύναμη και αν αμφιβάλεις ακόμα δες παρακάτω τα βασικά χαρακτηριστικά σου:

Από τον Αλέξανδρο Ανδρούτσο για το περιοδικό Productive Habits

Δουλεύοντας με τις Τοπικές Καταχωρήσεις και το SEO. Αν είστε ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης, οι ενημερώσεις των αλγόριθμων της Google ενημερώνονται συνεχώς για να προβάλλουν ολοένα και περισσότερο την επιχείρησή σας. Η Google θέλει να κάνει την αναζήτηση περισσότερο εξατομικευμένη, συμβατική, και κυρίως, περισσότερο τοπικά εστιασμένη. Οι καταχωρήσεις των χαρτών της Google καθώς και οι τοπικοί κατάλογοι έχουν ξεκινήσει ν’ ανεβαίνουν επάνω στα SERP (Σελίδες Αποτελεσμάτων Μηχανών Αναζήτησης) για τοπικές αναζητήσεις.

Δευτέρα, 22 Μαΐου 2017 22:21

Book Review: Talk like TED

Γράφτηκε από τον

Από το περιοδικό Productive Habits

Το βιβλίο που μίσησα.
Ο λόγος; Μετά το τέλος της ανάγνωσης έπρεπε να καθίσω και να ξαναγράψω τις περισσότερες παρουσιάσεις μου και αρκετά κομμάτια των σεμιναρίων μου. Δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς! Μέσα από την χρήση ιστοριών μέσα στο βιβλίο ήταν ξεκάθαρο πλέον ότι η χρήση των ιστοριών, με τον σωστό τρόπο, σε μια παρουσίαση μπορούν να φέρουν πολύ καλά αποτελέσματα.

TOP