Τι είναι σημαντικότερο από την εμπιστοσύνη του πελάτη;

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που πρέπει να ξεπεράσει γρήγορα ένας πωλητής είναι αυτό της γρήγορης δημιουργίας εμπιστοσύνης στον πελάτη σε μια εποχή που το κόστος αγοράς είναι ίσως ο σημαντικότερος παράγοντας και δεν υπάρχει ο χρόνος για να δημιουργηθεί σωστή σχέση.

 

Η σημασία στην λεπτομέρεια, η γνώση της κατάστασης της αγοράς, του πελάτη και των προβλημάτων του βοηθάει. Όμως το σημαντικότερο κομμάτι είναι ίσως αυτό το πρόβλημα είναι η εμπιστοσύνη που ο ίδιος ο πωλητής έχει στα προϊόντα και την εταιρία του. Είναι αυτό που περνάει μέσα από το πρόσωπό του.

 

Στο βιβλίο μας “Δεν ξέρεις να πουλάς;” μιλάμε για το πόσο σημαντικό είναι όχι μόνο να ξέρεις τι πρέπει να πεις και πως αλλά το να το πιστεύεις γιατί αυτό φαίνεται στις μικροκινήσεις του προσώπου που μεταφράζει αυτόματα ο απέναντι και αποκωδικοποιεί ασυνείδητα ως “ένστικτο”

 

Καλή συνέχεια σε όλους!

Αφήστε μια απάντηση