10 Συμβουλές για καλύτερες τηλεφωνικές πωλήσεις

Μπορεί η διαδικασία αυτών των τηλεφωνημάτων να είναι δύσκολη αλλά είναι και αποδοτική και μπορεί να είναι και πολύ καλό σχολείο στις πωλήσεις

Image-3Όσοι έχουν μπει στην διαδικασία των τηλεφωνικών πωλήσεων ξέρουν αυτό το συναίσθημα του άγχους που έχεις τον πρώτο καιρό. Δίνουμε παρακάτω λοιπόν μερικές συμβουλές που μπορεί και να σας βοηθήσουν να ηρεμήσετε και ίσως να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.

 

Μιλάτε καθαρά . Είτε μιλάτε από κινητό είτε από σταθερό πρέπει να προσπαθήσετε να μιλάτε καθαρά και δυνατά. Δεν είναι καλό σημάδι όταν ο πελάτης αρχίζει και σας λέει ότι δεν σας ακούει.

Μην προσπαθείτε να πείτε τα πάντα μαζί . Μην ξεκινάτε ένα μονόλογο χωρίς να ακούτε τίποτα και κανένα. Αφήστε τον άλλον να μιλήσει και προσπαθήστε να του λύσετε τις απορίες.

Προβλέψτε τις απαντήσεις. Πρέπει να γνωρίζετε κάποια πράγματα για το χώρο και τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζει ο πιθανός πελάτης σας έτσι ώστε όταν σας ρωτήσει κάτι να γνωρίζετε σε τι αναφέρεται και να απαντήσετε στον προβληματισμό του.

Να είστε ευγενικοί και προσεκτικοί . Ευχαριστήστε σωστά τον πελάτη σας και δεν θα χάσετε.

Μείνετε στο θέμα . Δεν είναι κακό να μιλάτε λίγο με τον πελάτη περί ανέμων και υδάτων αλλά πρέπει ξέρετε να γυρνάτε στο θέμα σας το οποίο είναι πως μπορείτε να βοηθήσετε τον άνθρωπο αυτόν να πετύχει στην επιχείρηση του.

Ηρεμήστε . Πάρτε μερικές αναπνοές, χαλαρώστε και χαμογελάστε πριν τηλεφωνήσετε.

Μην είστε υπερβολικά φιλικός . Μπορείτε να μιλάτε στον ενικό με κάποιον υποψήφιο πελάτη αλλά μην το παρακάνετε. Η ψεύτικη απόπειρα φιλικότητας περνάει από το τηλέφωνο.

Γνωρίζετε πότε να επικοινωνήσετε . Η καλύτερη στιγμή να επικοινωνήσετε είναι όταν σας χρειάζονται. Παρακολουθείτε λοιπόν τις εξελίξεις στον χώρο σας και σιγουρευτείτε ότι όταν θα πάρετε τηλέφωνο να προτείνετε κάποια λύση θα ακουστείτε.

Εξηγήστε ποιος είστε . Εάν έχετε ξαναμιλήσει με τον άνθρωπο αυτόν, θυμίστε του πότε και γιατί. Θα κάνει το τηλεφώνημα πιο εύκολο.

Μην είστε ενοχλητικοί. Μάθετε εάν η επιχείρησή σας προσπάθησε να πλησιάσει και παλαιότερα τον ίδιο άνθρωπο και αν είναι έτσι προσπαθήστε να βρείτε καινούργιο τρόπο προσέγγισης και όχι το ίδιο μήνυμα που το πιο πιθανό είναι να έχει την ίδια αντιμετώπιση.

Μπορεί η διαδικασία αυτών των τηλεφωνημάτων να είναι δύσκολη αλλά είναι και αποδοτική και μπορεί να είναι και πολύ καλό σχολείο στις πωλήσεις.

Δείτε επίσης και άλλες συμβουλές για τηλεφωνικές πωλήσεις στο 2ο και στο 3ο άρθρο μας!

Καλή τύχη σε όλους!

Αφήστε μια απάντηση