3 Από τα βασικά για την εμπιστοσύνη πελατών

 

Επενδύστε στους πιστούς σας πελάτες.

Customer-LoyaltyΌσο και αν προσπαθεί μια επιχείρηση να χτίσει την εμπιστοσύνη των πελατών της με δωρεάν πράγματα ή υπηρεσίες, με προσφορές και εκπτώσεις, δεν θα τα καταφέρει αν δεν καταλάβει ότι η εμπιστοσύνη αυτή χτίζεται με άψογη εξυπηρέτηση πελατών, με ποιότητα προϊόντος, άνω το μετρίου ικανοποίηση πελατών, ειδικές μεταχειρίσεις, θετική εμπειρία αγοράς, και συναισθηματική ικανοποίηση.

 

Αν θέλετε να δημιουργήσετε λοιπόν εμπιστοσύνη στους πελάτες σας πρέπει να την εμπνεύσετε και εδώ θα δείτε μερικές συμβουλές για να το καταφέρετε.

1. Χρησιμοποιείστε μια μέθοδο που θα σας βοηθήσει να είστε σε επαφή με τους πελάτες σας.

Χρησιμοποιώντας το σύστημα των πόντων για να ανταποδώσετε κάτι στους πιστούς σας πελάτες είναι κάτι πολύ καλό για την ψυχολογία τους, αλλά δεν πρέπει να είναι ο αυτοσκοπός σας. Δημιουργήστε μια μέθοδο ανταπόδοσης που θα επιβραβεύει τους πελάτες σας όταν έρχονται στις εκδηλώσεις σας, όταν σας δίνουν συστάσεις, όταν παίρνουν μέρος στις προσπάθειές σας. Αυτό θα δημιουργήσει θετική συναισθηματική ένωση.

2. Μην βασίζεστε στα social media για να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη.

Όσο καλό και αν κάνουν στην επιχείρησή σας είναι πολύ δύσκολο να ξεπεράσουν την προσωπική εμπειρία του πελάτη σας και της προσφοράς που θα του κάνετε εσείς οι ίδιοι. Στον πελάτη που θέλετε να του συμπεριφερθείτε καλύτερα γιατί είναι σταθερός και ευχαριστημένος πρέπει να το κάνετε αυτό στον χώρο σας. Δίνοντας του κάποια προνόμια που μόνο αυτή η μερίδα πελατών θα έχει. Όσο καλή διάθεση και αν έχετε αυτή δεν φαίνεται μέσα από το Twitter ή το Facebook όπως θα φανεί πρόσωπο με πρόσωπο!

3. Ευχαριστήστε και συμπεριφερθείτε στους καλύτερους πελάτες σας καλύτερα από τους υπόλοιπους.

Αυτοί οι πελάτες εκτός από σταθερά χρήματα είναι και διαφημιστές σας. Σας βοηθούν και συγχωρούν το περιστασιακό σας λάθος. Πρέπει να τους φερθείτε αναλόγως και να τους δώσετε τα προνόμια που αξίζουν. Δημιουργήστε τους τρόπους με τους οποίους θα το κάνετε αυτό.

Να είστε δημιουργικοί και προσεκτικοί όταν φτιάχνετε μια πλατφόρμα επιβράβευσης και να έχετε στο μυαλό το καλό του πελάτη.

Εσείς με πιο τρόπο επιβραβεύετε τους καλούς πελάτες (τα δωρεάν πράγματα δεν μετράνε).

Καλή τύχη σε όλους!

Αφήστε μια απάντηση