5 πράγματα που πρέπει να λέει το Newsletter σας.

Για να έχετε το καλύτερο αποτέλεσμα για την επιχείρησή σας.

 

newsletterΌταν μια επιχείρηση ετοιμάζει ένα newsletter για να το στείλει στους πελάτες της πρέπει να έχει σκοπό όχι μόνο να το ανοίξουν αυτοί αλλά και να γίνει κάποια συναλλαγή για την επιχείρηση τους. Εκτός και αν πρόκειται για ευχές για την νέα χρονιά π.χ.

Έχετε λοιπόν στο μυαλό σας αυτές τις 5 συμβουλές για την αποστολή ηλεκτρονικών φυλλαδίων και δεν θα χάσετε.

 

1. Ο περισσότερος κόσμος έχει περιορισμένο χρόνο.

Ή δεν τον διαχειρίζεται σωστά. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Αν δεν τους τραβήξει την προσοχή το μήνυμά σας δεν ανοιχτεί και θα πάει κατευθείαν στον φάκελο των απορριμμάτων. Κάντε λοιπόν την γραμμή του θέματός σας να ξεχωρίζει.

2. Δεν μας διαβάζετε άσκοπα.

Αυτό πρέπει να είναι το μήνυμα του περιεχομένου του newsletter σας. Ο κόσμος που ανοίγει το email πρέπει να βρίσκει ποιοτικό περιεχόμενο και με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσει να νιώσει ότι δεν έχασε τον χρόνο του και θα είναι πιο πιθανό να ξανανοίξει τα επόμενα μηνύματά σας.

Σε αυτήν την ποιότητα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται και η σωστή ορθογραφία. Είναι σημαντικό γιατί εάν ένα κείμενο είναι σωστά ορθογραφημένο είναι σχετικά αδιάφορο γιατί ο κόσμος περιμένει να είναι ορθογραφημένο. Αν είναι ανορθόγραφο τότε σίγουρα μειώνει την ποιότητα και τραβάει λάθος είδους προσοχή. Ποιος θα εμπιστευόταν τα χρήματα του σε κάποιον που δεν γράφει σωστά;

3. Όχι υπερβολική σοβαρότητα.

Επειδή είστε προσεκτικοί με την ορθογραφία και βλέπετε σοβαρά το θέμα επικοινωνία δεν σημαίνει ότι πρέπει τα μηνύματά σας να έχουν πάντα σοβαρό ύφος. Μπορούν να είναι και ευχάριστα. Είναι πολύ σημαντικό να έχετε υπόψιν σας το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Εάν είστε μια εταιρία με νεανικό κοινό θα πρέπει να κινηθείτε διαφορετικά από ότι μια εταιρία τραπεζικών συναλλαγών π.χ.

4. “Δείτε περισσότερα εδώ”.

Οι μαγικές αυτές λέξεις που κάνουν το καλό περιεχόμενο του newsletter σας να στέλνει τον κόσμο στην εταιρική σας σελίδα. Δεν είναι απαραίτητο να έχετε όλες τις πληροφορίες στο newsletter. Μπορείτε να στέλνετε τους αναγνώστες σας στην εταιρική σας σελίδα όπου θα βρουν πολύ περισσότερες πληροφορίες, ίσως και για άλλα πράγματα.

5. Κάλεσμα για ενέργεια.

Εκτός από το «Δείτε περισσότερα εδώ» είναι επίσης πολύ σημαντικό να έχετε περιεχόμενο που θα καλεί τον αναγνώστη να κάνει την κίνηση και να δει την προσφορά σας, να συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο σας, κλπ.

Συνδυάζοντας τα βήματα αυτά μπορείτε να αναπτύξετε την απαραίτητη σχέση με τους αναγνώστες σας ώστε να έχει αποτελέσματα η διαφημιστική σας καμπάνια μέσα από τις λίστες ενημέρωσης.

 

 

Καλή τύχη σε όλους!

 

Αφήστε μια απάντηση