5 Συμβουλές για το Newsletter της επιχείρησης.

 

Δείτε πως μπορείτε να το κάνετε να αποδώσει καρπούς.

newsletterΠολλές μικρές εταιρίες που δίνουν έμφαση στο μάρκετινγκ καταλαβαίνουν την χρησιμότητα της καμπάνιας με email. Είναι όμως πολύ λίγες οι εταιρίες που προγραμματίζουν καλά την στρατηγική τους μακροπρόθεσμα. Ο σωστός προγραμματισμός πριν από την καμπάνια αυξάνει κατακόρυφα τις πιθανότητες τις συνολικής επιτυχίας. Παρακάτω δίνουμε 5 συμβουλές για να δημιουργήσετε ένα αποτελεσματικό σχέδιο αποστολής newsletter.

 

1. Σκεφτείτε την εικόνα σας.

Ποιες είναι οι λέξεις που θέλετε να έρθουν στο μυαλό σας όταν λαμβάνουν ένα μήνυμα από εσάς; Επαγγελματίας, αξιόπιστος, σεβαστός, διαθέσιμος; Κάθε μήνυμα που στέλνετε βάζει την μάρκα σας στο κέντρο της προσοχής. Χτίζοντας το όνομα τις εταιρίας σας προσέξτε να περνάει αυτό σωστά μέσα από όλα τα κανάλια επικοινωνίας, ειδικά από το newsletterσας.

2. Προσδιορίστε ποιες πληροφορίες είναι χρήσιμες για τον πελάτη.

Πως μπορείτε να μάθετε ποιο περιεχόμενο είναι πιο χρήσιμο για τον πελάτη σας; Ρωτήστε τον! Ένα ερωτηματολόγιο στην σελίδα σας είναι ένας εύκολος και φτηνός τρόπος να δείτε τι θέλουν οι πελάτες σας. Οι πληροφορίες που θα πάρετε θα είναι πολύτιμες για να προσδιορίσετε τι υλικό θα είναι χρήσιμο για τους πελάτες σας στο newsletter σας. Ένας ακόμα τρόπος για να δείτε τις προτιμήσεις τους είναι να προσέχετε τις αναλύσεις σχετικά με τις μετρήσεις παραδόσεων και αναγνώσεων. Δείτε πια άρθρα ανοίγουν περισσότερο και σιγά σιγά θα αρχίσει να δημιουργείται ένα πρότυπο πάνω στο οποίο θα μπορείτε να κινηθείτε.

3. Κάντε τους αναγνώστες να συμμετέχουν.

Είναι πολύ αποδοτικότερο να κάνετε τους ίδιους τους αναγνώστες να συμμετέχουν και να καθορίζουν το περιεχόμενο μέσα από σχόλια και ερωτήσεις. Πείτε τους να μοιραστούν τις δικές τους απόψεις και ιστορίες πάνω στο θέμα. Κάνοντας το αυτό κάνετε την συνολική εμπειρία ποιο προσωπική για τον κάθε αναγνώστη και τα αποτελέσματα θα είναι σαφώς καλύτερα.

4. Μεγαλώστε την λίστα επαφών σας.

Το γεγονός ότι δημιουργήσατε ένα newsletterκαι έχετε και 100 ή 1000 πελάτες στους οποίους το στέλνετε δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να συνεχίσετε και να μεγαλώσετε τις προσπάθειές σας για περισσότερες επαφές. Πρέπει να βρείτε τρόπους να γράφονται οι πελάτες σας στην λίστα σας δίνοντας τους κίνητρα και ξεκινώντας από την αρχή να παίρνετε τις διευθύνσεις email που θα σας μεγαλώσουν την λίστα. Σε συνδυασμό με τα παραπάνω δεν έχετε να φοβάστε τίποτα γιατί θα τους προσφέρετε χρήσιμο περιεχόμενο και το μόνο που έχετε να κάνετε πλέον είναι να ρωτήσετε την διεύθυνσή τους.

5. Οργανώστε την αποστολή του Newsletter.

Τώρα που αναλύσατε το περιεχόμενο και βρήκατε τι είναι καλύτερο, βρήκατε και την λίστα σας για να το στείλετε, το μόνο που έμεινε είναι να αποφασίσετε το πότε. Και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό! Πρέπει να είναι σταθερή μέρα κάθε μήνα ή βδομάδα; Πρέπει να υπάρχουν και ενδιάμεσες αποστολές όταν συμβαίνει κάτι έκτακτο; Ποια ώρα είναι καλύτερη; Μερικά από αυτά σχετικά με την καλύτερη ώρα αποστολής newsletter υπάρχουν σε προηγούμενό μας άρθρο «Η κατάλληλη στιγμή για το Newsletter της επιχείρησης»

Καλή τύχη σε όλους!

Αφήστε μια απάντηση