Τα 5 καλύτερα προγράμματα για λίστες εργασιών (to-do lists)

Και πως τα καλύτερα προγράμματα για λίστες εργασιών (to-do lists) μας βοηθάνε στην αύξηση της παραγωγικότητας.

To-Do-List 604Σίγουρα μια τέτοια λίστα είναι περισσότερο υποκειμενική. Ένα πρόγραμμα που αρέσει σε κάποιον μπορεί να φαίνεται το πιο δύστροπο και δύσκολο για κάποιον άλλον. Αυτό το έχω καταλάβει και προσωπικά που από την στιγμή που άρχισα να ασχολούμαι με την μεθοδολογία GTD (Get Things Done) χρησιμοποιούσα μόνο το IQTell τόσο για τις εργασίες μου, όσο και για τα email μου. Δεν το έχω στην λίστα όμως γιατί είναι πολύ προσανατολισμένο στην συγκεκριμένη μεθοδολογία και δεν είναι και τόσο εύχρηστο εάν δεν την εξασκείς.

Τα προγράμματα που παρουσιάζω εδώ είναι αυτά τα οποία είναι ψηλότερα στις προτιμήσεις του περισσότερου κόσμου. Μπορεί να παραλείψαμε κάποιο, οπότε προσθέστε το εσείς παρακάτω άφοβα!

Google-keep-logoΤο παρεξηγημένο Google Keep.

Μπορεί να μην είναι και από τα πιο γνωστά στους Έλληνες χρήστες αλλά έχει αρκετά μεγάλο κοινό το οποίο αργά και σταθερά μεγαλώνει. Αυτό το πρόγραμμα λίστας εργασιών και σημειώσεων είναι από τα πιο εύχρηστα στο δίκτυο και το Android αλλά δεν βγαίνει για το iOS.  Όταν πρωτοβγήκε φάνηκε να μην το αγκαλιάζει καθόλου η αγορά αλλά σήμερα μετράει μεγάλο αριθμό χρηστών. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για την αποθήκευση σημειώσεων (εικόνα, ήχος, κείμενο), να δημιουργήσετε λίστες εργασιών (To do lists) και όλα αυτά να είναι συγχρονισμένα σε όλες σας τις συσκευές με την μαγεία του cloud computing! Προσωπικά μου άρεσε ότι δεν έπρεπε να κάνω έναν ακόμα λογαριασμό καθώς εάν χρησιμοποιείτε google (έχετε λογαριασμό) τότε είναι ήδη εκεί για εσάς!

indexΤο όμορφο Any.do

Με την κύριά του λειτουργία να είναι για κινητό (βγαίνει όμως και σε plug in για τον chrome) αυτό το πρόγραμμα λίστας εργασιών είναι από τα πιο διαδεδομένα στον χώρο του καθώς θεωρείτε ίσως το καλύτερο για iOS αλλά και πολύ δυνατό επίσης στο Android. Προσωπικά ο σχετικά μινιμαλιστικός και flat σχεδιασμός του είναι που με τράβηξε οπτικά. Επίσης η λειτουργία του με την χρήση υπενθυμίσεων ανά τοποθεσία είναι πολύ βολική εάν ξεχνάς το γάλα κάθε φορά που πας στο σούπερ μάρκετ π.χ.

Εάν το χρησιμοποιήσετε με το Cal, το ημερολόγιο της ίδιας εταιρίας, κάνει ένα πολύ όμορφο και δυνατό πακέτο που μπορεί να ικανοποιήσει τις περισσότερες ανάγκες σας.

Wunderlist 1164143 i0Το θαυματουργό Wunderlist

Με το μεγάλο του οπλο να είναι η χρήση του σε όλες τις πλατφόρμες το Wunderlist μπορεί να ταιριάξει μια χαρά σε όσους χρησιμοποιούν και linux π.χ. (αν και η εφαρμογή τους εκεί χρειάζεται μια ανανέωση). Μπορεί κάποιος να δημιουργήσει λίστες εργασιών, να βάλει υπενθυμίσεις, και να είναι σίγουρος ότι θα τα βρει σε όποιο μηχάνημα και αν κάτσει. Τώρα αυτό που είναι λίγο προβληματικό πολλές φορές είναι ο συγχρονισμός της εφαρμογής, πράγμα το οποίο έχει κάνει κάποιο μέρος του κόσμου να γκρινιάζει αλλά δεν παύει να είναι μια πλήρης εφαρμογή που μπορεί να γίνει καθημερινός σύντροφος στην παραγωγικότητα. Προσωπικά πάλι μιλώντας θα πω ότι δεν με τραβάει από το όνομα ακόμα…

Todoist1Το παλιό Todoist

Είναι από τα προγράμματα που υπάρχουν καιρό και συνεχίζουν να εξελίσσονται καλά. Μπορείς να το βρεις για διαδικτυακή χρήση, για τα windows και το OSX, ως add-on για τον Firefox και τον Chrome, και ως plug in για τις περισσότερες εφαρμογές email. Αυτό το τελευταίο είναι που προσωπικά μου άρεσε και περισσότερο γιατί η αμεσότητα με την οποία μπορεί κανείς να μετατρέψει ένα email σε ενέργεια στην λίστα του είναι πολύ βασικό για εμένα έτσι ώστε να μπορώ να έχω το inbox zero που θέλω. Με όλα τα καλούδια που προσφέρουν και οι παραπάνω εφαρμογές και σχετικά απλό design το μόνο που με κράτησε μακριά του είναι ότι χρειάζεται να πληρώσεις 30$ τον χρόνο για να έχεις ειδοποιήσεις μέσω email και push notifications στο κινητό.

evernote-logoΤο υπερπλήρες Evernote.

Εάν δεν μου είχε ταιριάξει τόσο καλά το iQtell νομίζω ότι πρώτη μου επιλογή θα ήταν το Evernote. Είναι διαθέσιμο σε όλες σχεδόν τις πλατφόρμες, είναι όμορφο σχεδιαστικά και έχει άπειρες δυνατότητες στην δημιουργία λίστας εργασιών, σημειώσεων και διαχείρισης πληροφορίας. Με την πολύ δυνατή μηχανή αναζήτησης που έχει και τα υπόλοιπα προγράμματα της εταιρίας να συμπληρώνουν το παζλ νομίζω ότι μπορεί να γίνει μια σουίτα παραγωγικότητας που καλύπτει από την απλή καθημερινή χρήση έως την εταιρική απαιτητική. Αυτό όμως που μου αρέσει περισσότερο είναι ότι υποστηρίζεται από μια εταιρία που έχει την διάθεση να το εξελίξει και να δώσει στην αγορά το καλύτερο προϊόν που μπορεί να βγάλει.

Το πολύ καλό και στην ομαδική οργάνωση ClickUp

clickupΤον τελευταίο καιρό και όσο η ομάδα μου μεγαλώνει βρήκα την τέλεια εφαρμογή για να διαχειρίζομαι όλες τις εργασίες για μένα και την ομάδα μου. Πολύ δυνατό στην οργάνωση, στην δημιουργία εργασιών, στην χρονομέτρηση εργασιών, στην δημιουργία εγγράφων (ο επεξεργαστής κειμένου του δεν έχει να ζηλέψει πολλά από το Word). Έχει επίσης πάρα πολύ καλή εφαρμογή στο κινητό που ήταν βασικό για μένα γιατί την περισσότερη ώρα της ημέρας είμαι έξω σε συναντήσεις και θέλω πρόσβαση στις εργασίες μου χωρίς να χρειαστεί να ανοίξω υπολογιστή. Νομίζω ότι εάν δεν βγει κάτι πολύ επαναστατικό, το ClickUp ακόμα και στην δωρεάν έκδοσή του είναι ιδανικό για όλους.

Ελπίζω να πήρατε με καλή γεύση από τα καλύτερα προγράμματα για λίστες εργασιών (to-do lists) και περιμένω τις προτάσεις σας για κάποια που μπορεί να παρέλειψα!

Καλή τύχη σε όλους.

Αφήστε μια απάντηση