6 τρόποι να κλείνεις γρηγορότερα πωλήσεις

6 αποτελεσματικές στρατηγικές για να κλείνεις γρηγορότερα πωλήσεις

6tropoi na kaneis perissoteres poliseisΔιανύουμε μια εποχή που ο τρόπος που ο καταναλωτής αγοράζει έχει αλλάξει πάρα πολύ, είναι λοιπόν εξίσου σημαντικό να αλλάξει και ο τρόπος πώλησης. Πολύ εύκολα πλέον ένας τρόπος προώθησης μπορεί να θεωρηθεί ενοχλητικός και ξεπερασμένος και οι επιχειρήσεις πρέπει να εκπαιδεύουν το ανθρώπινο δυναμικό τους προσεκτικά και διαρκώς. Οι ανάγκες του καταναλωτή και η πληροφόρησή του είναι ότι πιο σημαντικό για να αυξηθούν τα νούμερα των πωλήσεων που κλείνουν. Δείτε λοιπόν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν σε αυτό.

  1. Εντοπίστε αυτόν που μπορεί να αποφασίσει. Πολλές φορές οι πωλητές δαπανούν πολύ χρόνο μιλώντας στον λάθος άνθρωπο. Ο υπεύθυνος που μπορεί να αποφασίσει για μια αγορά στέλνει ή έχει αναθέσει σε κάποιον να ασχολείται με όλες τις παρουσιάσεις και να του τις μεταφέρει, πράγμα που ως επι των πλείστων καταστρέφει την παρουσίαση. Εάν νιώσετε ότι μιλάτε σε λάθος άνθρωπο προσπαθήστε να κανονίσετε ραντεβού μαζί του και μην διατηρείτε καμία ελπίδα εάν ακούσετε το ‘Θα του τα μεταφέρω εγώ…’
  2. Ειλικρίνια. Ο πελάτης μπορεί να διακρίνει πότε είστε αληθινός μαζί του. Δείξτε το ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά να βελτιώσετε την κατάσταση του, και αν δεν μπορείτε πείτε το καθαρά. Αυτό δεν σημαίνει να είστε απροετοίμαστος και να λέτε ότι σας κατέβει εκείνη την ώρα, αλλά να εξασκείτε την ηθική πώληση και να είστε ειλικρινής.
  3. Στην βράση κολλάει… Δώστε στον πελάτη σας το ερέθισμα για να πάρει την απόφαση σύντομα. Είτε είναι μια έκπτωση με χρονικό περιορισμό, είτε κάτι άλλο, δώστε το έναν ακόμα λόγο να προχωρήσει σύντομα και να μην περάσει πολύς χρόνος και ‘κρυώσει’.
  4. Προετοιμαστείτε για τις αντιρρήσεις. Εάν δεν τις γνωρίζετε ήδη πρέπει να μάθετε επακριβώς όλες τις αντιρρήσεις και τους ενδοιασμούς που έχει κάποιος για το προϊόν ή την υπηρεσία σας και να είστε έτοιμοι να τις αντιμετωπίσετε. Πολύ σημαντικό είναι η επικοινωνία των πωλητών και του υπεύθυνου έτσι ώστε να εντοπιστούν τόσο οι αντιρρήσεις όσο και οι αντιπροτάσεις.
  5. Γνωρίστε τον ανταγωνισμό. Γνωρίστε τόσο τα δυνατά σας σημεία όσο και τα αδύνατα σας σε σχέση με αυτόν και βρείτε τρόπους να δώσετε στον πελάτη να καταλάβει για πιο λόγο είστε καλύτεροι ή και χειρότεροι κάπου.
  6. Ακούστε περισσότερο από όσο μιλάτε. Προσέξτε για σημάδια αγοράς και προβληματισμούς που μπορείτε να λύσετε. Πολλές φορές το κλείσιμο γίνεται γρήγορα και εύκολα απλά και μόνο ακούγοντας πραγματικά τον πελάτη.

Σίγουρα υπάρχουν πάρα πολλές ακόμα συμβουλές πωλήσεων για ευκολότερο κλείσιμο της πώλησης αλλά οι παραπάνω είναι σημαντικές και πολύ εύκολο να ξεχαστούν και να κάνουν την ζωή του πωλητή ακόμα πιο δύσκολη.

Καλή συνέχεια και καλή  τύχη σε όλους. 

Αφήστε μια απάντηση