9 αιτίες για την μείωση της παραγωγικότητας στο γραφείο

Και κάποιες λύσεις για αυτές.

woman-with-2-thumbs-upΣε κάθε γραφείο υπάρχουν πάντα πολύ λόγοι για να σταματήσει κάποιος να είναι παραγωγικός και να τρέχει στο τέλος της ημέρας να προλάβει τα παραδοτέα. Ας δούμε μερικούς από αυτούς έτσι ώστε να μπορούμε να τους αποφύγουμε.

1. Μηνύματα, email, κτλ. Όταν απαντάτε σε κάθε μήνυμα που σας έρχεται στην οθόνη αμέσως, αποσπάτε την προσοχή σας και είναι πάρα πολύ δύσκολο να ξανασυγκεντρωθείτε σε αυτό που κάνετε (χρειάζεται περίπου 10 λεπτά για να ξανασυγκεντρωθείτε μετά από κάποια διακοπή)

2. Επαναλαμβανόμενα email. Δημιουργήστε πρότυπα email για όλα αυτά τα μηνύματα που στέλνετε ξανά και ξανά κάθε μέρα και έχουν το ίδιο περιεχόμενο. Θα γλιτώσετε πολύτιμο χρόνο.

3. Χαμένες πληροφορίες. Πρέπει να οργανώσετε το γραφείο σας και τον υπολογιστή με τρόπο που να μην χάνονται έγγραφα και πληροφορίες και να είναι όλα διαθέσιμα γρήγορα.

4. Λάθη επικοινωνίας. Σίγουρα τα email έχουν ανεβάσει κατακόρυφα την ταχύτητα των εργασιών, αλλά δεν εκφράζουν (ακόμα τουλάχιστον) τα συναισθήματα που θέλουμε με αποτέλεσμα πολλές φορές να υπάρχουν παρεξηγήσεις που χρειάζονται χρόνο και χρήμα για να λυθούν. Όταν υπάρχει οποιαδήποτε αμφιβολία για κάποιο θέμα είναι προτιμότερο να μιλήσετε πρόσωπο με πρόσωπο, όταν πρόκειται για ενδοεταιρικό θέμα, ή δια του τηλεφώνου.

5. Το Ιντερνετ. Πολλές φορές όλοι μας έχουμε βρεθεί να πελαγοδρομούμε στο διαδίκτυο έχοντας ξεκινήσει να ψάξουμε κάτι για την δουλειά μας. Facebook, twitter, Linkedin κτλ, όλα είναι πολύ εύκολο να σας αποσυντονίσουν και να δημιουργήσουν πρόβλημα. Μια από τις λύσεις είναι η παρακάτω: concentrate η εφαρμογή που σας κρατάει συγκεντρωμένους

6. Κακοσχεδιασμένες συναντήσεις. Πόσες φορές πήγατε σε κάποιο meeting στο οποίο η παρουσία σας ήταν απολύτως άχρηστη και το μόνο που έκανε ήταν να σας ρουφήξει τον χρόνο; Όλες αυτές οι συναντήσεις πρέπει να σχεδιάζονται σωστά και η πρόσκληση να γίνεται σε αυτούς που πρέπει αναφέροντας παράλληλα και το θέμα λεπτομερώς για να υπάρχει η κατάλληλη προετοιμασία από τους συμμετέχοντες.

7. Ενοχλητικοί συνάδελφοι. Πρέπει να θέσετε τα όρια σας στις συναντήσεις σας γιατί πολλές φορές κάποιοι συνάδελφοι δεν ξέρουν πως να σταματήσουν να μιλάν με αποτέλεσμα να χάνετε χρόνο χωρίς να υπάρχει αποτέλεσμα. Ξεκαθαρίστε από νωρίς ότι την ώρα της δουλειάς οι συζητήσεις πρέπει να είναι περιορισμένες

8. Τα προβλήματα των άλλων. Πολλές φορές μπλέκεστε με τα προβλήματα των άλλων με τρόπο που σας καθυστερεί χωρίς πραγματικά να βοηθάτε τον συνάδελφο. Δείξτε του πώς να βοηθήσει τον εαυτό του και ενθαρρύνετε τον να μιλήσει στον προϊστάμενό του.

9. Πολλές αρμοδιότητες. Πρέπει να μάθετε να λέτε όχι όταν ξέρετε ότι δεν μπορείτε να χωρέσετε κάποια εργασία στο πρόγραμμά σας.

Αφήστε μια απάντηση