Αναβολή στην εργασία.

 

Γιατί το κάνουμε και πως θα το ξεπεράσουμε.

 

procrastination6Αναβολή στην εργασία. Θα το κάνω αύριο..’ Νομίζω ότι θα μπορούσα άνετα να το διδάξω σαν θέμα! Ήμουν κάτι σαν ειδικός επί του θέματος. Θα μπορούσα να διδάξω πώς να αναβάλεις δουλειά που πρέπει να γίνει και να μην το δείχνεις! Όλοι ξέρουμε ότι όταν αφήνουμε δουλειά πίσω σίγουρα κάποια στιγμή θα έρθει και θα σταθεί εμπόδιο μπροστά μας. Τότε γιατί το κάνουμε; Αυτό που κατάλαβα μετά από καιρό αναβολών και κακής διαχείρισης είναι ότι είναι ΕΥΚΟΛΟ. Είναι εύκολο να ΜΗΝ κάνεις αυτό που πρέπει. Δείτε και μερικές από τις δικαιολογίες για να μην είναι κανεί παραγωγικός εδώ .

Ακόμα και γνωρίζοντας την συνέπεια της αναβολής. Απλό δεν είναι; Τίποτα όμως δεν πρόκειται να τελειώσει από μόνο του οπότε πρέπει να σηκωθούμε και να το κάνουμε εμείς. Και αυτό είναι επίσης εύκολο. Το μόνο που χρειάζεται είναι η απόφαση και να γνωρίζουμε κάποια πράγματα. Αςδούμε μερικά:

1. Αναγνωρίστε γιατί θέλετε να αναβάλετε αυτό που πρέπει να κάνετε. Δεν σας αρέσει; Φοβάστε ότι δεν θα τα καταφέρετε ή ότι θα τα καταφέρετε; Τεμπελιά; Κακή σχέση με αυτόν που σας το ανέθεσε; Τι; Αναγνωρίστετογιαναμπορέσετενατοαντιμετωπίσετεαναλόγως.

2. Γράψτε ένα σχέδιο για αυτό που θέλετε να κάνετε. Και λέω γράψτε και όχι κάντε γιατί με το να το γράψει κάποιος περνάει καλύτερα στο υποσυνείδητο. Επίσης χωρίστε αυτό που έχετε να κάνετε σε μικρότερα κομμάτια και περάστε τα σαν βήματα εκτέλεσης. (Φυσικά και δεν πρέπει να πείτε ότι θα κάνετε αυτήν την διαδικασία αργότερα!)

3. Να είστε ρεαλιστικοί με αυτά που θέλετε να κάνετε έτσι ώστε να μπορείτε, τουλάχιστον στην αρχή, να πετυχαίνετε τους στόχους σας. Μην ξυπνήσετε ένα πρωί και πείτε ‘Θα κάνω 2 ώρες γυμναστική κάθε πρωί πλέον!’ και στο πρώτο δεκάλεπτο τα παρατήσετε. Ξεκινήστε κάνοντας 5-10 λεπτά, πράγμα που δεν θα σας ζορίσει αλλά κάνοντας το κάθε μέρα θα σας γίνει συνήθεια και μετά θα αυξήσετε σταδιακά τον χρόνο.

4. Σηκωθείτε και ξεκινήστε! Πραγματικά πιστέψτε με πολλά από τα πράγματα που φαντάζουν μεγάλα και δύσκολα είναι αρκετά απλά, αρκεί να τα ξεκινήσει κάποιος. Όταν είδα μπροστά μου για πρώτη φορά το templateπου ήταν 30 σελίδες άδειες από περιεχόμενο για το περιοδικό του CoffeeSpots που μπορείτε να δείτε εδώ , ένιωσα ότι δεν θα το καταφέρω να γίνει περιοδικό σε ένα μήνα όπως έπρεπε! Δεν ήξερα από πού να ξεκινήσω. Εξώφυλλο, άρθρα, συνεντεύξεις….ένα χάος. Το μόνο που σκέφτηκα ήταν ‘Οκ θα του δώσω ένα 2ωρο την ημέρα και θα δω την δουλειά που έχει γίνει σε μια βδομάδα. Τα πρώτα 2ωρα έφυγαν για να μάθω το πρόγραμμα που έπρεπε να χρησιμοποιήσω, μέσα σε 10 μέρες ήταν έτοιμο και μάλιστα μεγαλύτερο σε μέγεθος από ότι στην αρχή υπολογίζαμε!

5. Κάντε κάποια διαλείμματα. Θα σας βοηθήσουν να εστιάσετε ξανά και να είστε πιο αποδοτικοί! Σηκωθείτε από την θέση σας και για 5 – 10 λεπτά αλλάξτε περιβάλλον και σκεπτικό. Θα δείτε διαφορά.

Τώρα πλέον μου φαίνεται εύκολο το να πω οκ ξεκινάω να κάνω αυτό που πρέπει. Όσο και αν φαίνεται περίεργο, μου δίνει περισσότερο χρόνο να το τελειώσω από το να το αφήσω για μετά! Τώρα αυτό είναι το εύκολο!

Αφήστε μια απάντηση