Αναπτύσσοντας το μήνυμα του Μάρκετινγκ σας.

 

Και μερικά μέσα από τα οποία μπορείτε να το προωθήσετε.

marketing mediumΤο μήνυμα που έχετε αναπτύξει δεν λέει μόνο στους γύρω τι κάνετε αλλά μπορεί να τους πείσει και να γίνουν πελάτες σας. Πρέπει να αναπτύξετε δύο ειδών μηνύματα. Το πρώτο πρέπει να είναι σύντομο και περιεκτικό. Αυτή θα είναι η απάντησή σας όταν κάποιος σας ρωτάει τι δουλειά κάνετε.

 

Το δεύτερο θα είναι το ολοκληρωμένο σας μήνυμα που θα περιέχεται και σε όλα τα προωθητικά σας υλικά. Για να είναι αυτό το μήνυμα αποτελεσματικό θα πρέπει να περιέχει όσο το δυνατόν περισσότερα από τα εξής:

·         Μια εξήγηση του προβλήματος του κοινού που απευθύνεστε.

·         Απόδειξη ότι το πρόβλημα είναι τόσο μεγάλο που πρέπει να το λύσουν τώρα και χωρίς καθυστέρηση

·         Μια εξήγηση γιατί είστε η κατάλληλη επιχείρηση για να λύσει αυτό το πρόβλημα.

·         Μια εξήγηση των προνομίων που θα έχουνε αν χρησιμοποιήσουνε την λύση σας.

·         Παραδείγματα ανθρώπων που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες ή το προϊόν σας και λύσανε το πρόβλημά τους.

·         Καθαρή εξήγηση για τις τιμές σας.

·         Εγγύηση ποιότητας για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Εκτός από το μήνυμα που θα επιλέξετε, αυτό που είναι πολύ σημαντικό είναι ο τρόπος με τον οποίο θα επιλέξετε να το προσφέρετε στον κόσμο. Ακολουθεί μια λίστα με μερικούς τρόπους για να το κάνετε αυτό. Αυτή η λίστα μπορεί να περιέχει κάποιους που δεν έχετε σκεφτεί.

Διαφήμιση στην εφημερίδα

Πόστερ

Διαγωνισμοί

Κάρτες (Δείτε πώς να επιλέξετε μια που σας ταιριάζει)

Σεμινάρια

Τηλεοπτική διαφήμιση

Πόρτα – πόρτα διαφήμιση

Μαθήματα διαδικτυακά

Ραδιοφωνική Διαφήμιση

Μπάνερ

Αυτοκίνητο με αυτοκόλλητο της επιχείρησης

Εκθέσεις (δείτε πώς να κερδίσετε περισσότερα στις εκθέσεις)

Χρυσός Οδηγός και παρεμφερή

Άρθρα σε εφημερίδα

Αγγελίες

Newsletter (αρκεί να ξέρετε και πότε να το στείλετε. Δείτε πχ. εδώ.)  

Διαφημιστική πινακίδα (δείτε επίσης μερικές συμβουλές για αυτό)

Δωρεάν δείγματα

Διαφήμιση σε περιοδικά

Εκδηλώσεις

Γράμματα διαφημιστικά

Flyer

Ευχετήριες κάρτες

Μαγνητάκια ψυγείου

Website

Blog

Μπροσούρες

Κατάλογοι

Διαφήμιση από στόμα σε στόμα.

Αεροπλανάκι.

Βιτρίνα.

Αυτό που πρέπει να προσέξετε είναι να χρησιμοποιήσετε το κατάλληλο μέσο αναλόγως με αυτούς που απευθύνεστε. Επίσης πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και το χρώμα στην διαφήμιση όπως θα δείτε στην Ψυχολογία του χρώματος.

Καλή επιτυχία σε όλους.

Αφήστε μια απάντηση