Αξίζει πλέον η διαφήμιση στην εφημερίδα;

 

Ή μήπως η κρίση άλλαξε τις προτεραιότητες;

newspaper-changesΈνα από τα πιο δύσκολα πράγματα στην διαφήμιση είναι να βρεις ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να επενδύσεις τα χρήματα που είσαι διατεθειμένος να ξοδέψεις για διαφήμιση. Μια λάθος κίνηση και έχεις πετάξει ένα κάρο λεφτά στον αέρα. Για αυτό λοιπόν πρέπει να αναρωτηθεί κανείς αν είναι καλή διαφήμιση πλέον η τοπική εφημερίδα.

Εξαρτάται πρώτα από το τι εννοούμε τοπική, και τι εννοούμε διαφήμιση.

 

Η κυριακάτικη εφημερίδα ήταν η καλύτερη διαφήμιση.

Η κυριακάτικη πρωινή εφημερίδα ήταν για πολλά χρόνια ο πιο ακριβός χώρος διαφήμισης. Κατάλογοι με προϊόντα, εκπτώσεις για την εβδομάδα, κουπόνια και άλλα κρατούσαν ενημερωμένο τον κόσμο για όλη την εβδομάδα. Ήταν και πιο εύκολο να ασχοληθεί κανείς έτσι όπως ήταν μαζεμένες όλες μαζί και να μπει στην διαδικασία να ψάξει να βρει αυτό που τον ενδιαφέρει. Μαζί με τις πολύ μεγάλες εταιρίες που διαφημίζονταν έπαιρναν μέρος και οι μικρομεσαίες οι οποίες με ένα ακριβό αντίτιμο είχαν πολύ μεγάλη έκθεση και ανεβασμένη αξία.

Αλλαγές στον έντυπο τύπο και τα μίντια.

Η αναγνωσιμότητα όμως έχεις πέσει πάρα πολύ και οι πωλήσεις μέσα από αυτές τις διαφημίσεις ακολούθησαν την ίδια τροχιά προς τα κάτω. Σίγουρα ακόμα αποτελεί τον κύριο στόχο μιας διαφημιστικής καμπάνιας για εφημερίδες αλλά η αποτελεσματικότητα έχει πέσει πολύ. Είναι ακόμα πιο δύσκολο για μια μικρή επιχείρηση να έχει τα οφέλη που περιμένει από αυτό το κομμάτι. Για τις μικρότερες επιχειρήσεις η τοπική εφημερίδα, αν και σαφώς μικρότερη και σε μέγεθος και σε εμβέλεια, είναι πιο αποτελεσματική γιατί είναι πιο στοχευμένη στο πεδίο δράσης της επιχείρησης.

Η απάντηση λοιπόν είναι ότι σήμερα με τα δεδομένα που υπάρχουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι πολύ πιο πιθανό να έχουν καλύτερα αποτελέσματα εάν στοχεύσουν στις μικρότερες εφημερίδες, τοπικές. Και το κόστος είναι σαφώς μικρότερο, και η διαφήμιση είναι πιο στοχευμένη, και η προσοχή της εφημερίδας στην διαφήμιση θα είναι καλύτερη, γιατί είναι, ως συνήθως, γνωστοί οι συνεργάτες και θα προσέξουν τις όποιες πηγές εσόδων έχουν, σε αντίθεση με μια μεγάλης κυκλοφορίας αλλά πιο απρόσωπη εφημερίδα.

Εσείς τι λέτε; Καλή συνέχεια και καλή τύχη σε όλους.

Αφήστε μια απάντηση