Αυξάνοντας τις πωλήσεις στο κατάστημα μας σε περιόδους κρίσης.

Ένα από τα βασικά ερωτήματα σήμερα που συναντάω όλο και πιο συχνά είναι το παραπάνω. Πως δηλαδή σε περιόδους κρίσης μπορούν μερικά καταστήματα και έχουν ακόμα αύξηση πωλήσεων και καλά αποτελέσματα. Πως αυξάνεις τις πωλήσεις στο κατάστημα; Μετά από πολλές επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάστηκα έχω δει ότι οι καλύτερες από αυτές κάνουν μερικά συγκεκριμμένα πράγματα που πετυχαίνουν ενώ άλλες δεν τα κάνουν. Δείτε παρακάτω μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν!

 

    1. Εστιάζουν στην εκπαίδευση προσωπικού.
      Οι επιχειρήσεις που ξέρουν πραγματικά τι κάνουν εστιάζουν στο να έχουν, και να προσλαμβάνουν, υπαλλήλους που όχι μόνο θα ξέρουν να πουλάνε και να εξυπηρετούν σωστά αλλά θα κάνουν και τους πελάτες τους διαφημιστές. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να γίνεται διαρκώς εκπαίδευσή τους και η επιλογή των υπαλλήλων να είναι πάντα με γνώμονα τον χαρακτήρα και την φιλοσοφία εξυπηρέτησης που δείχνουν.

      Ακόμα και εάν πρόκειται για αποθηκάριους ή οδηγούς αυτές οι εταιρίες κάνουν την αναζήτηση με τα παραπάνω κριτήρια γιατί όταν έρθει η ώρα να αναζητήσουν έναν πωλητή το κάνουν πρώτα από την ίδια την εταιρία, ανεβάζοντας επίπεδο έναν υπάλληλο σιγά σιγά και εκπαιδεύοντάς τον στις πωλήσεις. Έτσι έχουν και τις προοπτικές των υπαλλήλων ανοιχτές και τους δίνουν κίνητρο να τα πάνε καλύτερα. 

clickup

  1. Θέτουν σωστούς στόχους.
    Για να κρατάνε το ηθικό των υπαλλήλων ψηλά οι σωστοί επιχειρηματίες θέτουν στόχους που είναι αρκετά υψηλοί αλλά επιτεύξιμοι. Για την ακρίβεια θέτουν στόχους που μπορεί να τους πετύχει ο πωλητής περίπου 70-90% των περιπτώσεων. Εάν τα ποσοστά επιτυχίας είναι πιο χαμηλά από 70% είναι πολύ δύσκολοι, εάν είναι ψηλότερα από 90% πολύ εύκολοι. Οι εύκολοι στόχοι δεν βοηθούν τον πωλητή να κάνει το κάτι παραπάνω, οι δύσκολοι τον αποθαρρύνουν και αυτό δεν βοηθάει τις πωλήσεις στο κατάστημα. 
  2. Έχουν πολύ ξεκάθαρη σηματοδότηση.
    Οι προσφορές και όλες οι πινακίδες του καταστήματος είναι απολύτως ξεκάθαρες έτσι ώστε να μειωθεί το ποσοστό αυτών που δεν αγοράζουν γιατί δεν καταλαβαίνουν τις τιμές σωστά. 
  3. Κάνουν ανέξοδες αλλαγές συχνά.
    Ένα αυτοκόλλητο για το τζάμι μπορεί να αλλάξει όλη την εικόνα του καταστήματος με πάρα πολύ μικρό κόστος. Οι καλές επιχειρήσεις φροντίζουν να φαίνονται πάντα καινούργιες και σε κίνηση. Μετακινήστε τις προσφορές στο κέντρο, αλλάξτε λίγο την διαρρύθμιση, κάντε κάποια αλλαγή που θα κάνει τον πελάτη να νιώσει ότι πρέπει να προσέξει το μαγαζί εκ νέου και να αυξήσετε τις πωλήσεις στο κατάστημα.
  4. Τιμολογούν σωστά.
    Πολλές επιχειρήσεις δεν χρειάζονται περισσότερες πωλήσεις. Χρειάζονται λιγότερες! Παράλογο και τραβηγμένο, όμως όταν βλέπεις μια επιχείρηση να μην έχει υπολογίσει σωστά στην τιμή τα λειτουργικά έξοδα, τα εκτακτα έξοδα και τον μισθό των ιδιοκτητών, τότε συχνά (πολύ συχνά) βλέπεις να μπαίνουν μέσα σε κάθε πώληση που γίνεται. Οπότε πρέπει να κάνουν μια ανατιμολόγηση και ακόμα και αν γίνονται λιγότερες πωλήσεις να μπαίνουν πολλά περισσότερα χρήματα στο ταμείο τους.
  5. Δεν αμελούν την ψηφιακή τους εικόνα.
    Προσέχουν από τις καταχωρίσεις στην google, την σελίδα στο facebook, στο instagram και όπου αλλού χρειάζεται. Κάνουν συχνά αναρτήσεις (συχνότερα από 3 φορές την βδομάδα) και δίνουν ποιοτικό περιεχόμενο. Έχουν φτάσει να θεωρούνται ειδικοί στον χώρο τους και δεν τους αγγίζουν δύσκολες περίοδοι. 

 

Αυτές είναι οι βασικές συμβουλές που, από προσωπική πείρα, μπορώ να σας πω ότι βοηθούν να πάει καλά μια επιχείρηση ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση της χώρας. Δείτε τι δεν κάνετε και εφαρμόστε το! Εάν χρειάζεστε βοήθεια από εμάς επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] ή δείτε το eshop μας με τα βιβλία και τα σεμινάρια που θα σας αλλάξουν τα αποτελέσματα!

 

Καλή συνέχεια!

 

Αφήστε μια απάντηση