HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Τρίτη, 24 Φεβρουαρίου 2015 22:42

Μπορεί κάποιος να κάνει SEO μόνος του;

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Και ποιος είναι ο βασικός κανόνας του SEO;

 

mporei kapoios na kanei seo monos touΚάποιος ειδικός σύμβουλος για το SEO θα απαντήσει αρνητικά. Θα τονίσει πως σήμερα πια, κάποιος δε μπορεί να κάνει SEO μόνος του και θα παραθέσει δεκάδες αιτίες είτε τεχνικής φύσεως είτε στρατηγικού μάρκετινγκ για να τεκμηριώσει την άποψή του. Ωστόσο, in the real world κάποια εταιρεία που μόλις ξεκινά, μια start up ή μια μικρή επιχείρηση συχνά δε μπορεί να διαθέσει πόρους για το SEO ή το Social Media Marketing και κάποιος θα αποφασίσει μόνος του να ξεκινήσει ένα site.

 

Και σίγουρα οι συνθήκες είναι ευνοϊκότερες σε σχέση με το παρελθόν γιατί υπάρχουν CMS (= CMS ή ΣΔΠ ελληνιστί, είναι τα αρχικά για το Content Management System για το Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου) τα οποία μπορεί κάποιος να τα χρησιμοποιήσει και δημιουργήσει το δικό του site χωρίς να χρειάζεται να γράψει κώδικα. Επίσης, υπάρχουν και χιλιάδες δωρεάν ή επί πληρωμή πρόσθετα (plugins) τα οποία θα τον βοηθήσουν. Όμως στην περίπτωση που κάποιος θα ξεκινήσει να κάνει SEO ο ίδιος θα πρέπει να γνωρίζει τον βασικό κανόνα του SEO.

 

Βασικός Κανόνας του SEO.

Το SEO εξελίσσεται, αλλάζει δυναμικά καθημερινά. Αρκεί κάποιος να σκεφτεί το πληροφοριακό περιβάλλον, το οποίο χαρακτηρίζεται από πολιτισμικά γνωρίσματα, αποτελείται, δηλαδή, από εμάς του χρήστες που όσο χρησιμοποιούμε το internet και τα προϊόντα του, έχουμε περισσότερες απαιτήσεις και θέλουμε να ικανοποιήσουμε διαφορετικές ανάγκες και από τις τεχνολογικές εξελίξεις. Δύο χαρακτηριστικά που αλλάζουν σχεδόν καθημερινά και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Αν και αυτό μοιάζει σε πολλούς από εμάς θεωρητικό, ας περάσουμε στην πράξη: Smartphones και wifi, 3G, 4G, Πριν δέκα χρόνια, πριν πέντε χρόνια, πριν δύο χρόνια υπήρχαν λιγότεροι χρήστες οι οποίοι χρησιμοποιούσαν το κινητό τους τηλέφωνο για να ψάξουν μια πληροφορία. Πλέον, όμως οι χρήστες που ψάχνουν μια πληροφορία, μια υπηρεσία ή ένα προϊόν από το κινητό τους ή τo i-pad ή το tablet γίνονται περισσότεροι, όπως και τα σημεία σύνδεσης της σταθερής ή της κινητής τηλεφωνίας.  Και καθώς οι χρήστες ψάχνουν, τα site πρέπει να προσαρμόζονται. Πλέον το web design του site πρέπει να είναι ή να γίνει responsive: να προσαρμόζεται στη συσκευή που χρησιμοποιεί ο χρήστης και να είναι εύκολο στην πλοήγηση χωρίς πχ να χρειάζεται μεγέθυνση για να διαβάσει το περιεχόμενο. Το responsive web design για τις μηχανές αναζήτησης και το SEO αρχίζει να γίνει εξίσου σημαντικό όπως το να χρησιμοποιεί κάποιος τις σωστές λέξεις-κλειδιά.  

 

Αναζητώντας, λοιπόν, τη λέξη Google στη μηχανή αναζήτησης της Google και χρησιμοποιώντας το i-phone 6 βλέπουμε τη σηματοδότηση: Mobile Friendly. Αν κάποιο site σύμφωνα με τη Google είναι συμβατό προς τα κινητά, τότε δίνεται αυτός ο χαρακτηρισμός. Και ο χρήστης θα το επιλέξει γιατί θα ξέρει πως πλοηγηθεί ευκολότερα και θα βρει την πληροφορία που αναζητά γρηγορότερα. Και το συγκεκριμένο site έχει περισσότερες πιθανότητες να κερδίσει τις πρώτες θέσεις στα αποτελέσματα της Google.

 google mobile

Ενημέρωση - Αξιολόγηση - Εφαρμογή

Αν κάποιος θέλει να βελτιστοποιήσει ο ίδιος το site του σημαίνει πως θα πρέπει να ενημερώνεται συνεχώς για τις εξελίξεις, τις αλλαγές, να τις αξιολογεί και να ανταποκρίνεται άμεσα ώστε να τις εφαρμόζει. Από αυτές τις τρεις ενέργειες: την ενημέρωση, την αξιολόγηση την εφαρμογή, αυτό που κάποιος θα πρέπει να προσέξει περισσότερο είναι η αξιολόγηση της κάθε πληροφορίας. Οι αλλαγές συμβαίνουν όπως ήδη αναφέραμε καθημερινά, όμως θα πρέπει να αξιολογούμε ποιες αλλαγές αφορούν το site μας ή το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε Μια αλλαγή, ένα update στον αλγόριθμο της Google ενδεχομένως να αφορά μόνο την αναζήτηση στην Αμερική ή στα αγγλικά και όχι την Ευρώπη, την Ελλάδα ή την αναζήτηση στα ελληνικά. Ένα κοινωνικό δίκτυο μπορεί να είναι δημοφιλές στις Ηνωμένες Πολιτείες αλλά όχι στην Ελλάδα. Το SEO λοιπόν, όπως θα ανακαλύψει κάποιος που θα το ξεκινήσει μόνος του, θέλει χρόνο, ενημέρωση και αφοσίωση. Επομένως, αποτελεί πρόκληση για κάποιον να το ξεκινήσει μόνος του χωρίς τη βοήθεια κάποιου ειδικού.  

 

Από την Eirene Nikolaou.

 

Διαβάστηκε 1112 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2016 20:01
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Πληροφορία, Σημασία και SEO Πως ξεκινάς το SEO »
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
TOP