HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Πέμπτη, 16 Απριλίου 2015 12:29

Τεχνάσματα που Αποφεύγουμε στις Λέξεις και στις Φράσεις - Κλειδιά

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Τεχνάσματα που Αποφεύγουμε στις Λέξεις και στις Φράσεις - Κλειδιά

Keyword Stuffing

«Ο παπάς ο παχύς έφαγε παχιά φακή γιατί παπά παχύ έφαγες παχιά φακή;» Όταν χρειάζεται να περιγράψω την πρακτική του Keyword Stuffing, το να παραγεμίζουμε τις ιστοσελίδες μας με λέξεις και φράσεις – κλειδιά, χρησιμοποιώ το γνωστό σε όλους μας γλωσσοδέτη.Οι λέξεις επαναλαμβάνονται τόσο συχνά χωρίς να υπάρχει νόημα, χωρίς να προσφέρουν στον χρήστη μια πληροφορία, σημαντική ή ασήμαντη  Αυτό που θα πρέπει να θυμόμαστε είναι πως με τις λέξεις και τις φράσεις – κλειδιά βοηθούμε τα bots, τα ρομποτάκια των μηχανών αναζήτηση, να ταξινομήσουν την ιστοσελίδα μας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Στα πρώτα χρόνια του Internet υπήρξε η πεποίθηση πως αν επαναλάβουμε τις λέξεις – κλειδιά πολλές φορές θα καταταχθεί το site μας ευκολότερα και γρηγορότερα στις μηχανές αναζήτησης. Και ίσως αυτό να έγινε σε ορισμένες περιπτώσεις. Ορισμένες ιστοσελίδες είτε από σύμπτωση, είτε εξαιτίας της συγκεκριμένης τεχνικής μπήκαν στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Στο παρελθόν. Τώρα πια αυτή η πρακτική όχι μόνο θεωρείται ξεπερασμένη, αλλά πλέον θεωρείται πως έχει κακόβουλο σκοπό, είναι spammy.  

 

Χρήση μη σχετικών λέξεων και κρυφό κείμενο.

Το να χρησιμοποιούμε λέξεις και φράσεις – κλειδιά μη σχετικές με το θέμα και μάλιστα σε κρυφό κείμενο είναι ένας σίγουρος τρόπος για να οδηγηθεί μια ιστοσελίδα στο penalty. Ίσως το πιο γνωστό παράδειγμα είναι το website του Alex Chiu, το όποιο περιέγραψε ο Matt Cutts τον Ιούλιο του 2007 στο blog. Ο Alex Chiu ισχυριζόταν και μάλλον ισχυρίζεται ακόμα πως εφηύρε τη συσκευή που προσφέρει την αθανασία και τη νεότητα και πως υπάρχουν «κέντρα» που υπονομεύουν την προσπάθειά του. Ένα από αυτά τα κέντρα, ισχυριζόταν πως ήταν και η εταιρεία της Google η οποία τον έχει αποκλείσει από τα αποτελέσματα στην αναζήτηση. Ο Matt Cutts στο άρθρό του λοιπόν, εξήγησε γιατί η Google τον είχε αποκλείσει. Σε κρυφό κείμενο, δηλαδή σε κείμενο που δεν είναι ορατό από κάποιον επισκέπτη αλλά μόνο από τα bots ο Chiu είχε δεκάδες λέξεις – κλειδιά: από νεκροταφεία μέχρι πλάσμα tv, λέξεις - κλειδιά που σαφώς δεν είχαν σχέση με το προϊόν ή την υπηρεσία του. Και αυτός ήταν ο μοναδικός λόγος που οι ιστοσελίδες του είχαν αποκλειστεί από τον κατάλογο των αποτελεσμάτων της Google.

Γιατί η Google αποκλείει ιστοσελίδες;

Και αν αναρωτηθεί κανείς γιατί η Google αποκλείει κάποιον από τα αποτελέσματά της, θα πρέπει να σκεφτεί πως λειτουργεί όπως οποιαδήποτε άλλη ιδιωτική επιχείρηση που αποσκοπεί στο κέρδος: θέλει να προσφέρει στον χρήστη το καλύτερο σχετικό αποτέλεσμα με το λιγότερο κόστος. Σκεφτείτε τις μηχανές αναζήτησης σαν το desktop ή το laptop που όλοι χρησιμοποιούμε καθημερινά. Αν αποθηκεύσουμε δεκάδες αρχεία κάποια στιγμή, θα πρέπει ή να διαγράψουμε έγγραφα ή να αγοράσουμε περισσότερο αποθηκευτικό χώρο (καινούριο δίσκο, cloud κτλ). Οι εταιρείες που υποστηρίζουν τις μηχανές αναζήτησης έχουν δεκάδες εκατομμύρια desktop στη σειρά για να αποθηκεύουν τα αρχεία των ιστοσελίδων μας. Και το website του Chiu είχε πχ 50kb σε λέξεις - κλειδιά μη σχετικές με το θέμα του, όπως τη λέξη - κλειδί tv plasma.

Αν η Google καταχωρούσε στα αποτελέσματά της, στη πρώτη θέση των αποτελεσμάτων της το site του Chiu για τη λέξη – κλειδί tv plasma, θα κατανάλωνε πόρους για να ανιχνεύσει, ευρετηριάσει και να αποθηκεύσει το site. Kι όταν ένας χρήστης, ο Τάκης, που θέλει να αγοράσει μια καινούρια τηλεόραση πλάσμα, αναζητούσε πληροφορίες στη Google, έβλεπε το site του Chiu στην πρώτη σελίδα, το επέλεγε, δε θα έβλεπε κάποια σχετική απάντηση-πληροφορία με την αναζήτησή του. Αν ο Τάκης κάθε φορά που αναζητούσε στη Google, έβρισκε παρόμοια αποτελέσματα, δε θα έχανε το χρόνο του χρησιμοποιώντας ξανά τη συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης. H Google ως εταιρεία θα είχε χάσει ένα χρήστη που θα σταματούσε να χρησιμοποιεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες και ταυτόχρονα θα είχε χάσει και τα χρήματα που δαπανεί αποθηκεύοντας ένα site.

 

Από την Eirene Nikolaou

 

Διαβάστηκε 1226 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 24 Ιουλίου 2016 19:32
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
TOP