HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Τρίτη, 25 Απριλίου 2017 15:16

Πάλι διαφήμιση;;;

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Από το περιοδικό Productive Habits

Χαίρετε, αυτή την φορά αποφάσισα να μιλήσω στους επιχειρηματίες για κάτι που συναντώ καθημερινά και ίσως τους είναι χρήσιμο να το ξέρουν. Καταρχήν να συστηθώ, το όνομα μου θα το δείτε στο τέλος του άρθρου, όμως αυτό που θέλω να ξέρεται για μένα είναι ότι εργάζομαι στην Bizman και κάθε μέρα επισκέπτομαι επιχειρηματίες για να δω αν μπορούμε να τους βοηθήσουμε.

Αυτό λοιπόν που συναντάω συχνά είναι ότι η λέξη διαφήμιση είναι καμένη, ίσως κάποιοι να βγάζουν αφρούς όταν την αναφέρεις …
Αυτό είναι λογικό να γίνεται όταν κάθε μέρα κάποιος τους επισκέπτεται για να τους προτείνει να διαφημιστεί κάπου, ή επειδή είχε δώσει πολλά λεφτά για διαφημίσεις που δεν είχαν αποτέλεσμα.

Υπάρχει όμως κάτι πραγματικά οξύμωρο σε όλο αυτό!

Η διαφήμιση έχει τον σκοπό να προσελκύσει νέους πελάτες, άρα περισσότερο εισόδημα, πιστεύω είναι σαφές αυτό. Κι όμως ακούω πολλές φορές επιχειρηματίες που λένε ότι δεν κάνουν διαφήμιση εδώ και χρόνια γιατί δεν έχουν λεφτά, από την άλλη αν είσαι ικανοποιημένος από τα λεφτά που βγάζεις γιατί να κάνεις διαφήμιση απαραίτητα;

Οπότε γνωρίζω ότι υπάρχουν δύο ειδών συμπεριφορές ανθρώπων προς την διαφήμιση:
• Αυτός που δεν πιστεύει ότι θα έχει κάποιο αποτέλεσμα ότι και να κάνει και έτσι δεν κάνει τίποτα.
• Αυτός που θέλει να κάνει αλλά είναι τόσες πολλές οι εταιρίες που δίνουν αυτήν την δυνατότητα που δεν ξέρει ποια να εμπιστευθεί.

Πως να διαλέξω την διαφήμιση που θα έχει αποτέλεσμα;

100% δεν μπορούμε να το ξέρουμε, όμως ξέρουμε κάτι, αν σου έδιναν μια βδομάδα διορία για να σε μάθει η γειτονιά, θα προτιμούσες να μιλήσεις σε 500 άτομα και να πεις τα εξωτερικά χαρακτηριστικά σου π.χ. μαύρα, μπλε μάτια κ.τ.λ. ή θα προτιμούσες να πεις σε 20 άτομα κάτι που πραγματικά μόνο εσένα εκφράζει, κάτι που έχεις ιδιαίτερο και άξιο για να το μεταβιβάσει ο κόσμος;

Καταλαβαίνεται λοιπόν ότι καλή διαφήμιση δεν έχει κάνει μόνο με την ποσότητα.

Στην Bizman προσπαθούμε να βρούμε αυτό που ο επιχειρηματίας χρειάζεται ως διαφήμιση και όχι αυτό που θέλουμε να δώσουμε.

Τσουκίδης Ανδρέας
6931144349
[email protected]

Διαβάστηκε 82 φορές
Ανδρέας Τσουκίδης

Η προσωπική ανάπτυξη είναι ο δρόμος για την επιτυχία!

https://www.facebook.com/profile.php?id=100011459664552&fref=ts
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
TOP