HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

 

Απλά δεν μπορούν να το πουν μπροστά σας.

team dislikeΗ ομάδα σας είναι σίγουρο ότι σας αντιπαθεί! Όσο και αν δεν θέλετε να το παραδεχθείτε, η ομάδα αντιπαθεί το αφεντικό της. Απλά δεν σας το λένε γιατί τους αρέσει να πληρώνονται περισσότερο από όσο σας αντιπαθούν. Σίγουρα όμως το βράδυ μετά την δουλειά συζητάνε για το πόσο κοντά είστε στο να τους τρελάνετε τελείως. Ακριβώς του ίδιο που πιθανών να κάνατε και εσείς παλαιότερα ή ίσως και τώρα ακόμα.

Κατηγορία Management

 

Μετά από μελέτες που έχουν γίνει και το αποδεικνύουν.

261428Σύμφωνα με μια μελέτη του Πανεπιστημίου της Μελβούρνης οι άντρες η εμφάνιση των οποίων είναι καλύτερη από τον μέσο όρο κερδίζουν αρκετά περισσότερα χρήματα από τους λιγότερο εμφανίσιμους συναδέλφους τους.

Κατηγορία Management

 

Μερικές Συμβουλές

woman-with-2-thumbs-upΣτο προηγούμενό μας άρθρο για την Εξυπηρέτηση Πελατών είχαμε κάνει μια γενική προσέγγιση για το τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών και πως πρέπει να αντιμετωπίζεται. Συνεχίζω να πιστεύω ότι υπάρχουν πάρα πολλά περιθώρια βελτίωσης σε αυτόν τον τομέα στην χώρα μας και ότι πολλές πωλήσεις χάνονται λόγο της κακής εξυπηρέτησης τόσο κατά την ίδια την πώληση όσο και μετά από αυτήν. Παρακάτω λοιπόν μερικές συμβουλές για το πολύ σημαντικό αυτό θέμα που μπορεί και να βοηθήσουν την επιχείρησή σας.

Κατηγορία Management

 

Επενδύστε στα αυτονόητα.

ergasiakos xorosΕίμαστε πλέον πάρα πολλές ώρες στο εργασιακό μας χώρο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχει γίνει ιδιαιτέρως απαραίτητο να ξέρουμε τόσο εμείς όσο και οι συνάδελφοι μας να συμπεριφερόμαστε με τρόπο που να διατηρεί το κλίμα όσο το δυνατόν πιο θετικό και παραγωγικό. Βασική συμβουλή που θεωρείται αυτονόητη είναι η σωστή επικοινωνία. Επικοινωνία με τους συναδέλφους, με τους προμηθευτές, με τους υπαλλήλους με όλους.

Κατηγορία Management

Τι είναι και πως χρησιμοποιείται στην επιχείρηση.

tqmΗ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι μια φιλοσοφία διοίκησης αφιερωμένη στην συνεχή βελτίωση και ανταπόκριση στις ανάγκες και προσδοκίες των καταναλωτών. Ο όρος καταναλωτής αναφέρεται τόσο σε αυτούς που έρχονται σε επαφή με την επιχείρηση από έξω όσο και σε αυτούς που έρχονται σε επαφή από μέσα, όπως υπάλληλοι και συνεργάτες που μπορεί να είναι και καταναλωτές. Η συνεχής βελτίωση δεν είναι δυνατόν να γίνει αν δεν υπάρχει ακριβής μέτρηση η οποία απαιτεί στατιστική τεχνική που να μετρά όλες τις παραμέτρους στην διαδικασία παραγωγής.

Κατηγορία Management

Δεν μπορούμε να κρίνουμε αντικειμενικά πως μας βλέπουν οι άλλοι.

Self imageΌλοι νομίζουμε ότι στον χώρο εργασίας μας ξέρουμε πως μας βλέπουν οι άλλοι, είτε σαν εργατικό και πρόθυμο, είτε σαν ευχάριστο και τυπικό είτε οτιδήποτε. Μπορεί όμως να πέφτατε από τα σύννεφα εάν ακούγατε τις σκέψεις των συναδέλφων σας. Μπορεί κανένας να μην σας το έχει πει αλλά μια συνήθειά σας (όπως το να διακόπτετε κάποιον πριν τελειώσει την φράση του π.χ.) μπορεί να δίνει τελείως διαφορετική εικόνα προς τα έξω από αυτήν που

Κατηγορία Management

Μια συνολική προσέγγιση

 

crmwomanΗ εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι μια διαδικασία που αφορά μόνο τις πωλήσεις ή μόνο την γραμματεία ή μόνο το τεχνικό τμήμα. Είναι μια διαδικασία που πρέπει να απλώνεται σε όλες τις πτυχές μιας επιχείρησης για να είναι πραγματικά χρήσιμη και να φέρνει αποτέλεσμα.

Κατηγορία Management

Οι 14 αρχές μάνατζμεντ οι οποίες είναι και η ραχοκοκαλιά της διοίκησης επιχειρήσεων.

220px-Fonds henri fayolΟ Χένρυ Φαγιόλ (Κωνσταντινούπολη, 29 Ιουλίου 1841 – Παρίσι, 19 Νοεμβρίου 1925) ήταν ένας Γάλλος μηχανικός και διοικητής ορυχείων ο οποίος ανέπτυξε τις Γενικές Αρχές Διοίκησης στις Επιχειρήσεις. Αυτός και οι συνεργάτες του ανέπτυξαν την θεωρία τους παράλληλα με το επιστημονικό μάνατζμεντ αλλά χωρίς να επηρεάζονται από αυτό. Η συνδρομή του στο μάνατζμεντ επιχειρήσεων θεωρείται από τις πιο σημαντικές.

Η θεωρία των γενικών αρχών στην διοίκηση επιχειρήσεων που ανέπτυξε ο Φαγιόλ εστιάζει περισσότερο στο τι κάνουν οι μάνατζερ και τι σημαίνει καλή εφαρμογή του μάνατζμεντ. Ήταν από τους πρώτους που καθόρισε τις αρμοδιότητες των μάνατζερ σε πέντε ενέργειες: σχεδιασμός, οργάνωση, διοίκηση, συντονισμός και έλεγχος. Στήριξε την θεωρία του στις προσωπικές του εμπειρίες ως ο διοικητικός υπεύθυνος μιας

Κατηγορία Management

Ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της επιχείρησης.

corporate-cultureΘα ξεκινήσουμε μια σειρά άρθρων για την εταιρική κουλτούρα. Τι είναι, πια είναι η επιρροή της διοίκησης σε αυτήν, χαρακτηριστικά, και άλλα. Σήμερα θα δούμε κάποια από τα χαρακτηριστικά μιας επιτυχημένης εταιρικής κουλτούρας.

Κατηγορία Management

4 Ποιότητες που πρέπει να έχετε το 2013.

Για να αυξήσετε τις πιθανότητες σας για την δουλειά των ονείρων σας.

woman-leader01Στην σημερινή εποχή η πρόσληψη ή η προαγωγή μας σε μια επιχείρηση δεν εξαρτάται μόνο από τις σπουδές, την εμπειρία και τις συστάσεις. Σύμφωνα με άρθρο της Wall Street αυτό που επίσης πρέπει να έχετε σαν υποψήφιοι είναι οι παρακάτω 4 ποιότητες.

1. Ικανότητες επικοινωνίας

Μπορείτε να επικοινωνήσετε ξεκάθαρα το μήνυμά σας; Μπορείτε να κάνετε παρουσιάσεις; Η ικανότητα επικοινωνίας είναι ποιότητα που είναι απαραίτητη σε όλους τους επαγγελματίες. Είναι επίσης απαραίτητη ποιότητα ηγεσίας. Δεν μπορεί κανένας να ελπίζει για επαγγελματική ανάπτυξη αν δεν μπορεί να επικοινωνήσει σωστά με πελάτες και συνεργάτες.

Κατηγορία Management
TOP