HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Ecwid

Γιατί κάποιες φορές πρέπει να επιστρέφεις στα βασικά.

 

merikes symvoules marketing diahronikesΤο Μάρκετινγκ έχει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, όχι μόνο γιατί η κρίση επιτάσσει πλέον πολύ μεγαλύτερη απόδοση σε σχέση με τα χρήματα που επενδύονται σε διαφήμιση αλλά και λόγο της παράλληλης εξέλιξης των social media σε κυρίαρχους παίχτες στην αρένα της διαφήμισης. Μερικές φορές όμως κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Το κοινό μας δεν έχει αλλάξει τόσο πολύ όσο τα μέσα με τα οποία το προσεγγίζουμε και οι βασικές αρχές δεν πρέπει να παραμελούνται στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ. Δείτε λοιπόν μερικές από αυτές τις συμβουλές που είναι διαχρονικές και δεν έχουν να κάνουν με το μέσο αλλά με τον αποδέκτη.

 

Κατηγορία Marketing

Ερωτήματα που πρέπει να απαντήσετε για την επιχείρησή σας.

 

merikoi akoma tropoi anaptixis brandΔιανύουμε την εποχή της επιχειρηματικότητας. Μια εποχή στην οποία πολλοί νέοι, και όχι μόνο, επιλέγουν να κυνηγήσουν το όνειρό τους μέσα από δικά τους project και να δημιουργήσουν την δουλειά που δεν βρίσκουν τόσο για αυτούς, όσο και για τους διπλανούς τους. Μέσα από την ιστοσελίδα αυτή, αλλά και το CoffeeSpots.gr που δημιουργήσαμε γνωρίζουμε καλά τόσο τον ενθουσιασμό για το όνειρο που γίνεται πραγματικότητα, όσο και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει κανείς στην προσπάθεια αυτή.

Κατηγορία Marketing

Γνωριμία με την χρήση των Buyer Personas.

 

buyer peronas1Η μικρομεσαία επιχείρηση έχει πάντα τις περισσότερες δυσκολίες στην ανάπτυξη. Μέσα σε όλα τα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει ο επαγγελματίας είναι και αυτό της σωστής διαχείρισης των χρημάτων της διαφήμισης. Με ποιον τρόπο θα τα κάνει να αποδώσουν τα μέγιστα για την επιχείρησή του; Ακόμα και μερικές χιλιάδες διαφημιστικά φυλλάδια να κάνει κάποιος θα πρέπει να απευθύνονται στους σωστούς ανθρώπους με τον κατάλληλο τρόπο. Κάτι το οποίο μπορεί να βοηθήσει πραγματικά πάρα πολύ είναι η χρήση Buyer Personas.

Κατηγορία Marketing

Γιατί έχουν την ίδια δυναμική με αυτούς.

 

epanerhomenoipelatesΟι πελάτες οι οποίοι έρχονται πάλι μετά από καιρό σε μια επιχείρηση λειτουργούν και ξοδεύουν με παρόμοιο τρόπο με τους νέους πελάτες. Πρέπει λοιπόν να τους συμπεριφερόμαστε με τον ίδιο τρόπο, με τις ίδιες προσφορές και τα ίδια προνόμια με τους νέους πελάτες.

Κατηγορία Marketing

Που θα σας βοηθήσουν να εισπράξετε τα μέγιστα από την παρουσία σας εκεί.

 

ekthesi1Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης. Μπορεί κάποιοι να με θεωρήσετε υπερβολικό αλλά έχω την αίσθηση ότι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει κάποια βήματα για την αναβίωσή της. Καλά event, καλύτερη οργάνωση, κάτι σαν να άλλαξε και να εκτροχίασε την έκθεση από την γραμμή της απαξίωσης και της φτώχειας στην οποία ήταν τα τελευταία πολλά χρόνια.

Κατηγορία Marketing

Ευτυχισμένοι υπάλληλοι!

happy employerΠοιος είναι ο ποιο αποτελεσματικός τρόπος να κερδίσεις νέους πιστούς πελάτες; Να έχεις στην επιχείρησή σου υπαλλήλους που ενδιαφέρονται για την επιχείρηση και είναι χαρούμενοι που δουλεύουν σε αυτήν.

Γιατί όμως αυτό έχει σημασία για την στρατηγική μάρκετινγκ που θέλουμε να ακολουθήσει η επιχείρησή μας; Ο ρόλος του μάρκετινγκ είναι να προσελκύσει και να κρατήσει πελάτες. Αυτό δεν σημαίνει μόνο διαφήμιση αλλά και η πρόσληψη ικανών υπαλλήλων. Θέλετε αποδείξεις; Σύμφωνα με την μελέτη της GallupState of The Global Workplace οι επιχειρήσεις που επενδύουν στην καλύτερη εκπαίδευση των υπαλλήλων με σκοπό την μεγαλύτερη δέσμευση με την επιχείρηση έχουν 3 φορές περισσότερα λειτουργικά περιθώρια από αυτές που δεν το κάνουν.

Κατηγορία Marketing

Και τρεις λόγοι για να το επιλέγετε.

saying-noΣε παλαιότερο άρθρο μας είδαμε πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το Όχι για να αυξήσουμε την παραγωγικότητά μας. Ας δούμε πως μπορούμε να το κάνουμε και στην επιχείρησή μας. Σαν επιχείρηση η πρώτη σκέψη που μας έρχεται στο μυαλό είναι να βγάλουμε όσο περισσότερα χρήματα μπορούμε. Αυτό είναι σωστό. Το λάθος είναι όταν θεωρούμε ότι πρέπει να εξυπηρετούμε κάθε πελάτη για να το κάνουμε αυτό.

Κατηγορία Marketing

Δείτε μερικές ακόμα συμβουλές για διαφήμιση της επιχείρησής σας.

Easter marketingΚάθε χρόνο τέτοια εποχή πολλές επιχειρήσεις κάνουν το κάτι παραπάνω στην προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών τους. Είναι δύσκολο στην σημερινή κατάσταση να είναι κανείς σίγουρος για τις κινήσεις αυτές και πολλές φορές γίνονται χωρίς να προσφέρουν ουσιαστικό αποτέλεσμα, κέρδος δηλαδή. Δείτε μερικές συμβουλές ακόμα, και στο άρθρο μας από το 2013 μπορείτε επίσης να βρείτε κάποιες, που μπορεί να σας βοηθήσουν να πετύχετε πιο εύκολα τους στόχους σας.

Κατηγορία Marketing

Dogs, Cash Cows Stars και άλλα

BCG MatrixΤο Boston Matrix είναι μια μέθοδος κατηγοριοποίησης προϊόντων με βάση την τρέχουσα αξία τους και την μελλοντική αξία τους, για αυτό επίσης πολλές φορές ονομάζεται και matrix ανάπτυξης. Δημιουργήθηκε το 1970 για λογαριασμό της Boston Consulting Group από τον Bruce Henderson.

Κατηγορία Marketing

Γιατί η γενική σας εικόνα μετράει στους πελάτες σας.

thetiko brandΣτην σημερινή εποχή δεν φτάνει μόνο να έχετε τις αρετές εκείνες που θα κάνουν την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει και να παρέχει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες ή προϊόντα, πρέπει και να έχετε την εικόνα που ταιριάζει με όλο αυτό. Ποια είναι λοιπόν η εικόνα που προβάλλετε προς τα έξω; Προς τα social media; Και πώς μπορείτε να την καλλιεργήσετε ακόμα περισσότερο;

Κατηγορία Marketing
TOP