HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Ecwid

 

Και η διασκέδαση χρειάζεται σκληρή δουλειά.

 

party planningΟι καλές συναντήσεις, τα καλά πάρτυ όπου όλοι περνάνε καλά και τίποτα δεν πάει στραβά δεν είναι απλή υπόθεση. Χρειάζονται σκληρή δουλειά και σχεδιασμό. Όταν βρεθείτε υπεύθυνοι για την οργάνωση κάποιας συνάντησης το πρώτο πράγμα που πρέπει να καθορίσετε είναι το χρονοδιάγραμμα και τα χρήματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.

Κατηγορία Marketing

 

Και μερικά μέσα από τα οποία μπορείτε να το προωθήσετε.

marketing mediumΤο μήνυμα που έχετε αναπτύξει δεν λέει μόνο στους γύρω τι κάνετε αλλά μπορεί να τους πείσει και να γίνουν πελάτες σας. Πρέπει να αναπτύξετε δύο ειδών μηνύματα. Το πρώτο πρέπει να είναι σύντομο και περιεκτικό. Αυτή θα είναι η απάντησή σας όταν κάποιος σας ρωτάει τι δουλειά κάνετε.

Κατηγορία Marketing

 

Λίγα πράγματα που μπορεί να βοηθήσουν την επιχείρηση σας στην πιο δυνατή εποχή του χρόνου για τον τουρισμό.

 

tourism Ειδικά στην Ελλάδα, ότι και αν κάνετε στον χώρο του τουρισμού πάντα θα έχετε ανταγωνιστές. Αυτό που πρέπει να προσπαθήσετε να κάνετε είναι να είστε ένα βήμα μπροστά από αυτούς. Να έχετε την ευελιξία να προσαρμόζετε τις παροχές σας και να απευθύνεστε σε πολλές αγορές. 

 

Κατηγορία Marketing

Μερικές συμβουλές για να την βελτιώσετε και να γίνετε μέρος της καθημερινότητας των καταναλωτών.

Consumer PerceptionΕίναι αλήθεια ότι μπορεί να έχετε το καλύτερο προϊόν στον κόσμο αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με την ικανότητά σας να κάνετε τους άλλους να το αγοράσουν. Αυτό που έχει σημασία είναι ο τρόπος με τον οποίο βλέπει ο καταναλωτής το προϊόν αυτό. Αυτός ο τρόπος δεν καθορίζεται πάντα από την ποιότητα του προϊόντος αλλά και από το μάρκετινγκ που κάνουμε για να γίνουμε μέρος της αντίληψης των καταναλωτών.

Κατηγορία Marketing

Μερικές συμβουλές γιατί σε κανέναν δεν αρέσει να τον πιέζουν να αγοράσει.

pushysalesmanΣε ποιον από εμάς αρέσει να τον πιέζουν να αγοράσει; Φυσικά σε κανέναν, ειδικά την εποχή αυτή και ειδικά στην χώρα αυτή που είμαστε και λίγο αντιδραστικοί. Πως λοιπόν μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρησή σας χωρίς να γίνετε πιεστικοί;

Κατηγορία Marketing

Μην ξεχνάτε τα ουσιώδη όταν σχεδιάζετε την στρατηγική του μάρκετινγκ που θα ακολουθήσετε.

marketing advice1. ΚΑΤΑΝΟΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ

Το πιο σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας μάρκετινγκ που θα ακολουθήσετε είναι να γνωρίσετε τους ανθρώπους που θέλετε να κάνετε πελάτες ή τους ανθρώπους που είναι ήδη πελάτες σας. Όσο καλύτερα γνωρίζετε τους πελάτες σας τόσο περισσότερο αποτελεσματικοί θα είστε στην πώληση. Με βάση την γνώση αυτή μπορείτε να οργανώσετε καλύτερα την εξυπηρέτηση πελατών σας και να χαράξετε την στρατηγική του μάρκετινγκ ακόμα πιο αποτελεσματικά.

Κατηγορία Marketing

Η καρδιά της επιτυχίας του μάρκετινγκ.

content-marketingΤο μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας τρόπος να δημιουργείτε και να διαμοιράζετε περιεχόμενο για να προωθήσετε ιδέες, να απευθυνθείτε σε στοχευμένο κοινό και να τους ενεργοποιήσετε να αναλάβουν δράση. Είναι μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο μάρκετινγκ με το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο να είναι η βάση του, η καρδιά του. Και όπως η καρδιά κρατάει ζωντανό το σώμα, έτσι και το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι απαραίτητο για την διαδικτυακή επιτυχία του μάρκετινγκ. Υψηλής ποιότητας περιεχόμενο από μπλογκς, αναρτήσεις σε social media,

Κατηγορία Marketing

Ποια είναι η κατάλληλη μέρα και ώρα για να περάσετε το μήνυμά σας;


Μετά από πολύ κόπο και προσπάθεια δημιουργήσατε επιτέλους την λίστα με τα
email αρκετών επαφών, πελατών, συνεργατών της επιχείρησής σας. Τώρα ήρθε η ώρα να την εκμεταλλευτείτε μέσω σωστού μάρκετινγκ. Ετοιμάσατε το μήνυμα που θέλετε να στείλετε και αναρωτιέστε πλέον, ποια είναι  η καλύτερη στιγμή για μια καμπάνια μηνυμάτων mail;

Η απάντηση σε αυτήν την ερώτηση εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες:

Κατηγορία Marketing

Κάντε την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει τις Άγιες μέρες του Πάσχα.

 

Easter marketingΠασχαλιάτικα αυγά με δώρα.

Προσκαλέστε τους πελάτες σας με sms, mail, ή από την σελίδα σας στο Facebook, να περάσουν από την επιχείρησή σας και να πάρουν ένα αυγό το οποίο θα περιέχει δωράκι έκπτωσης, ή δωρεάν προϊόν ή οτιδήποτε! Θα γεμίσει η επιχείρηση κόσμο μέρος του οποίου μπορεί να τον είχατε χάσει στο παρελθόν.

Κατηγορία Marketing

Τι να προσέξετε και μερικές συμβουλές.

wood cardΈνα πολύ σημαντικό κομμάτι της διαφημιστικής καμπάνιας της επιχείρησής σας είναι η επαγγελματική σας κάρτα. Σε σχέση με το κόστος της και το μέγεθός της είναι από τα πιο σημαντικά μάλιστα. Δεν είναι δυνατόν βέβαια η κάρτα σας να δώσει την πλήρη εικόνα της επιχείρησής σας αλλά μπορεί να δώσει μια δυνατή επαγγελματική εικόνα που ο πελάτης να θυμάται. Είναι η πρώτη εντύπωση που έχει ο πελάτη για την επιχείρησή σας, έχοντας ήδη μια πρώτη εικόνα από εσάς.

Κατηγορία Marketing
TOP