Aπό το Link Building στο Link Earning Στο προηγούμενο άρθρο πρότεινα να σκεφτούμε το site μιας εταιρείας που προσφέρει υπηρεσίες αποχέτευσης κι έχει ένα συνδέσμο σε ένα site που αφορά τη μόδα. Πόσο πιθανόν είναι κάποιος επισκέπτης του πρώτου site να επιλέξει το συγκεκριμένο σύνδεσμο; Οι
Διαβάστε περισσότερα →Λέξεις και Φράσεις – Κλειδιά στον Ανταγωνισμό. Στα μέχρι τώρα άρθρά μας για το SEO δεν έχουμε αναφερθεί στον ανταγωνισμό. Σκοπίμως. Γιατί ο ανταγωνισμός και γενικότερα το ψηφιακό οικοσύστημα στο οποίο θέλουμε να ενταχθεί το site μας, αποτελεί ένα ξεχωριστό κεφάλαιο στη SEO στρατηγική μας. Στο σημερινό άρθρο, θα σχολιάσουμε
Διαβάστε περισσότερα →Γιατί είμαστε ότι κάνουμε επανειλημμένως Είναι γνωστή η ρήση του Αριστοτέλη “Είμαστε αυτό που κάνουμε επανειλημμένως. Η τελειότητα, έτσι, δεν είναι μια πράξη αλλά μια συνήθεια” . Έχουμε παρατηρήσει όμως τις συνήθειές μας; Ξέρουμε ποιες είναι και πότε τις αποκτήσαμε; Το κυριότερο: Μας βοηθούν αυτές να
Διαβάστε περισσότερα →Tα SOS του SEO: Λέξεις – Κλειδιά / Φράσεις – Κλειδιά (μέρος 2ο) Στο προηγούμενο άρθρο αναφερθήκαμε σε δύο μεθόδους για τη δημιουργία της λίστας με τις λέξεις και τις φράσεις – κλειδιά : μέσω της μπάρας αναζήτησης και των συναφών αναζητήσεων.Σε αυτό το άρθρο θα ασχοληθούμε με τα εργαλεία της Google όπως το Google Adwords Keyword Planner, το Google
Διαβάστε περισσότερα →Και πως να το χρησιμοποιήσετε Όπως έχουμε αναφέρει και παλαιότερα διανύουμε χρονιές στις οποίες το βίντεο είναι πλέον εδώ και αναπτύσσεται συνεχώς. Όποια επιχείρηση δεν έχει ακόμα ξεκινήσει να το εισάγει σαν μέθοδο επικοινωνίας ήδη είναι πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όμως είναι πολύ αυτοί
Διαβάστε περισσότερα →Για να αυξήσεις την παραγωγικότητά σου. Είμαστε το αποτέλεσμα των σκέψεών μας. Πόσο μεγάλη αλήθεια! Καθημερινά το μυαλό μας προσπαθεί να μας αποτρέψει από την σκληρή δουλειά που η επιτυχία απαιτεί. Και ξέρετε κάτι; Συνήθως το καταφέρνει! Καμία τεχνική διαχείρισης χρόνου δεν μπορεί να ξεπεράσει το εμπόδιο
Διαβάστε περισσότερα →Λέξεις – Κλειδιά / Φράσεις – Κλειδιά Συχνά, όταν μιλάμε για βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων ή για πρώτη θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης -και συνήθως ως μηχανή αναζήτησης έχουμε στο μυαλό μας τη Google, εννοούμε τη διαδικασία εύρεσης των σωστών λέξεων – κλειδιών. Η εύρεση της σωστής
Διαβάστε περισσότερα →Την Τετάρτη 11 Μαρτίου στις 18:00 (έξι το απόγευμα) διοργανώνει η LearningEvolution.gr ενημερωτικό webinar για την παρουσίαση του προγράμματος «Επιχειρηματική Ευκαιρία». Το πρόγραμμα αφορά ανέργους οι οποίοι επιθυμούν να δημιουργήσουν μια νέα επιχείρηση και τους δίνει επιδότηση 100% από 25.000 μέχρι 40.000€. Το πρόγραμμα έχει προδημοσιευτεί
Διαβάστε περισσότερα →Πως λειτουργεί η αναζήτηση; Στα προηγούμενα άρθρα τονίσαμε τη σημασία που έχει ο ρόλος του επισκέπτη – χρήστη, όταν αναπτύσσουμε τη στρατηγική ενός site. Όμως, η βελτιστοποίηση ενός site αφορά και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Και συχνά, όταν αναφερόμαστε στο SEO ή στη βελτιστοποίηση, εννοούμε σε ποια
Διαβάστε περισσότερα →Στο άρθρο Μπορεί κάποιος να κάνει SEO μόνος του; στις 24 Φεβρουαρίου 2015 είχαμε αναφέρει πως «Το responsive web design για τις μηχανές αναζήτησης και το SEO αρχίζει να γίνεται εξίσου σημαντικό όπως το να χρησιμοποιεί κάποιος τις σωστές λέξεις-κλειδιά». Δύο μέρες μετά, στις 26 Φεβρουαρίου 2015
Διαβάστε περισσότερα →