HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Σε πολύ λίγες δουλειές στην αγορά οι υπάλληλοι αντιμετωπίζονται τόσο "ξεκάθαρα" όσο στις πωλήσεις. Φτάνει το τέλος του μήνα ή του τρίμηνου; Το μόνο που έχει σημασία είναι τα νούμερα των πωλήσεων που έχεις φέρει. Με πολύ λίγες εξαιρέσεις εταιριών, στις περισσότερες εάν η παραγωγή σου είναι χαμηλότερη των στόχων ή δεν πληρώνεσαι ή είσαι στην αγορά εργασίας άμεσα. Για αυτόν τον λόγο οι ικανότητες του πωλητή πρέπει να είναι πολλές και καλά ακονισμένες. Δείτε μερικές που πρέπει να έχετε σίγουρα στο οπλοστάσιό σας.

Κατηγορία Management
Most people have heard of the expression Win - Win. I have even written an article about this highly successful frame of mind that i abide by for years in the field of professionally selling. Lately though, in the Greek market in all its stressed environment, I have started to notice a peculiar new attitude from my clients and prospects. It is the lack of patience from them in the Win - Win frame of mind and their turn to the Win For Me frame of mind. 
Κατηγορία Management

Οι περισσότεροι έχουν ακούσει την έκφραση WIN WIN. Έχω κάνει έως και άρθρο για την πολύ σωστή και ενδιαφέρουσα νοοτροπία που ακολουθώ όλα αυτά τα χρόνια στον χώρο των πωλήσεων. Όμως, τον τελευταίο καιρό και με όλες αυτές τις δυσκολίες που εμφανίζονται στην Ελληνική αγορά, στην καθημερινή μου τριβή με συνεργάτες και υποψήφιους πελάτες έχω αρχίσει και παρατηρώ μια νέα τάση. Αυτή είναι η όλο και μικρότερη ανοχή του επιχειρηματία στο WIN WIN και στροφή του στο WIN FOR ME!

Κατηγορία Management

Από το περιοδικό Produtive Habits

Το βιβλίο του μήνα είναι το Brilliant Selling από την σειρά Brilliant. Ένα από τα βιβλία που πραγματικά υποτίμησα όταν το αγόρασα και έμεινε στον πάτο τις λίστας ανάγνωσης που είχα για φέτος. Έτσι ήρθε η ώρα που πέρασα από τα υπόλοιπα και με μια μικρή επιφύλαξη το πήρα στα χέρια μου. Χωρίς να έχει κάποιο μεγάλο όνομα των πωλήσεων στην συγγραφική ομάδα μου έδινε την αίσθηση του γνώριμου όταν το φυλλομέτρησα λίγο. Ξεκινώντας όμως να το διαβάζω γρήγορα κατάλαβα ότι έκανα λάθος. Πρόκειται για ένα πολύ προσεγμένο βιβλίο που μπορεί να μυήσει κάποιον χωρίς εμπειρία στον χώρο των πωλήσεων. Μιλάει αρκετά για το ηθικό κομμάτι των πωλήσεων και τον υγιή επαγγελματισμό που είναι τόσο πολύ απαραίτητος στον πονεμένο αυτόν χώρο.

Κατηγορία Management

Από το περιοδικό Productive Habits

Tην προηγούμενη φορά είδαμε πώς να συλλέξουμε τις ανοιχτές εκκρεμότητες (open loops) που προέρχονται από το περιβάλλον μας χρησιμοποιώντας φυσικά και ηλεκτρονικά inbox. Δεν είναι όμως μόνο αυτές που απασχολούν το μυαλό και τον ψυχισμό μας. Στόχος μας είναι να συλλέξουμε ΟΛΑ όσα έχουν την προσοχή μας. Πως θα γίνει αυτό? Με το σχολαστικό «σκούπισμα» του μυαλού μας ή αλλιώς “Mindsweep”. Όπως λέει και ο David Allen, πρέπει να εξωτερικεύσουμε κυριολεκτικά εκατοντάδες σκέψεις που μπορεί να έχουμε, οτιδήποτε απασχολεί την ψυχική μνήμη RAM.

Κατηγορία Management

Από το περιοδικό Productive Habits

Λατρεύω τα βιβλία πωλήσεων. Είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα φτάσω στο σημείο να έχω μια ολόκληρη βιβλιοθήκη από αυτά. Προς το παρόν μου πιάνουν περίπου 3 ράφια… Από όλα έχω κερδίσει κάτι, και όπως λέει και ένας φίλος “Από το κάρβουνο διαμάντι να βγάζεις”. Όταν όμως το βιβλίο που έρχεται στα χέρια σου είναι και καλό, τότε είναι απόλαυση όχι μόνον η πρώτη ανάγνωση αλλά και όλες οι υπόλοιπες. Κάπως έτσι έγινε και με το Selling to Win από τον Richard Denny.

Κατηγορία Management

Από το περιοδικό Productive Habits

 

Οι αποφάσεις είναι ένα από τα πράγματα που καθορίζουν την ζωή μας, το έχουμε ακούσει πολλές φορές, επίσης έχουμε ακούσει ότι αν πάρουμε την απόφαση σε μια δουλειά που είναι να κάνουμε, τότε έχουμε κάνει την μισή δουλειά. Γιατί όμως συνεχίζουμε να δυσκολευόμαστε να παίρνουμε αποφάσεις ;

Κατηγορία Management

Από την Βαλεντίνα Κόρδη για το περιοδικό Productive Habits.

Κάθε συναίσθημα έχει κάποια χρησιμότητα. Το ίδιο και ο φόβος, σε περιπτώσεις όπου πρέπει να μας προειδοποιήσει και να μας ενεργοποιήσει για να λάβουμε δράση και να προστατέψουμε τον εαυτό μας σε περίπτωση κινδύνου. Άλλοτε πάλι, ο φόβος, είναι ένα συναίσθημα που νιώθουμε όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με κάποια καινούργια εμπειρία. Το μυαλό μας δέχεται ένα πρωτόγνωρο ερέθισμα, για το οποίο δεν έχει έτοιμη κάποια ρουτίνα αντίδρασης, στηριζόμενη σε προηγούμενη εμπειρία. Άρα, δεν ξέρει τι να κάνει. Το άγνωστο λοιπόν προκαλεί άγχος που μπορεί να φτάσει και σε επίπεδο φόβου. Άρα η προσοχή μας στρέφεται εξολοκλήρου σε αυτό το καινούριο και το μυαλό μας μπαίνει σε διαδικασία εκμάθησης μιας καινούριας ρουτίνας. Έτσι αποκτούμε επιπλέον εμπειρία και γνώση.

Κατηγορία Management

Από το περιοδικό Productive Habits

Πολύ σπάνια σε μια μεγάλη πώληση γίνεται στην πρώτη συνάντηση. Εξαρτάται από αρκετά πράγματα, εάν η επαφή είναι θερμή ή ψυχρή, εάν έχει γίνει σωστή επιλογή έτσι ώστε να είναι αρκετές οι πιθανότητες να είναι ο κατάλληλος υποψήφιος και πολλά ακόμα με την γενική ψυχολογία της αγοράς να είναι κάπου επίσης εκεί μέσα. Χρειάζεται λοιπόν υπομονή και επιμονή σε λογικά πλαίσια από τον πωλητή, πράγμα που πολλές φορές κάνει την διαφορά ανάμεσα σε έναν επιτυχημένο πωλητή και σε κάποιον που χρειάζεται βοήθεια.

Κατηγορία Management

Από το περιοδικό Productive Habits.

Έχει λίγο καιρό που διάβασα το συγκεκριμένο βιβλίο του πασίγνωστου στον χώρο των πωλήσεων και παραγωγικότητας Brian Tracy και για τις ανάγκες του σημερινού άρθρου το ξανά ξεφύλλισα βλέποντας όλες τις σημειώσεις μου πάλι.

Μπορεί να είναι ένα βιβλίο που διαβάζεται σε ένα απόγευμα (μόλις 100 σελίδες) όμως οι 21 κανόνες που έχει μέσα για να αυξήσεις την παραγωγικότητά σου είναι πραγματικά ένα ταξίδι ζωής. Σε 21 κεφάλαια αναφέρει τον κάθε κανόνα και πιστέψτε με ο κάθε ένας από αυτούς μπορεί να γίνει ένα σεμινάριο πολύ εύκολα.

Κατηγορία Management
TOP