HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Ecwid

Από τον Αλέξανδρο Ανδρούτσο για το περιοδικό Productive Habits

Δουλεύοντας με τις Τοπικές Καταχωρήσεις και το SEO. Αν είστε ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης, οι ενημερώσεις των αλγόριθμων της Google ενημερώνονται συνεχώς για να προβάλλουν ολοένα και περισσότερο την επιχείρησή σας. Η Google θέλει να κάνει την αναζήτηση περισσότερο εξατομικευμένη, συμβατική, και κυρίως, περισσότερο τοπικά εστιασμένη. Οι καταχωρήσεις των χαρτών της Google καθώς και οι τοπικοί κατάλογοι έχουν ξεκινήσει ν’ ανεβαίνουν επάνω στα SERP (Σελίδες Αποτελεσμάτων Μηχανών Αναζήτησης) για τοπικές αναζητήσεις.

Κατηγορία SEO

Στην εποχή όπου τα πάντα είναι σε ηλεκτρονική μορφή, το να κάνετε εύκολο τον εντοπισμό της επαγγελματικής σας παρουσίας και των υπηρεσιών σας, μπορεί να είναι το κλειδί στην ανεύρεση θέσεων εργασίας. Ένα προφίλ στο LinkedIn δεν είναι αρκετό. Για να εντυπωσιάσετε τους υποψήφιους πελάτες και τα διευθυντικά στελέχη που κάνουν προσλήψεις, χρειάζεστε ένα βιογραφικό on line.

Κατηγορία SEO

Από το περιοδικό Poductive Habits

Ο χρόνος μπορεί να είναι πολύ σημαντικό στοιχείο όταν προσπαθείτε να απογειώσετε την επιχείρησή σας. Θυμάμαι πως ήταν όταν εγώ εργαζόμουν σε μια επιχείρηση πληροφορικής, εγκαταστήσαμε έναν Exchange server της Microsoft, ρυθμίσαμε το τεχνολογικό υλικό και ένας από το προσωπικό είχε οριστεί για να το λειτουργεί. Εκείνη την στιγμή δεν είχαμε ούτε τηλεφωνικό κέντρο διότι ο ΟΤΕ ήρθε δύο εβδομάδες αργότερα να το εγκαταστήσει. Παρόλο που είχαμε μερικές από τις άλλες σημαντικές δυνατότητες, εντούτοις δεν καταφέραμε να αποκαταστήσουμε πλήρη λειτουργικότητα επί δύο ολόκληρες εβδομάδες.

Κατηγορία SEO

Από τον Αλέξανδρο Ανδρούτσο για το περιοδικό Productive Habits

Οι πελάτες έχουν πολλές επιλογές στην αναπτυσσόμενη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου που αναμένεται να πιάσει τζίρο γύρω στα 500 δις δολάρια το 2018, σύμφωνα με την ερευνητική ιστοσελίδα Internet Retailer. Οι διαδικτυακοί αγοραστές δεν μπορούν να αγγίξουν, να νοιώσουν, να γευτούν, να μυρίσουν ή να φορέσουν τα προϊόντα, γι’ αυτό ένας από τους καλύτερους τρόπους για να τους κάνετε να σας θυμούνται είναι να τους παρέχετε ένα υπέροχο βίωμα πελατειακής δέσμευσης που δεν θα ξεχάσουν ποτέ.

Κατηγορία SEO

Από τον Αλέξανδρο Ανδρούτσο στο περιοδικό PRODUCTIVE HABITS

Η Βελτιστοποίηση της μηχανής αναζήτησης (SEO) είναι μια σημαντική παράμετρος κατά την δημιουργία μιας ιστοσελίδας, αλλά μπορεί να γίνει και λίγο πολύπλοκη και αγχωτική όταν είστε ακόμα στην αρχή. Όταν πρόκειται για το SEO, ο περισσότερος κόσμος γνωρίζει ότι χρησιμοποιώντας κατάλληλες λέξεις-κλειδιά στην ιστοσελίδα οι μηχανές αναζήτησης μπορούν εύκολα να εντοπίσουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, αλλά το SEO είναι περισσότερο από απλές λέξεις-κλειδιά.
Παρακάτω σας δίνουμε μερικά απλά τρικ που θα βοηθήσουν έναν αρχάριο να επωφεληθεί πλήρως το SEO για να αυξήσει την κίνηση στην σελίδα του και να την ανεβάσει στα αποτελέσματα των μεγαλύτερων μηχανών αναζήτησης.

Κατηγορία SEO

Ένα από τα βασικά κριτήρια της απόδοσης του digital marketing είναι το conversion rate.

Όπου ως conversions μπορεί να μετράμε τις πωλήσεις σε ένα eshop, τη συμπλήρωση μιας φόρμας, την επίσκεψη μιας συγκεκριμένης σελίδας σε ένα site, τα views ενός video ή ό,τι άλλο θέλετε.

Κατηγορία SEO

O αλγόριθμος της Google Panda

& το ποιοτικό περιεχόμενο

google pandaΌλοι όσοι εμπλέκονται με το marketing, την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών, έχουν ακούσει, διαβάσει τη φράση «Content is King».Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς, μια φράση που τη χρησιμοποίησαν δύο από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο: o Summer Redstone και ο πιο γνωστός Bill Gates. Όμως καθώς σήμερα, όλοι μας λίγο πολύ έχουμε γίνει publisher – δημοσιεύουμε υλικό είτε σε blogs, sites ή στα social media, οι μηχανές αναζήτησης με τα φίλτρα και τους αλγόριθμους ξεχωρίζουν κάποια από τα άρθρα και τα κατατάσσουν υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης. Όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο, ένα από τα φίλτρα «αξιολόγησης» που χρησιμοποιεί η Google είναι το φίλτρο Panda.

Κατηγορία SEO

 

food blogΗ Τόνια είναι project manager σε μια εταιρεία λογισμικού, παντρεμένη με τρία παιδιά. Όταν βρίσκεται στο σπίτι της, τον περισσότερο χρόνο τον περνάει στην κουζίνα.  Η αλήθεια είναι πως αν μπορούσε να διαλέξει ξανά καριέρα, θα γινόταν σεφ. Δεν της αρέσει απλώς να μαγειρεύει, είναι food lover. Της αρέσει να ανακαλύπτει συνταγές από διαφορετικά μέρη του κόσμου. Να πειραματίζεται με νέους συνδυασμούς γεύσεων. Μαγειρεύει για την οικογένεια της, τους φίλους της, τους συναδέλφους της.

Κατηγορία SEO

Aπό το Link Building στο Link Earning

 

seo linksΣτο προηγούμενο άρθρο πρότεινα να σκεφτούμε το site μιας εταιρείας που προσφέρει υπηρεσίες αποχέτευσης κι έχει ένα συνδέσμο σε ένα site που αφορά τη μόδα. Πόσο πιθανόν είναι κάποιος επισκέπτης του πρώτου site να επιλέξει το συγκεκριμένο σύνδεσμο; Οι πιθανότητες είναι ελάχιστες. Kαι αυτός είναι ο πρώτος κανόνας για τη δημιουργία συνδέσμων: Σκεφτείτε την εμπειρία του χρήστη (user experience). Ποιον χρήστη θέλετε να επισκεφτεί το site σας όταν δημιουργείτε συνδέσμους σε άλλα site; Ας υποθέσουμε πως κάποιος δικηγόρος εξειδικεύεται στο ιατρικό δίκαιο και στη βιοηθική. Το να έχει το site του ή το blog του συνδέσμους σε site γιατρών θα είναι χρήσιμο. Το να έχει συνδέσμους σε site που πωλούν φθηνά παπούτσια, θα είναι αν όχι spam, άχρηστο για τους επισκέπτες του.

Κατηγορία SEO

Λέξεις και Φράσεις - Κλειδιά στον Ανταγωνισμό.

 

 

 


Στα μέχρι τώρα άρθρά μας για το 
SEO δεν έχουμε αναφερθεί στον ανταγωνισμό. Σκοπίμως. Γιατί ο ανταγωνισμός και γενικότερα το ψηφιακό οικοσύστημα στο οποίο θέλουμε να ενταχθεί το site μας, αποτελεί ένα ξεχωριστό
κεφάλαιο στη SEO στρατηγική μας. Στο σημερινό άρθρο, θα σχολιάσουμε μια από τις όψεις του ανταγωνισμού σε σχέση με τις λέξεις και τις φράσεις – κλειδιά.

 

 

Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές μας;

 

Ας αρχίσουμε αναγνωρίζοντας ποιοι είναι οι ανταγωνιστές μας. Όταν έχουμε μια επιχείρηση off-line, γνωρίζουμε ποιους ανταγωνιζόμαστε. Μπορούμε, λοιπόν, να φτιάξουμε μια λίστα με τους φυσικούς ανταγωνιστές μας και στη συνέχεια να επισκεφτούμε τα site τους.

Αν θέλουμε να βρούμε ποιες λέξεις και φράσεις – κλειδιά χρησιμοποιούν, ρίχνουμε μια ματιά στο HTML της ιστοσελίδας, αλλιώς γνωστό κι ως sourcecode

Κατηγορία SEO
Σελίδα 1 από 2
TOP