HOW TO SHOP

1Κάντε login ή δημιουργήστε λογαριασμό.
2Δείτε την παραγγελία σας.
3Πληρωμή και αποστολή! 

Εάν συνεχίζετε να έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info[ @ ] Bizman.gr . Ευχαριστούμε!

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευ-Παρ 9:00πμ - 6:00μμ
Σαβ- 9:00πμ-5:00μμ

Δημιουργία Λογαριασμού

*

*

*

*

*

*

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟ PASSWORD? NO PROBLEM!

*

Ecwid

Λέξεις - Κλειδιά / Φράσεις - Κλειδιά

keywordsΣυχνά, όταν μιλάμε για βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων ή για πρώτη θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης -και συνήθως ως μηχανή αναζήτησης έχουμε στο μυαλό μας τη Google, εννοούμε τη διαδικασία εύρεσης των σωστών λέξεων – κλειδιών. Η εύρεση της σωστής λέξης κυριαρχούσε για χρόνια στο SEO. Πλέον, όμως, θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ένα σημαντικό θεμέλιο της στρατηγικής μας για την on-line παρουσία ενός οργανισμού, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να περιορίζουμε τη βελτιστοποίηση μόνο στις λέξεις – κλειδιά. Έχοντας αυτό υπόψη μας, θα αναφερθούμε σε μερικές βασικές τεχνικές για την εύρεση των πιο χρήσιμων λέξεων.

 

Κατηγορία SEO

Πως λειτουργεί η αναζήτηση;

anazitisi kai algorithmoiΣτα προηγούμενα άρθρα τονίσαμε τη σημασία που έχει ο ρόλος του επισκέπτη - χρήστη, όταν αναπτύσσουμε τη στρατηγική ενός site. Όμως, η βελτιστοποίηση ενός site αφορά και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Και συχνά, όταν αναφερόμαστε στο SEO ή στη βελτιστοποίηση, εννοούμε σε ποια θέση βρίσκεται στα αποτελέσματα της Google, θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας πως λειτουργεί η αναζήτηση στη συγκεκριμένη μηχανή.

Κατηγορία SEO

h google latreyei ta kinitaΣτο άρθρο Μπορεί κάποιος να κάνει SEO μόνος του; στις 24 Φεβρουαρίου 2015 είχαμε αναφέρει πως «Το responsive web design για τις μηχανές αναζήτησης και το SEO αρχίζει να γίνεται εξίσου σημαντικό όπως το να χρησιμοποιεί κάποιος τις σωστές λέξεις-κλειδιά». Δύο μέρες μετά, στις 26 Φεβρουαρίου 2015 η Google ανακοίνωσε πως πλέον θα χρησιμοποιεί τη συμβατότητα με τα κινητά ενός site, αν ένα site είναι Mobile-Friendly ως παράγοντα για την κατάταξη στα αποτελέσματα της αναζήτησης (ranking factor) με ημερομηνία έναρξης τον Απρίλιο του 2015 για την ακρίβεια στις 21 Απρίλιου 2015.

Κατηγορία SEO

 

pliroforia kai seoΚάποιος που σήμερα θέλει να βελτιστοποιήσει ένα site θα πρέπει να λάβει υπόψη του μια τάση που βρίσκεται σε εξέλιξη στον παγκόσμιο ιστό (world wide web): το πέρασμα από την πληροφορία στη γνώση, τη μετάβαση στο σημασιολογικό ιστό (semantic web) και τη σημασιολογική αναζήτηση (semantic search). Αν στο προηγούμενο στάδιο, οι μηχανές αναζήτησης μας παρέθεταν 10 συνδέσμους (link) σε κάθε σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, τώρα προσπαθούν να μας δώσουν απαντήσεις, να αντιληφθούν την πρόθεση μας στην ερώτηση που διατυπώνουμε και να μας δώσουν άμεσα και γρήγορα την απάντηση την οποία θέλουμε, εξοικονομώντας πόρους.

Κατηγορία SEO

Και ποιος είναι ο βασικός κανόνας του SEO;

 

mporei kapoios na kanei seo monos touΚάποιος ειδικός σύμβουλος για το SEO θα απαντήσει αρνητικά. Θα τονίσει πως σήμερα πια, κάποιος δε μπορεί να κάνει SEO μόνος του και θα παραθέσει δεκάδες αιτίες είτε τεχνικής φύσεως είτε στρατηγικού μάρκετινγκ για να τεκμηριώσει την άποψή του. Ωστόσο, in the real world κάποια εταιρεία που μόλις ξεκινά, μια start up ή μια μικρή επιχείρηση συχνά δε μπορεί να διαθέσει πόρους για το SEO ή το Social Media Marketing και κάποιος θα αποφασίσει μόνος του να ξεκινήσει ένα site.

Κατηγορία SEO

xekinontas to seoΗ βελτιστοποίηση ενός ιστότοπου και όχι μιας ιστοσελίδας γιατί ένας ιστότοπος έχει αρκετές ιστοσελίδες, ξεκινούσε από τις λέξεις - κλειδιά (keywords), από τα meta-description, από τα backlinks. Και συχνά τέλειωνε εκεί. Αν όμως δεχτούμε πως το SEO είναι αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής ενός οργανισμού, του μάρκετινγκ μιας μικρής ή μεγάλης εταιρείας, θα πρέπει να ξεκινά με τη δημιουργία: 

Κατηγορία SEO

Ας μιλήσουμε για SEO. Συχνά, η πρώτη ερώτηση είναι τι σημαίνει SEO; Τι θα κερδίσω κάνοντας SEO;

best seoΣε αυτήν την ερώτηση υπάρχει η εύκολη απάντηση που πείθει ή θα έπειθε τους περισσότερους από εμάς: με το SEO ένα site θα βγει στην πρώτη σελίδα της Google ή ακόμα καλύτερα θα είναι τo πρώτο αποτέλεσμα στην Google και συνεπώς το site θα αποκτήσει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και μια επιχείρηση θα μπορούσε να  αυξήσει την πελατεία και τα κέρδη της.

Κατηγορία SEO

{socialbuttons}

Η χρησιμότητα της ανάλυσης στην εταιρική σελίδα μας.

Δεν αρκεί πια μόνο να δημιουργήσετε την εταιρική σας σελίδα.

 

Google-Analytics1Πριν από μερικά χρόνια ήταν αρκετά πιο δύσκολο για μια επιχείρηση να έχει το δικό της site, και να μην κάνει τίποτα παραπάνω από το να περιμένει τον κόσμο να μπει και να το δει. Αλλά πλέον ο καταναλωτής έχει και την γνώση και την εμπειρία για να αναγνωρίσει ένα προσεγμένο site και να προτιμήσει αυτό που θα του ταιριάξει καλύτερα. Είναι λοιπόν αναγκαίο για τις μικρές ειδικά επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν εργαλεία ανάλυσης για να κάνουν την σελίδα του πιο λειτουργική και σύμφωνα με αυτά που θέλει ο καταναλωτής.

Κατηγορία Marketing
Σελίδα 2 από 2
TOP