Διαφήμιση για αναγνωρισιμότητα ή πωλήσεις;

Η σωστή επιλογή ανάμεσα στην διαφήμιση για αναγνωρισιμότητα ή πωλήσεις σημαίνει καλύτερο αποτέλεσμα με μικρότερο κόστος.

sales-training1Σχεδιάζοντας το πλάνο διαφήμισης θα πρέπει να ορίσετε εάν το πλάνο αυτό στοχεύει στο να χτίσει αναγνωρισιμότητα ή αν θέλετε μια άμεση ανταπόδοση πωλήσεων.

 

Το ιδανικό θα ήταν βέβαια ο συνδυασμός αυτών των δύο, αλλά αυτό είναι δύσκολο όταν έχετε ένα πιεσμένο budget και πρέπει να επιλέξετε σε τι θα στοχεύσετε από τα δύο. Πρέπει να έχετε την ικανότητα να αναγνωρίσετε τι είναι αυτό που χρειάζεται την δεδομένη στιγμή η εταιρία σας, τι είναι αυτό που θα την βοηθήσει περισσότερο.

Κάθε μέσο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έχει σημεία στα οποία υπερέχει από τα υπόλοιπα.

Η διαφήμιση μέσω ταχυδρομείου σε μορφή φυλλαδίων και η διαφήμιση μέσω internet έχει πολύ καλά αποτελέσματα για άμεση ανταπόδοση. Όπως επίσης και η διαφήμιση σε περιοδικά και εφημερίδες.

Η διαφήμιση στην τηλεόραση, το ράδιο, και με αφίσες κτλ. είναι καλύτερη στην δημιουργία αναγνωρισιμότητα του προϊόντος μας.

Εάν δεν έχετε αρκετούς πελάτες ή κάποιο άλλο τρόπο να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, ειδικά εάν έχετε μια μικρή επιχείρηση και ζορίζεστε οικονομικά, τότε πρέπει να επιλέξετε τρόπους που θα σας δώσουν άμεση ανταπόδοση με την μορφή πωλήσεων ή αύξηση επισκεψιμότητας.

Δεν υπάρχει λόγος σε μια τόσο δύσκολη οικονομικά εποχή μια μικρή επιχείρηση χωρίς πολλούς πελάτες να κοιτάει να χτίσει αναγνωρισιμότητα. Είναι δεδομένο ότι χρειάζεται περισσότερο τις πωλήσεις και προς τα εκεί πρέπει να είναι στοχευμένες οι προσπάθειες του μάρκετινγκ της.

Προσοχή λοιπόν μην κάνετε άσκοπα έξοδα χωρίς να έχετε καθορίσει το πλάνο και τους στόχους σας!

 

Αφήστε μια απάντηση