Διοίκηση προσωπικού σε περιόδους κρίσης.

Η διοίκηση προσωπικού, ειδικά σε περιόδους κρίσης, είναι κάτι πάρα πολύ δύσκολο. Το να δώσει λοιπόν κάποιος χρήσιμες συμβουλές για την σωστή διοίκηση πρέπει να βασίζεται σε εμπειρίες και δεδομένα που βγαίνουν εκτός των φιλολογικών πληροφοριών των βιβλίων και να αντικτοπτρίζει τους δύσκολους αυτούς καιρούς. Ας δοκιμάσουμε λοιπόν να πούμε μερικά χρήσιμα πράγματα για την διαχείριση και την επιτυχία του μάνατζερ.


Οι επιτυχημένοι μάνατζερ ξέρουν πότε να κάνουν πίσω. Και να αφήσουν τον εργαζόμενο να κάνει αυτό που ξέρει. Πολλές φορές η καλύτερη διαχείριση είναι αυτή που αναγνωρίζει και επιβραβεύει την αυτοδιαχείριση. Γνωρίζοντας ότι ένας υπάλληλος είναι παραγωγικός και ενθουσιώδης το καλύτερο θα είναι να υπάρχουν μόνο συμβουλές και όχι παρατηρήσεις και μικροδιαχείριση η οποία το μόνο που κάνει είναι να διαλύει το ηθικό του αυτοδιαχειριζόμενου.

Οι επιτυχημένοι μάνατζερ καταλαβαίνουν ότι είναι η κύρια αιτία για να θέλει ο εργαζόμενος να έρθει με όρεξη στην δουλειά. Γνωρίζουν επίσης ότι συχνά μπορούν να είναι η αιτία για να σταματήσει ένας εργαζόμενος.

Οι επιτυχημένοι μάνατζερ οδηγούν δια του παραδείγματος. Είναι αυτοί που αναλαμβάνουν πρώτοι τις ευθύνες τους και οι πρώτοι που διατηρούν υψηλά επίπεδα παραγωγικότητας με καλή διάθεση διαμορφώνοντας έτσι το καλό κλίμα.

Επικοινωνούν πάντα αποτελεσματικά. Είτε πρόκειται για συναντήσεις είτε πρόκειται για έγγραφη επικοινωνία, δεν αφήνουν γκρίζες ζώνες και project χωρίς τις απαραίτητες επόμενες ενέργειες ξεκάθαρα καθορισμένες.

Χτίζουν την εμπιστοσύνη και την αλληλοβοήθεια της ομάδας. Δεν προωθούν τον άρρωστο ανταγωνισμό και πάντα βοηθάνε πρώτοι τα μέλη της ομάδας. Δεν κρεμάνε την ομάδα μεταθέτοντας τις ευθύνες από πάνω τους και αφήνοντας εκτεθειμένα τα μέλη της ομάδας.

Βοηθάνε στην ανάπτυξη του κάθε μέλους ξεχωριστά. Δεν στέκονται εμπόδιο στην ανάπτυξη και εκπαίδευση στην δουλειά με σκοπό να κρατάνε τον έλεγχο. Βλέπουν την γενικότερη εικόνα.

Το βασικό πρόβλημα στις περισσότερες περιπτώσεις είναι η έλλειψη εκπαίδευσης των μάνατζερ. Ήταν απλά υπάλληλοι που πήραν προαγωγή σε μια θέση με τελείως διαφορετικές δεξιότητες.

Καλή συνέχεια σε όλους!

Αφήστε μια απάντηση