Ένα πραγματικό παράδειγμα επιτυχίας Ημερολόγιου Περιεχομένου (Content Calendar) – Infographic

Έχοντας γράψει μόλις πριν από λίγο καιρό ένα άρθρο για το τί είναι ημερολόγιο περιεχομένου και γιατί το χρειάζεστε, είδα ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον infographic από το CoSchedule. Αποφάσισα λοιπόν να συνεχίσω λίγο με αυτό το θέμα, μιας και το προηγούμενο άρθρο πήγε ιδιαιτέρως καλά και είχε πολύ θετικά σχόλια.

Ένα από τα πράγματα που γρήγορα κατάλαβα δημουργώντας διαρκώς περιεχόμενο για το Bizman.gr είναι ότι με κάποιον τρόπο θα πρέπει να προωθώ το περιεχόμενο αυτό περισσότερες από μία φορές για να έχει πραγματικά αποτέλεσμα και να φτάσει σε περισσότερο κόσμο. Εκεί είναι που εάν δεν είχα το ημερολόγιο περιεχομένου αυτή η σκέψη θα ήταν δύσκολη στην εφαρμογή. Δείτε όμως πόσο μεγάλη διαφορά κάνει η εκ νέου προώθηση του περιεχομένου (3.150% περισσότερα κλικ σύμφωνα με την μελέτη του CoSchedule.

real-life-example-of-social-media-editorial-calendar-success.png

 

Εάν θέλετε και εσείς βοήθεια στην δημιουργία του δικού σας ημερολόγιου περιεχομένου μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

Αφήστε μια απάντηση